Camping Marina Paradise

Camping Marina Paradise
7,3

14 tips over Camping Marina Paradise

Ardy, 19-6-2017
Bezoek de diverse stranden van Saint Maxime of dat van Port Grimaud .Laat St.Tropez liggen , het is maar een paar kilometer maar om daar zolang voor in de auto te moeten zitten ...
onderwegnaar, 6-7-2016
Kom niet in het donker aan. Je auto kan vaak niet bij je tent komen en de tentenvelden zijn niet goed verlicht.
onderwegnaar, 6-7-2016

Met de lijndienstboten van Bateauxverts kost een retourtje Port Cogolin-St. Tropez 12,30. Als je in St. Tropez bent uitgekeken, kun je tegen 2,70 bijbetaling een rondvaart van een uurtje maken langs de luxe villas van beroemdheden in de baai van Canoubiers. Totaalprijs voor retourtje + rondvaart = 15,-.

Of nog minder, als je bij de receptie van de camping 2 (!) 10% kortingkaartjes hebt opgehaald, die je inlevert bij aanschaf van je retourtje én je rondvaartticket.

We hebben een aantal aanbieders voor Marina Paradise voor je op een rij gezet:

Wim Janssen , 23-6-2016
Geant supermarkt is goed.
j., 13-8-2015
Een dag naar monaco om de stad te bezichtigen.
Jan., 13-8-2015
Een dagtrip naar Monaco om de stad te bezichtigen

olfert-sandra, 8-8-2015
Ga een keer naar Grimaud! Erg leuk!
Ilona, 3-8-2015
Huur een bootje en ga varen in de baai van Saint-Tropez! Heerlijk!!
reiziger, 27-7-2015
De camping ligt niet in Cogolin, maar in Port Cogolin. De haven met enkele restaurantjes en een fijn zandstrand zijn op loopafstand. Wil je liever een groot bruisend havencomplex met winkels en restaurants, bezoek dan Port Grimaud op loopafstand, of, iets verder, St. Tropez en St. Maxime. Fijne zandstranden met palmbomen vind je op redelijke afstand in Pampelonne, Cavalaire, Le Croix Valmer, etc.
reiziger, 27-7-2015

Of een camping al dan niet autovrij is, kan belangrijk zijn. Dit is, in tegenstelling tot informatie op sommige websites, beslist geen autovrije camping! De auto mag gewoon de camping op.

Het parkeren doe je echter niet naast tent of caravan, op een open terrein langs de rand van de camping en achter het grote tentenveld, waar grind en stoepranden zijn gestort. Dat kan best nog een eindje van je huuraccomodatie zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Marina Paradise voor je op een rij gezet: