Camping L'Argentière

Contact

271 reviews over Camping L'Argentière

• 7Mario23-08-2020

Fijne camping

Fijne camping tijdens een bijzonder jaar (COVID-19). Camping was actief qua hygiene (continue bezetting bij het sanitair voor ontsmetting). Winkeltje is beperkt, restaurant biedt een kleine kaart maar het eten is goed. Animatie dagelijks, maar franstalig. Caravanplekken zijn prima, ca 80 tot 100m2. Wij stonden op nieuwe plekken die nog niet op de kaart staan met uitzicht op groen. Camping ligt net buiten Cogolin (klein stadje met niet noemenswaardig centrum), Lidl op fietsafstand en een Hyper Leclerc aan de andere kant van Cogolin. Wel is de camping een prima uitvalsbasis voor uitstapjes naar Port Grimaud, St. Maxime, St. Tropez, Cavalair sur Mer, etc. Klimbos in St. Maxim is een aanrader. Onze zoon van 11 heeft zijn eerste duik gedaan bij Ketos (St. Maxim), professionele begeleiding en zeer geduldig. Goede wijn koop je bij Domaine de la Giscle.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    4Edp16-04-2019

Leuk maar niet opnieuw

Mooie omgeving. Zwembad was gesloten terwijl men ons tweemaal gezegd had dat het open ging zijn. Sanitair ondermaats. Koud water en niet proper. Campeerplaats net groot genoeg. Wifi zeer duur. 23€ per week voor 2 toestellen maar je kunt niet terzelfde tijd ervan gebruik maken.

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 2018
    8Josette18-08-2018

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd in augustus 2018

• 8Henrieke16-08-2018

Alles naar wens. Aardig personeel. Speeltuin wel wat klein. Jammer dat er voor peuters geen speeltuintje is met zachte matten. Winkeltje heel beperkt.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd in augustus 2018

• 8Annet08-06-2018

Fijne vakantie, mooie omgeving

Op deze camping staan veel stacaravans (mobilhomes). Er zijn ook een paar velden voor caravans, campers en tenten. Alle vlakbij het zwembad. De camping was erg mooi, parkachtig en het sanitair wordt goed schoon gehouden. Het afwaswater was te lauw. De douche was wel lekker. De toiletten waren zonder bril en zonder wc papier. Er is een restaurantje en een bar. Kinderspeeltuintje, jeu de boulesbaan, tennisveld, barbecues. Restaurant ging pas open vanaf 15 juni. Bij de bar kon je dagelijks vers brood en croissants kopen. De omgeving is prachtig. Cogolin is een leuk plaatsje. Er is een Le Clerc supermarché en een kleine Lidl. Wifi op de camping 23 euro p.w. veel te duur en slechte kwaliteit. Jammer.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Juul03-02-2018

Super mooi en gemoedelijk gezellige camping

Voor 3e jaar naar deze camping geweest: elk jaar zijn er vernieuwingen en dus ook verbeteringen. omgeving veel te beleven, elk jaar andere activiteiten en nieuwe dingen gezien. Zwembad is goed overzichtelijk en erg netjes. Elke avond is er de mogelijkheid om op het terras te zitten en te genieten van animatie. We komen zeker nog een keer terug!

• 9Staat v/h sanitair

• 8Ron van Eenennaam27-01-2018

Meer dan geweldig! 1 week gepland werden er 6.

Camping ligt zo mooi. Veel schaduw indien gewenst, maar ook genoeg zon (gelukkig). Zeer vriendelijk personeel. Prachtig en schoon sanitair. Sommige "gasten" maken er een puinhoop van, maar dat is geen gebrek aan schoonmaak!! 3 maal per dag moet toch volstaan. Heel veel mogelijkheden tot uitstapjes, maar mijdt de kustweg St.Tropez - Monaco vanwege permanente files; ook in laagseizoen.

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

8Fam_Ros21-08-2017

Mooie (maar frans georiënteerde) camping

1 weekje verbleven op deze mooie camping met prima voorzieningen. Fijn zwembad. Goed winkeltje met vers brood. Erg frans georiënteerd, we hoeven geen nederlandse enclave maar hier zaten we wel erg 'geisoleerd'. Cogolin is een leuk stadje met grote winkels voor alle benodigdheden. St Tropez, St Maxime, Cavalioer en Lelavendou allemaal in redelijke rij-afstand te benaderen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 6Vlis13-08-2017

Geen veilig gevoel, voorzieningen prima

Midden in de nacht drong dronken man tent binnen. Was agressief toen hij eruit moest. Niemand te vinden op de camping of bereikbaar toen we hulp wilden zoeken. Gelukkig uiteindelijk na kleine schermutseling wel weg gekregen door met politie te dreigen. Volgende ochtend meteen naar receptie gegaan gezien het effect op ons 10 jarige kind, en het feit dat hij telkens langs kwam op weg naar toiletgebouw etc. Zouden het serieus opnemen, man moest verplicht excuus aanbieden en zou verwijderd worden maar nee hoor. Volgende dag weer overal aanwezig! Franse gasten kunnen blijkbaar heel wat maken. We hebben het er maar bij gelaten, gezien de groep waar hij mee was en de blikken die we kregen. Dochter was erg bang dus onze vakantie was niet meer zo leuk. Verder ligging prima, zwembad mooi zeker voor jonge kinderen, leuke Franse! Animatie, restaurant prima voor n camping, sanitair 1 mooi fris gebouw. Andere 2 viezigheid maar komt vooral door gasten wordt wel regelmatig gepoetst. Door pech wb incident voelden wij ons niet meer heel veilig maar was dat niet gebeurd hadden we het als aanrader bestempeld.

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 9Frederike12-08-2017

Voor herhaling vatbaar

Heerlijke camping! Sanitair was prima, ruime staanplaatsen en schaduwrijke plekken. Zwembad is leuk voor alle leeftijden en goed onderhouden. Iedere avond is er leuke en professionele animatie.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair