Bed and Breakfast Mas de la Gravière

33 reviews over Bed and Breakfast Mas de la Gravière in het Nederlands

Gastvrijheid ten top

GV,
25-11-2018

Voor onze 4e vakantie in de Provence stond Mas de la Gravière opnieuw met stip op het lijstje van favoriete B&B’s. De Luberonstreek is een geweldige plek om van het leven te genieten, en daar dragen eigenaars Ann en Bruno op een prettige en persoonlijke manier toe bij.

Wie houdt van een verblijf in een karaktervol landhuis dat authenticiteit combineert met modern comfort en gastvrijheid met dat tikkeltje meer is bij Mas de la Gravière aan het juiste adres.

Onmogelijk in een paar woorden te beschrijven hoe en waarom maar wij houden van deze Belgische topper onder de gastenverblijven in Frankrijk!

Gereisd met partner in augustus 2018

Thuiskomen. Super

Lieve,
21-10-2018

Je wordt verwend … je gaat genieten … rust is er troef...

Gereisd met partner in september 2018

Sfeervol en gastvrij

Leon & Marjon,
29-8-2018

Dit jaar hebben we een deel van onze vakantie doorgebracht in de Mas de la Gravière van Ann & Bruno. Wat een ontzettend lieve, behulpzame én gastvrije mensen! We hebben een heerlijke week gehad op een schitterende locatie. Iedere ochtend in een (chloorvrij!) zwembad in het zonnetje gezwommen en daarna een heerlijk uitgebreid ontbijt. De Mas ligt centraal tussen een aantal grotere plaatsen in. Van daaruit kun je makkelijk dagtrips maken. We hebben goede tips gekregen voor heerlijke restaurants in de omgeving. Echt een aanrader dus!

Gereisd met partner in augustus 2018

Goven gielen,
29-7-2018

Dit is een superaccomendatie, vriendelijk ontvangst, heel veel advies.

Iets om nooit te vergeten

Gereisd met partner in juli 2018

Super!

Richard Hensen,
16-7-2018

Super mooi verblijf met een lieve eigenaren.Heerlijk ontbijt bij het zwembad iedere morgen en leuke tips voor uit eten.

Gereisd met partner in juni 2018

Een echt paradijsje!!

Marc,
11-6-2018

Heerlijk adres in de Provence! We werden er schitterend ontvangen door Anne een Bruno. We kregen talrijke nuttige en culinaire tips en werden er super verwend door onze vriendelijke gastvrouw en gastheer, dank je wel!!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Fantastische authentieke Mas

Croughs Daniel,
15-9-2017

Een aanrader, rustig gelegen Mas in een mooie tuin met zeer ruime romantische kamer met minibar en badkamer, uitgebreid ontbijt in de tuin.

Heel lieve en behulpzame uitbaters, die vele tips hadden over restaurants en uitstappen, centrale ligging om uitstappen te plannen.

Gereisd met partner in september 2017

Een echte aanrader!

Anneleen,
25-8-2017

Een hele mooie streek met super gastvrije eigenaars. De kamers zijn enorm groot en mooi met vele authentieke Provençaalse accessoires. Ann en Bruno staan altijd klaar met tips voor lekkere en goede restaurantjes! Ze geven ook steeds goed advies voor leuke uitstapjes.

Elke dag kregen we vers geperst fruitsap, heel lekker fruit, versgebakken brood van Bruno, koffiekoeken,...alles wat je hartje verlangt. De vijgen van eigen boom zijn subliem!

Een echte aanrader dus! Zoals men zegt: "Leven als God in Frankrijk."

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

De dagen gaan open en dicht in Mas de la Gravière. Ondanks het gevoel dat de tijd in deze fantastische B&B door onze vingers glipt, hebben we er elk moment genoten van de vele bezienswaardigheden en culinaire rijkdom die de schilderachtige Luberonstreek ons telkens weer te bieden heeft.

Mas de la Gravière staat synoniem voor vakantiegevoel in een tiptop gerestaureerde Provençaalse mas met fijnzinnig en hoogstaand comfort. Ann en Bruno leven voor hun B&B, wat zich vertaalt in een niet aflatende zorg en toewijding voor accommodatie en gasten.

Zoals vele andere bezoekers werden ook wij reeds tot driemaal toe gecharmeerd door de authenticiteit van deze brok lifestyle binnen het B&B landschap in Frankrijk, met tal van kwaliteiten die opnieuw geleid hebben tot onze keuze voor een 4e verblijf in de zomer van 2018.

Gereisd met partner in juli 2017

Een super B&B !

Alain en Véronique,
8-8-2017

We hebben volop kunnen genieten van onze zomervakantie in Mas de la Gravière in Cheval-Blanc. Eigenaars An en Bruno doen er werkelijk alles aan om hun gasten te verwennen. Het verblijf zelf is er super. Het huis in Provençaalse stijl, ligt midden in een prachtig onderhouden tuin met achteraan het zwembad. Het beschikt over drie mooie en kraaknette kamers. We werden elke morgen door An & Bruno verwend met een heerlijk ontbijt (vers fruit, lekker brood en ontbijtkoeken). Voor 's avonds regelde An ons steeds een lekker restaurantje in de buurt. Hun gastvrijheid is werkelijk top !

De Mas is centraal gelegen in de mooie Lubéron-streek, dichtbij de prachtige dorpjes Bonnieux, Lacoste, Lourmarin, Goult, enz. Grotere steden zoals Avignon en Arles liggen eveneens dichtbij, zodat er oneindig veel uitstappen mogelijk zijn.

We hebben enkel superlatieven voor onze vakantie, zodat we langs deze weg B&B Mas de la Gravière met uitbaters An & Bruno aan iedereen kunnen aanbevelen. We komen hier zeker terug !

Gereisd met partner in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Mas de la Gravière in Cheval-Blanc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Mas de la Gravière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.