Camping L'Argentière

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°20°
Camping L'Argentière

4 tips over Camping L'Argentière

Alice Oude Nijhuis, 9-1-2014
De ligging is aan de rand van Cogolin, lekker rustig maar je moet inderdaad met de auto (of fiets) naar de supermarkt (oa. Lidl) of het strand (Port Grimaud is 10 minuten), St. Tropez is filerijden maar ook leuk om met de boot vanuit Port Grimaud of St. Maxime naar toe te gaan. Prachtige natuur in het achterland en prima uitgangsbasis voor Cannes, Nice, Monte Carlo,Toulon en Marseille en heel veel andere kleinere plaatsjes.
piotrusc, 3-9-2012
Ga met de boot naar St Maxime of St Tropez en vermijd de files.
Anne Marie, 28-7-2012
Port Grimaud is een prachtig stadje van waaruit je een boottocht kunt maken naar St. Tropex.

We hebben een aantal aanbieders voor L'Argentière voor je op een rij gezet:

saho, 16-7-2012
Vanaf volgend seizoen kan je een kinderbed en kinderstoel huren. Dit seizoen moet je hem zelf nog meenemen.

We hebben een aantal aanbieders voor L'Argentière voor je op een rij gezet: