We hebben een aantal aanbieders voor Clamensane voor je op een rij gezet:

Reviews over Clamensane

Klein gehucht

Familie Groenstege,
    20-9-2017

Clamensane is een klein dorp. De ligging is mooi. In het dorp zelf is niets te beleven. Er zijn geen winkels, en/of horecagelegenheden. Wel is er een goede B & B. Vanuit het dorp starten diverse wandeltochten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Rust rust natuur natuur

samantha wuytack,
    20-2-2017

Klein dorpje op 20 min van Sisteron, waar alle grote winkels zich bevinden. Wij verbleven op de camping Le Clot du Jay, een prachtige gezinscamping.

Clamensane is het vertrekpunt van enkele wandelroutes, alsook kruisen er verschillende andere wandelroutes het dorp.

Los van de wekelijkse 'markt' is er niet veel te beleven in het dorpje... niet erg, want de natuur is overvloedig aanwezig.

Ideame uitvalbasis en zalige terugkomplek na een actieve dag in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Rustig klein dorpje

C. Pechler,
    19-8-2013

Klein dorpje op een heuvel. De huizen zijn leuk, soms enigszins vervallen. De vriendelijke burgemeester heeft ons nog geholpen om informatie uit te zoeken omtrent een vispas. Er is een kleine markt op dinsdagochtend met locale producten. Aan de doorgaande weg is een kleine winkel "aan huis " Met de hond en kat op de bank buiten op de bank ziet dit er erg aandoenlijk uit.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013
Clamensane scoort een 5,4 uit 10, op basis van 29 reviews