Bed and Breakfast Mas de la Gravière

Meer bedandbreakfast info

36 reviews over Bed and Breakfast Mas de la Gravière

• 2019
    10Provincie Antwerpen21-09-2019

Topper van het eerste uur

Mas de la Gravière is 15 jaar jong en mag de verjaardagskaarsjes met fierheid uitblazen. Tijdens onze herhaaldelijke reizen naar de Provence mocht een verblijf op dit bijzondere adres nooit ontbreken, en dat zegt genoeg. Ann en Bruno weten met hun gasten om te gaan. In hun prachtig gerestaureerde landhuis combineren zij het Provençaalse leven en hedendaags comfort met dat tikkeltje meer. Wij houden van deze B&B, jaar na jaar opgebouwd en verfijnd tot een droomplek voor een geslaagde vakantie. Van harte gefeliciteerd!

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    10GV25-11-2018

Gastvrijheid ten top

Voor onze 4e vakantie in de Provence stond Mas de la Gravière opnieuw met stip op het lijstje van favoriete B&B’s. De Luberonstreek is een geweldige plek om van het leven te genieten, en daar dragen eigenaars Ann en Bruno op een prettige en persoonlijke manier toe bij. Wie houdt van een verblijf in een karaktervol landhuis dat authenticiteit combineert met modern comfort en gastvrijheid met dat tikkeltje meer is bij Mas de la Gravière aan het juiste adres. Onmogelijk in een paar woorden te beschrijven hoe en waarom maar wij houden van deze Belgische topper onder de gastenverblijven in Frankrijk!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Lieve21-10-2018

Thuiskomen. Super

Je wordt verwend … je gaat genieten … rust is er troef...

Gereisd met partner in september 2018

• 9Leon & Marjon29-08-2018

Sfeervol en gastvrij

Dit jaar hebben we een deel van onze vakantie doorgebracht in de Mas de la Gravière van Ann & Bruno. Wat een ontzettend lieve, behulpzame én gastvrije mensen! We hebben een heerlijke week gehad op een schitterende locatie. Iedere ochtend in een (chloorvrij!) zwembad in het zonnetje gezwommen en daarna een heerlijk uitgebreid ontbijt. De Mas ligt centraal tussen een aantal grotere plaatsen in. Van daaruit kun je makkelijk dagtrips maken. We hebben goede tips gekregen voor heerlijke restaurants in de omgeving. Echt een aanrader dus!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Goven gielen29-07-2018

Dit is een superaccomendatie, vriendelijk ontvangst, heel veel advies. Iets om nooit te vergeten

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Richard Hensen16-07-2018

Super!

Super mooi verblijf met een lieve eigenaren.Heerlijk ontbijt bij het zwembad iedere morgen en leuke tips voor uit eten.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Marc11-06-2018

Een echt paradijsje!!

Heerlijk adres in de Provence! We werden er schitterend ontvangen door Anne een Bruno. We kregen talrijke nuttige en culinaire tips en werden er super verwend door onze vriendelijke gastvrouw en gastheer, dank je wel!!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

10Croughs Daniel15-09-2017

Fantastische authentieke Mas

Een aanrader, rustig gelegen Mas in een mooie tuin met zeer ruime romantische kamer met minibar en badkamer, uitgebreid ontbijt in de tuin. Heel lieve en behulpzame uitbaters, die vele tips hadden over restaurants en uitstappen, centrale ligging om uitstappen te plannen.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Anneleen25-08-2017

Een echte aanrader!

Een hele mooie streek met super gastvrije eigenaars. De kamers zijn enorm groot en mooi met vele authentieke Provençaalse accessoires. Ann en Bruno staan altijd klaar met tips voor lekkere en goede restaurantjes! Ze geven ook steeds goed advies voor leuke uitstapjes. Elke dag kregen we vers geperst fruitsap, heel lekker fruit, versgebakken brood van Bruno, koffiekoeken,...alles wat je hartje verlangt. De vijgen van eigen boom zijn subliem! Een echte aanrader dus! Zoals men zegt: "Leven als God in Frankrijk."

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10G&V17-08-2017

Genoten van tijd die door de vingers glipt

De dagen gaan open en dicht in Mas de la Gravière. Ondanks het gevoel dat de tijd in deze fantastische B&B door onze vingers glipt, hebben we er elk moment genoten van de vele bezienswaardigheden en culinaire rijkdom die de schilderachtige Luberonstreek ons telkens weer te bieden heeft. Mas de la Gravière staat synoniem voor vakantiegevoel in een tiptop gerestaureerde Provençaalse mas met fijnzinnig en hoogstaand comfort. Ann en Bruno leven voor hun B&B, wat zich vertaalt in een niet aflatende zorg en toewijding voor accommodatie en gasten. Zoals vele andere bezoekers werden ook wij reeds tot driemaal toe gecharmeerd door de authenticiteit van deze brok lifestyle binnen het B&B landschap in Frankrijk, met tal van kwaliteiten die opnieuw geleid hebben tot onze keuze voor een 4e verblijf in de zomer van 2018.

Gereisd met partner in juli 2017

Bed and Breakfast Mas de la Gravière info