Vakantiehuis Villa Piolit

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

16 reviews over Vakantiehuis Villa Piolit

• 9lourens en irene30-09-2017

super plek voor bergwandelen in mooi najaarsweer

als je van bergwandelen houdt of klimmen dan is dit de perfecte plek met gastheer en vrouw die de bergen kennen, adviseren en zelfs meegaan. Je kan bergtochten maken waarvan je niet wist dat je het kon. Jong en oud welkom, zeer gastvrij, je voelt je er snel thuis bij dit fijne nederlandse echtpaar. De appartementen zijn voorzien van alles wat je thuis ook hebt, uitzicht vanuit je terras/tuin over lac de serre poncon, kortom niets aan te merken. Ook onze volwassen kinderen zonder veel bergervaring hebben genoten van de wandeltochten op grote hoogte.....

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

• 9Ad en Nelly van Gool09-09-2015

Ongelooflijk mooi!

Het is altijd spannend als je op vakantie naar een besproken chambres d'hotes rijdt. Dat gold ook deze keer. Mijn vrouw en ik hebben een kleine week doorgebracht in Villa Piolit in Chorges, even voorbij Gap, bij Adrie en Mieke. Het werd een sublieme week! We hadden er een kamer die er mooier uitzag dan een hotelkamer en met sanitair dat vier sterren verdient. Er was een zwembad ter beschikking, iedere morgen een geweldig ontbijt en verder was een volledig uitgeruste keuken tot onze beschikking. Helemaal ongelooflijk was dat Adrie, al tientallen jaren berggids, zijn gasten gratis (alleen tegen benzinekosten) dagen mee de bergen inneemt. Dat was toch ongelooflijk! Op de meest bijzondere plekken geweest, hoog in de bergen tot 2500 meter, in een gebied waar het 300 dagen per jaar zonnig is. Kortom: een juweeltje is het daar!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10fam van de Ven27-08-2015

Garantie voor een supervakantie

Wij zijn met onze dochters van 7 en 10 jaar 1 week verbleven en dat is goed bevallen! De gastheer en -vrouw (Ned) zijn gastvrij en staan voor hun gasten klaar. We logeerden in 2 B&B-kamers (ruim, volledig ingericht, wifi, goede bedden, badkamer) en konden gebruik maken van de volledig ingerichte keuken+eetkamer (de andere gasten hadden hun eigen app. en daarom waren wij de enigen die hier gebruik van maakten). We hebben met gastheer Ad enkele wandelingen gemaakt naar bergtoppen (op 2300/2400 m; wáánzinnig mooi) en via ferrata. Onze kinderen konden gewoon mee en hebben genoten van deze grensverleggende activiteiten. Ook is er in de omgeving veel te doen: het meer (5 min. naar strandjes) is de moeite waard, met kabelbaan een berg op, stuwdam bezocht, watervallen. Ook in de tuin was genoeg te doen: zwembad + ligstoelen, boomhut, trampoline. Ook zijn er spelletjes aanwezig die geleend kunnen worden. Al met al een héél fijn verblijf gehad, achteraf hadden we wel 2 wkn willen blijven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10Mark25-05-2015

Helemaal top !

14 mei 2015

Gedurende een volle week met 4 personen verbleven in appartement Morgon van Villa Piolit. Deze uitstekend uitgeruste rustige lokatie was voor ons een prima startpunt voor het maken van schitterende motortochten in de Grand Alpes in Z-Frankrijk. Vanuit het appartement had je een mooi uitzicht over Lac de Serre Poncon. Het appartement was van alle gemakken voorzien, in keurige staat van onderhoud, degelijk interieur, schoon, prima bedden, nederlandse tv, WiFi etc.etc. Ook kon nog gebruik gemaakt worden van een ruimte voorzien van computer, beamer met scherm, en was informatie over de omgeving aanwezig. Buiten is een verwarmd en deels overdekt zwembad dat ook bij minder goed weer gebruikt kan worden. Hoewel door ons daar geen gebruik van gemaakt, is het mogelijk om samen met de gastheer begeleide wandeltochten te maken. Kortom een prima accomodatie met een vriendelijke gastvrouw en heer in een schitterende omgeving. Top !

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 9fam. v/den Broek05-05-2014

Mooie villa met prachtig uitzicht!

Hele fijne vakantie gehad in Villa Piolit! Dormillouse appartement was prima voor 2 volwassenen en een kind. Hele mooie wandeltochten gemaakt met de eigenaar. De omgeving is prachtig. Ook voor de kinderen is er genoeg te doen rondom de villa. Ad en Mieke zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Deze villa is zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in april 2014

• 9Griet VAn Roey16-09-2013

Zalige vakantieplek !

Zeer vriendelijke ontvangst - schitterende omgeving - eigenaars geven advies over wandelroutes en fungeren zo nodig als gids - leuke tuin en mooi zwembad - heel kindvriendelijk

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9Wim en Ria27-07-2013

Mooie rustige plek en fraaie omgeving.

Ons appartement Dormillouse in de Villa Piolit voor twee personen was zeer compleet ingericht en verzorgd. De tips van Adrie en Mieke over te bezoeken plaatsen en bergen brachten ons op mooie plekjes.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Jenny Brenninkmeijer08-09-2012

Superplek

Wij hebben een geweldig weekend gehad bij Mieke en Adrie, een zeer gastvrij onthaal, een prachtige kamer met superuitzicht, zijn het stuwmeer rondgereden en het bezoekercentrum bezocht. Hier krijg je uitleg over hoe het stuwmeer tot stand is gekomen, zeer de moeite waard. Prachtige omgeving, voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2012

• 9Nelly van Aarle06-08-2012

Schitterende locatie

Villa Piolit ligt op een schitterende locatie veel mogelijkheden tot activiteiten wandelen, fietsen en watersporten. Zeer vriendelijke mensen die zeer behulpzaam zijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9de Wit08-10-2011

ideaal plekje

Zijn 1 week in september in villa Piolit geweest. Mooi huis met tuin en zwembad. Het appartement had alles, tot een was- en afwas automaat aan toe. Mooie wandel omgeving. Adrie en Mieke zijn erg behulpzaam en gastvrij. Bij aankomst een heerlijk diner dat Mieke gemaakt had, een aanrader. Adrie heeft ons veel wandeltips gegeven, waar we ook gebruik van hebben gemaakt. Een plek om terug te komen.

Gereisd met partner in september 2011

Vakantiehuis Villa Piolit info