Camping Les Rives du Luberon

• 7.3Eetgelegenheden

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Les Rives du Luberon voor je op een rij gezet:

79 reviews over Camping Les Rives du Luberon

• 9Dhr. van der Zwaag12-08-2019

Heel mooi !

Fijn vakantiepark. Goede ligging nabij diverse bezienswaardigheden. Chalet met airco en BBQ.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 2018
    9Fam Kuijpers01-09-2018

Topvakantie gehad

Prachtige groene camping met mooi uitzicht. We hadden een mooie caravan met airco en vrij uitzicht. De kinderen van bijna 13 en 15 hebben het erg leuk gehad, er wordt veel georganiseerd zoals lasergamen( op andere locatie) en zwembad spellen. Ook is er veel te doen in de omgeving. En was er veel jeugd van hun leeftijd aanwezig. Vriendelijk personeel. Bij het zwembad waren altijd ligbedden vrij en het uitzicht was hier ook prachtig.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 6J. van Straten25-07-2018

Nooit meer...

Deze camping geboekt via touroperator. Zij adverteren op hun site met als "waterpret" een rivier met zandstrand en een meer. Dan zou je denken dat je daar mag zwemmen. Bij aankomst bleek dit niet het geval te zijn. De rivier kom je nauwelijks (afgezet) en mag je niet zwemmen is te gevaarlijk en het meer is om in te vissen....niet mijn waterpret. De camping is wat gedateerd en zou er zeker niet met tieners heen gaan. De caravan was in orde maar niet compleet. Bij de receptie aantal ontbrekende zaken aangegeven....vervolgens hoor je niets meer. Ook het zwembad is aan opknapbeurt toe, geen enkele parasol en vol in zon. Deze camping is geschikt als je van plan bent om elke dag uitstapjes te maken in de Provence die echt prachtig is.
    Op onze (herhaalde) klacht bij touroperator is nooit gereageerd....

• 7Eetgelegenheden

• 2017
    5nancy29-08-2017

wat een terleurstelling

Wij hadden 11 dagen geboekt op deze camping naar 5 dagen zijn wij weggegaan. We hadden een caravan met airco geboekt komen aan naar een lange reis sorry de airco is stuk. Daar sta je dan met je gezin en 3 hondjes 41 graden. Maar bleek de airco was niet stuk maar de camping eigenaar had een groep eraf gegooid ca. 15 caravans die geen airco meer hadden er zaten te veel aircos op een groep Onze touroperator heeft nog gebeld met de eigenaar helaas... In de omgeving is niets te doen en voor de tieners op deze camping ook bijna niets te doen. Onderhoud camping is echt niet voldoende. Wij en andere mensen zijn ook net als ons eerder vertrokken. Op de plaatjes staat het mooi afgebeeld maar in werkelijkheid.... Natuurmeer wat je ziet js een baggergat met steengroeve smorgens tegen 7 uur hoor je het lawaai van de machines Wij hebben gelukkig via andere touroperator nog een vakantiewoning kunnen boeken met airco blij dat we wegwaren

• 5Eetgelegenheden

• 8Stephanie28-08-2017

Kleine camping centraal gelegen voor uitstapjes

Rustige camping. Veel ruimte rondom je stacaravan. Zwembad is 160 diep met apart kinderbad. Animatie is Frans maar organiseren veel waar iedereen aan mee kan doen. Disco waterspelletjes sporten enz. Broodjes kun je bestellen en worden de volgende ochtend in het winkeltje afgeleverd. Lidl op 10 min rijden. Zit een heerlijke bakker bij de rotonde iets verder. Je mag gebruik maken van het zwemmeertje van de camping val durance. Opblaasbare klim en glijtoestel ligt er in het ondiepe water. Behulpzame receptiemedewerkers die ook goed Engels kunnen!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 7Baert11-08-2017

Verouderde, rustige camping

Camping is aan opfrissing toe, verouderde caravan, slordige omgeving, stoffig Sanitair is proper en wordt 3x per dag gepoetst Weinig te doen op camping, weinig interesse in animatie ... personeel lijkt gelaten maar is wel vriendelijk Grote priveruimte ruimte rond caravan met gelukkig veel schaduw Zeker auto nodig ... in cheval blanc is er niets te vinden

• 6Eetgelegenheden

• Oude reviews

8Curry16-07-2016

Heerlijke rustige camping met alleen mobilhomes.

Heerlijk zwembad en behulpzaam personeel. Om te fietsen en te wandelen moesten we wel vaak eerst met de auto. Het dorp Cheval Blanc is helaas vergane glorie. Een paar km verder ligt Cavaillon en daar vind je alle basis voorzieningen. Prachtige omgeving en de 16 dagen dat we er geweest zijn waren veel te kort.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 4Ann05-09-2015

Camping zonder uitstraling!

Met staancaravan van een touroperator geweest. Ongezellige camping zonder uitstraling. Personeel wel vriendelijk. Caravan was niet schoon en rook muf. in de douche zat schimmel! Vreemd, dacht dat de touroperator nooit oude caravans had? Gelukkig betalen we niet de prijs die ze hiervoor in het hoogseizoen durven te vragen!

• 6Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

• 8Mark05-09-2015

Best aardig

Leuk verblijf met aardige touroperator medewerker. Jammer dat het activiteitenprogramma niet is doorgegeven. Verder een mooie sta caravan op een ruime plaats. Het is de hele vakantie mooi weer geweest.

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 8Karen28-08-2015

fijne plek

Op deze plek heb je echt een auto nodig

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

4 tips over Camping Les Rives du Luberon

• lia, 26-07-2013

om te fietsen(zoals wij deden) moet je wel eerst een stuk rijden met de auto voor een goede fietsroute. In de buurt van de camping fiets je langs de (drukke)rijksweg.

• fam scholten, 15-08-2013

Te veel om op te noemen, er zijn zoveel mooie plaatsen en dorpen in de omgeving. Gewoon rondrijden en je later verrassen.

• Mous, 02-08-2014

Zekervolgende keer een mobilhome met airco dat is wel een aanrader,,leuke dorpjes in de omgeving wel op een afstand maar de rit alleen is al de moeite waard.

2 vragen over Camping Les Rives du Luberon

• Heleen, 26-08-2012

Staanplaatsen

Heeft deze camping ook staanplaatsen? Weet iemand hoe het sanitair is en mag je ook zwemmen in het meertje? Bedankt voor je reactie.

lia, 26-07-2013

in het meertje mag je niet zwemmen.

• diana, 08-05-2011

zwemmen van de hond

kan de hond ergens zwemmen, in het meer?

j.vander.weide, 15-05-2011

Hallo Diana,

Ik zag je vraag. Wij zijn hier dus vorig jaar geweest. Er mogen honden in zwemmen.Het is wel erg diep,want het is een zand afgraving.Dus het loopt wel erg snel naar beneden.Maar voor een hond dus prima. We hebben hier een heerlijke rustige vakantie gehad.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig