Sorteren

Reviews over Clamensane

Prima prijs-kwaliteit!

Hester2505
    23-8-2018

Kleinschalige, nette camping in een prachtige omgeving. Onze kinderen konden fantastisch spelen en hadden veel vriendjes. Normaal gesproken doen onze jongens weinig met animatie, maar deze vakantie kwam daar dankzij de enthousiaste Luc verandering in.

Het zwembad wordt keurig schoon gehouden en onze kinderen vonden de glijbaan fantastisch. Ook de naastgelegen rivier een prima speelplek.

Er is voldoende te doen in de omgeving, maar met name sport gerelateerd. Iets verder rijden (45 min) ook mooie dorpjes om te bezoeken. Fijn dat je in deze omgeving nog niet over de toeristen struikelt!

Sanitair is eenvoudig, maar schoon. Minpunt van de camping was het gebrek aan warm water en af en toe een douche waar geen water uit kwam. Ludovic (hardwerkende en vriendelijke eigenaar) vertelde ons dat hij daar komende winter mee aan de slag gaat.

Fijn dat je op de camping brood kunt halen en een eenvoudige maaltijd kunt eten. Prima prijs-kwaliteit!

Prachtige omgeving

Gast
    19-8-2018

Hele leuke, kleine gemoedelijke camping in the middel of nowere. De omgeving is prachtig met natuur in overvloed. Heerlijk afgezonderd van de rest van de wereld. Staanplaatsen ruim en afgescheiden. Een leuk zwembad met glijbaan, wel strakke zwembroek aan en geen grote opblaasartikelen mee. Vriendelijk en behulpzaam personeel, en een fantastisch enthousiaste animatie jongen Luc. Er kwamen soms wel heel veel kinderen naar de mini club en toch deed regelde hij het helemaal alleen: petje af.

Het aantal wc’s en douches vonden wij te weinig, vaak door moeten lopen naar een volgend gebouw. De waterdruk van de douche (middengebouw) was regelmatig afwezig en er mag vaker worden schoongemaakt. De speeltuin en trampoline zijn aan vervanging toe.

Wij hebben het hier enorm naar ons zin gehad en raden deze camping van harte aan.

Camping leuk, sanitair slecht

Ineke
    17-8-2018

De camping was leuk. Het zwembad was fantastisch, mooi en schoon en de glijbaan was een topper bij de kinderen. De miniclub en disco waren ook erg leuk, vooral toen Luc kwam, de kinderen dansen de dansjes nog steeds!

Wat ik niet begrijp is dat het sanitair zo goed scoort. Ik lees in geen een review dat er geen wc brillen zijn! In ons sanitairgebouw (in het midden) waren maar 2 douches waar ik nooit een normale douche heb gehad. Als er afgewassen werd of de douches waren beide in gebruik, had je niet eens koud water, maar gewoon helemaal geen water! Er is nog een douche in aanbouw, maar dan moeten ze wel iets doen aan de waterdruk. Ook moest je van 1 douche de verlichting buiten aan doen en ging hij uit zichzelf uit, waardoor je ineens in het donker stond, dat vonden vooral de kinderen geen succes. Ook was er niet echt een plek waar je 's avonds goed je tanden kon poetsen, de enige plek in het licht was bij de afwasbakken.

Mooie, rustige familie camping met super ligging!

Molenaar
    14-8-2018

Leuke kleinschalige familie camping midden in de natuur gelegen aan een riviertje. De camping beschikt over een leuk zwembad met glijbaan, leuke speeltuin met trampoline en overdag staat er een springkussen.

's Ochtends is er miniclub voor de kleinere kinderen begeleid door een Nederlandstalige animator en 's middags wordt er iets georganiseerd voor de wat oudere kinderen/volwassenen. 's Avonds is er minidisco en om de dag is er op het terras muziek. Sanitair wordt 3x per dag schoon gemaakt en is netjes. De camping heeft wat levensmiddelen te koop en 's ochtends is er op bestelling brood. Op 20 minuten rijden is er een Super U en Lidl in Sisteron. In de omgeving is er van alles te doen, Lac de Serre Poncon, George de la Meouge zijn zeker de moeite waard. In Sisteron is een mooie burgt en kan je boomklimmen. Voor de waaghalzen is de Via Ferrata in La Motte du Claire een aanrader! Top camping voor en met kleinere kinderen!

Super!

Familie Vdn
    3-8-2018

Een heerlijke vakantie gehad op deze rustige mooi afgelegen camping met zoontje van 3 jaar! Uiterst vriendelijke beheerders, heel behulpzaam en heel erg in de weer van 's morgens tot 's avonds! Rustige, kleinschalige camping met alle nodige voorzieningen: mooie grote kampeerplaats, goed onderhouden sanitair, superleuk zwembad met glijbaan, mooie rivier en (zwem)vijver waar onze hond enorm van genoot, prachtige omgeving (watervallen, lac de serre ponçon, sisteron citadel, Georges de la méouges, ...), uren speelplezier op klein maar fijn speeltuintje, leuke contacten mrt andere kampeerders dankzij kleinschaligheid camping. De moeite om nog eens terug te komen en de omgeving verder te ontdekken!

Clamensane scoort een 6,6 uit 10, op basis van 29 reviews