Camping Marina Paradise

Met oudere kinderen

Nooit meer

Van Doorn
9-8-2018

De camping was verschrikkelijk , vieze douches en toiletten. Werd echt op de Franse slag schoon gemaakt, en dat met 37 graden. Animatieteam was ook een lachertje, ieder dag het zelfde wat een flop. De auto moest op de aangegeven parkeerplaats staan en moest je dus met heel je hebben en houwen over de camping lopen en dat na een lange reis van ongeveer 15 uur, vorig jaar stond de auto gewoon achter je tent dat was veel prettiger en handiger. Voor ons deze camping nooit meer, zonde van je geld.

nooit meer

bianca
28-9-2017

Onze stacaravan van touroperator was perfect.Maar de camping waar ik al niet veel van verwachte was dramatisch.

Spreken geen engels , achter de bar heel onvriendelijk personeel.

Zwembad was ok.

Wel veel groen en centrale ligging.

Het tent gedeelte was zo vies en lag er treurig bij.

Als ik die had geboekt en zag hoe het eruit zag had ik rechtsomkeert gemaakt.

Ik denk al zou de camping eigenaar er meer zorg aan besteden dan zou het een leuke camping kunnen zijn.

Maar voor ons nooit meer....

En wat een asosiaal volk zijn die fransen.

Marina ParaDump

LexNon
15-9-2017

Goed was het ontvangst zowel achter de receptie als van touroperator via wie we hebben geboekt... En daar houdt het dan ook bij op. Oké, wat wil je? Het is goedkoop, dat klopt. Maar wij boekten erg last minute in de laatste week dat de camping open is. Dus vandaar de lage prijs zou je denken. Nu blijkt het altijd aan de goedkope kant, maar deze camping zou niet eens de naam 'camping' mogen hebben, met alle respect. We hoeven geen hoogwaardige luxe maar dit sloeg alles. Veld bewoog van begin tot eind van de mieren. Toiletgebouw viel van ellende uit elkaar en was ronduit goor. Er was bijna geen verlichting en daarnaast ook geen beveiliging meer want ja, einde seizoen? De tent stonk vreselijk en was vies. Zat onder de bloedvlekken van de geplette muggen. We waren niet de enigen die vertrokken. Onze buren gingen ook eerder weg. Wij zijn na 2 nachten gegaan, zij na 5. Als het je niets interesseert zit je hier prima maar anders, blijf hier héél ver uit de buurt, sowieso af te raden met kinderen.

Vrij Uit

Heerlijke niet al te grote camping.

Sandra
17-8-2017

Camping is klein, budgetvriendelijk , wel wat gedateerd, verwacht geen grote voorzieningen. Relatief veel bomen, dus genoeg schaduw. Klein zwembad, in hoogseizoen wat te klein voor aantal gasten. Camping is grotendeels autoluw daardoor kunnen de kinderen gewoon vrij spelen.

Strand Cogolin op loop afstand. Port Grimaud op loopafstand. St Tropez is met de boot bereikbaar.

Sanitair is verouderd, maar wordt wel 2x per dag goed schoongemaakt, gasten maken helaas zelf weer erg vies.

6 dagen in de week animatie, let op dit gaat door tot bijna 12 uur! Vlakbij groot winkelcentrum en grote kermis (ook dit kun je horen op de camping.)

Wil je rust dan is deze camping wellicht wat minder geschikt.

lekker dicht bij het strand

leon geraads
15-8-2017

Wij hadden een Mobile home die netjes en schoon was op een ruime plaats. Personeel was vriendelijk en sprak ook engels. Leuke optredens in de avond.

Lekker dicht bij een rustig strand (10 minuten lopen) waar de pizzaria aan te raden is.

Veel leuke stadjes in de omgeving

Waar voor je geld

Kees
3-8-2017

2 weken het daar prima naar onze zin gehad. Een beetje huiverig na alle mindere recenties. Maar viel alles mee. We hadden een mooie plek onder de bomen. Toilet niet top maar je betaalt ook niet de hoofdprijs.

Omgeving wel druk. Strand lekker dichtbij.

uitstekende plek

Geja geurts
26-7-2017

prachtig gebied op loop afstand van het strand je bent er met 5 minuutjes. het sanitair is eenvoudig maar word minstens twee keer per dag goed schoon gemaakt. het is jammer dat niet alle gasten het ook netjes achterlaten.

wel vonden wij het jammer dat alle animatie en informatie in het frans is.

wij hebben het in een gehuurde tent enorm naar onze zin gehad. en gaan zeker nog een keer terug

Mooie schaduwrijke camping

Riet Koutstaal
1-7-2017

Loop afstand van strand en St. Tropez en Grimaud met de boot taxi

Prima in voor en na-seizoen

De boer
22-6-2017

In het hoogseizoen zou ik hier absoluut niet willen zitten! Nu in juni is het zwembad al aardig druk maar in het hoogseizoen zal er geen bedje meer aan het zwembad leeg zijn. De camping is zeker aan vernieuwing toe. Het oogt rommelig door alle dode blaadjes en de paden zijn door de boomwortels die omhoog komen op veel plaatsen stuk. Met een likje verf zou t al een stuk frisser ogen. De stacaravans zijn prima maar boek geen chalet nature, vies, oud, geen warm water en geen sanitair wat ook op de site stond maar het sanitair laat te wensen over. Mocht je deze hebben geboekt neem hordoek mee want deze zijn er niet voor de ramen dus zal je veel last hebben van de muggen. Nu hadden we de knop omgezet en het positief bekeken, maar als ik hier veel geld voor had betaald was ik zwaar teleurgesteld geweest! De locatie is verder goed, veel leuke dorpjes! Wij hebben een leuke tijd gehad dankzij de omgeving maar gaan niet meer naar deze camping.

Rommelig , overal dode takjes , bladafval , geen onderhoud van het groen , ligt niet ver van klein strand .

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Marina Paradise in Cogolin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Marina Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.