Camping Marina Paradise

Camping Marina Paradise

101 reviews over Camping Marina Paradise in het Nederlands

Excellent maître nageur, tres à l ecoute, de bons conseils pour les enfants, super pour l aquagym, tres sympathique et bonne humeur

Nooit meer

Van Doorn
    9-8-2018

De camping was verschrikkelijk , vieze douches en toiletten. Werd echt op de Franse slag schoon gemaakt, en dat met 37 graden. Animatieteam was ook een lachertje, ieder dag het zelfde wat een flop. De auto moest op de aangegeven parkeerplaats staan en moest je dus met heel je hebben en houwen over de camping lopen en dat na een lange reis van ongeveer 15 uur, vorig jaar stond de auto gewoon achter je tent dat was veel prettiger en handiger. Voor ons deze camping nooit meer, zonde van je geld.

vacances exceptionnelles

Bednarz
    2-6-2018

Camping de qualité dans un site exceptionnel.parc magnifique.belles prestations. Belle piscine et bon restaurant.

parfait

Gauthier
        19-5-2018

Très propre piscine ok nous reviendrons

Parc agréables sanitaire propres

Bon sejour

Thomas
            28-4-2018

Très bon séjour rien à signaler si beaucoup de soleil trop bien on reviendra.

tres belle région

Camping très agréable et bien placé
                12-11-2017

Camping très bien, accueil vraiment agréable et nous étions bien placé.

Comme nous y avons été au vacances de la toussaint il n'y avait aucune activité bien sur, dommage que la piscine n'était pas chauffé.

Nous avons eu la chance d'avoir un temps magnifique.

nous y retournerons avec grand plaisir.

nooit meer

bianca
                28-9-2017

Onze stacaravan van touroperator was perfect.Maar de camping waar ik al niet veel van verwachte was dramatisch.

Spreken geen engels , achter de bar heel onvriendelijk personeel.

Zwembad was ok.

Wel veel groen en centrale ligging.

Het tent gedeelte was zo vies en lag er treurig bij.

Als ik die had geboekt en zag hoe het eruit zag had ik rechtsomkeert gemaakt.

Ik denk al zou de camping eigenaar er meer zorg aan besteden dan zou het een leuke camping kunnen zijn.

Maar voor ons nooit meer....

En wat een asosiaal volk zijn die fransen.

Trés bien

Sauvage
                25-9-2017

Le mobile home (21) à côté des sanitaires qui étaient éclairés toute la nuit et qui donnait dans notre chambre. Pas de télévision. Autrement bien situé, la plage environ 900m suivant ou l'on se trouve dans le camping qui est très grand.

Marina ParaDump

LexNon
                15-9-2017

Goed was het ontvangst zowel achter de receptie als van touroperator via wie we hebben geboekt... En daar houdt het dan ook bij op. Oké, wat wil je? Het is goedkoop, dat klopt. Maar wij boekten erg last minute in de laatste week dat de camping open is. Dus vandaar de lage prijs zou je denken. Nu blijkt het altijd aan de goedkope kant, maar deze camping zou niet eens de naam 'camping' mogen hebben, met alle respect. We hoeven geen hoogwaardige luxe maar dit sloeg alles. Veld bewoog van begin tot eind van de mieren. Toiletgebouw viel van ellende uit elkaar en was ronduit goor. Er was bijna geen verlichting en daarnaast ook geen beveiliging meer want ja, einde seizoen? De tent stonk vreselijk en was vies. Zat onder de bloedvlekken van de geplette muggen. We waren niet de enigen die vertrokken. Onze buren gingen ook eerder weg. Wij zijn na 2 nachten gegaan, zij na 5. Als het je niets interesseert zit je hier prima maar anders, blijf hier héél ver uit de buurt, sowieso af te raden met kinderen.

Heerlijke niet al te grote camping.

Sandra
                17-8-2017

Camping is klein, budgetvriendelijk , wel wat gedateerd, verwacht geen grote voorzieningen. Relatief veel bomen, dus genoeg schaduw. Klein zwembad, in hoogseizoen wat te klein voor aantal gasten. Camping is grotendeels autoluw daardoor kunnen de kinderen gewoon vrij spelen.

Strand Cogolin op loop afstand. Port Grimaud op loopafstand. St Tropez is met de boot bereikbaar.

Sanitair is verouderd, maar wordt wel 2x per dag goed schoongemaakt, gasten maken helaas zelf weer erg vies.

6 dagen in de week animatie, let op dit gaat door tot bijna 12 uur! Vlakbij groot winkelcentrum en grote kermis (ook dit kun je horen op de camping.)

Wil je rust dan is deze camping wellicht wat minder geschikt.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Marina Paradise in Cogolin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Marina Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Marina Paradise scoort een 7.02 uit 10 op basis van 101 reviews.