Camping Marina Paradise ***

Review geschreven door LexNon

Marina ParaDump

LexNon,
15-9-2017

Goed was het ontvangst zowel achter de receptie als van touroperator via wie we hebben geboekt... En daar houdt het dan ook bij op. Oké, wat wil je? Het is goedkoop, dat klopt. Maar wij boekten erg last minute in de laatste week dat de camping open is. Dus vandaar de lage prijs zou je denken. Nu blijkt het altijd aan de goedkope kant, maar deze camping zou niet eens de naam 'camping' mogen hebben, met alle respect. We hoeven geen hoogwaardige luxe maar dit sloeg alles. Veld bewoog van begin tot eind van de mieren. Toiletgebouw viel van ellende uit elkaar en was ronduit goor. Er was bijna geen verlichting en daarnaast ook geen beveiliging meer want ja, einde seizoen? De tent stonk vreselijk en was vies. Zat onder de bloedvlekken van de geplette muggen. We waren niet de enigen die vertrokken. Onze buren gingen ook eerder weg. Wij zijn na 2 nachten gegaan, zij na 5. Als het je niets interesseert zit je hier prima maar anders, blijf hier héél ver uit de buurt, sowieso af te raden met kinderen.

Gereisd met partner in september 2017