Camping Les Rives du Luberon

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Cheval-Blanc

8.7Fantastisch

• 6.9Eetgelegenheden
  • 7.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Les Rives du Luberon voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info

80 reviews over Camping Les Rives du Luberon

• 5Lindsay19-08-2020

Camping voor ons niet voor herhaling vatbaar

Bij aankomst de indruk dat camping niet leeft. Ligt zeer afgelegen. Onthaal was vrij kort. Stacaravan was op vlak van hygiëne niet ok (dode muggen aan muur, schimmel in douche, muffe airco, eetgerei met etensresten van vorige eigenaar). Veel beesterij in als buiten de stacaravan.

Wel ruime buitenplaats met veel schaduw. Veel faciliteiten mogelijk op camping (minigolf, tafeltennis, zwembad,...). Jacuzzi die tussen de foto’s staat is wel verdwenen...

Merendeel personeel komt niet enthousiast over, onvriendelijk. Camping vraagt heropfrissing en verder onderhoud.

Grote winkels (auchan, decathlon,...) dichtbij in de buurt. Goede bakkerij in Cheval Blanc. Veel bezienswaardigheden in de buurt.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 2019
    9Dhr. van der Zwaag12-08-2019

Heel mooi !

Fijn vakantiepark. Goede ligging nabij diverse bezienswaardigheden. Chalet met airco en BBQ.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2018
    9Fam Kuijpers01-09-2018

Topvakantie gehad

Prachtige groene camping met mooi uitzicht. We hadden een mooie caravan met airco en vrij uitzicht. De kinderen van bijna 13 en 15 hebben het erg leuk gehad, er wordt veel georganiseerd zoals lasergamen( op andere locatie) en zwembad spellen. Ook is er veel te doen in de omgeving. En was er veel jeugd van hun leeftijd aanwezig. Vriendelijk personeel. Bij het zwembad waren altijd ligbedden vrij en het uitzicht was hier ook prachtig.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 6J. van Straten25-07-2018

Nooit meer...

Deze camping geboekt via touroperator. Zij adverteren op hun site met als "waterpret" een rivier met zandstrand en een meer. Dan zou je denken dat je daar mag zwemmen. Bij aankomst bleek dit niet het geval te zijn. De rivier kom je nauwelijks (afgezet) en mag je niet zwemmen is te gevaarlijk en het meer is om in te vissen....niet mijn waterpret. De camping is wat gedateerd en zou er zeker niet met tieners heen gaan. De caravan was in orde maar niet compleet. Bij de receptie aantal ontbrekende zaken aangegeven....vervolgens hoor je niets meer. Ook het zwembad is aan opknapbeurt toe, geen enkele parasol en vol in zon. Deze camping is geschikt als je van plan bent om elke dag uitstapjes te maken in de Provence die echt prachtig is.
    Op onze (herhaalde) klacht bij touroperator is nooit gereageerd....

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

5nancy29-08-2017

wat een terleurstelling

Wij hadden 11 dagen geboekt op deze camping naar 5 dagen zijn wij weggegaan. We hadden een caravan met airco geboekt komen aan naar een lange reis sorry de airco is stuk. Daar sta je dan met je gezin en 3 hondjes 41 graden. Maar bleek de airco was niet stuk maar de camping eigenaar had een groep eraf gegooid ca. 15 caravans die geen airco meer hadden er zaten te veel aircos op een groep Onze touroperator heeft nog gebeld met de eigenaar helaas... In de omgeving is niets te doen en voor de tieners op deze camping ook bijna niets te doen. Onderhoud camping is echt niet voldoende. Wij en andere mensen zijn ook net als ons eerder vertrokken. Op de plaatjes staat het mooi afgebeeld maar in werkelijkheid.... Natuurmeer wat je ziet js een baggergat met steengroeve smorgens tegen 7 uur hoor je het lawaai van de machines Wij hebben gelukkig via andere touroperator nog een vakantiewoning kunnen boeken met airco blij dat we wegwaren

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Stephanie28-08-2017

Kleine camping centraal gelegen voor uitstapjes

Rustige camping. Veel ruimte rondom je stacaravan. Zwembad is 160 diep met apart kinderbad. Animatie is Frans maar organiseren veel waar iedereen aan mee kan doen. Disco waterspelletjes sporten enz. Broodjes kun je bestellen en worden de volgende ochtend in het winkeltje afgeleverd. Lidl op 10 min rijden. Zit een heerlijke bakker bij de rotonde iets verder. Je mag gebruik maken van het zwemmeertje van de camping val durance. Opblaasbare klim en glijtoestel ligt er in het ondiepe water. Behulpzame receptiemedewerkers die ook goed Engels kunnen!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7Baert11-08-2017

Verouderde, rustige camping

Camping is aan opfrissing toe, verouderde caravan, slordige omgeving, stoffig Sanitair is proper en wordt 3x per dag gepoetst Weinig te doen op camping, weinig interesse in animatie ... personeel lijkt gelaten maar is wel vriendelijk Grote priveruimte ruimte rond caravan met gelukkig veel schaduw Zeker auto nodig ... in cheval blanc is er niets te vinden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Curry16-07-2016

Heerlijke rustige camping met alleen mobilhomes.

Heerlijk zwembad en behulpzaam personeel. Om te fietsen en te wandelen moesten we wel vaak eerst met de auto. Het dorp Cheval Blanc is helaas vergane glorie. Een paar km verder ligt Cavaillon en daar vind je alle basis voorzieningen. Prachtige omgeving en de 16 dagen dat we er geweest zijn waren veel te kort.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016

• 4Ann05-09-2015

Camping zonder uitstraling!

Met staancaravan van een touroperator geweest. Ongezellige camping zonder uitstraling. Personeel wel vriendelijk. Caravan was niet schoon en rook muf. in de douche zat schimmel! Vreemd, dacht dat de touroperator nooit oude caravans had? Gelukkig betalen we niet de prijs die ze hiervoor in het hoogseizoen durven te vragen!

• 3Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2015

• 8Mark05-09-2015

Best aardig

Leuk verblijf met aardige touroperator medewerker. Jammer dat het activiteitenprogramma niet is doorgegeven. Verder een mooie sta caravan op een ruime plaats. Het is de hele vakantie mooi weer geweest.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015