Camping Les Eygas

Meer camping info

50 reviews over Camping Les Eygas

• 2019
    5Saar11-10-2019

Wel goed, niet zo'n hoog cijfer waard.

Mooie camping, vriendelijk personeel, leuke outdoor activiteiten. Wel wat kanttekeningen: verhuurcaravan absoluut niet meer verhuurwaardig (helemaal niet voor zoveel geld) 2x door bed gezakt (ben niet obees en lag in mijn 1tje boekje te lezen) raam viel er midden in n8 uit, deur badkamer ging niet open, handen opengehaald aan kookplaat. Sanitair was niet heel schoon, rook naar urine. Te weinig schaduw en bedjes bij zwembad. Horeca stelt niks voor té vieze koffie dus das 1x en niet weer. Jammer is nog veel meer uit te halen. Begeleiding bij outdoor activiteiten was top. Jonge zeer gedreven, vakkundige, humoristische mensen. Rapid race is een belevenis! Camping ligt pal naast snelweg!

• 1Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Chantal22-07-2019

Voor herhaling vatbaar!

Mijn man, zoon van 18 jaar en ik hadden een prachtige chalet gehuurd. Knus, mooi en zeer ruimtelijk. Was heerlijk! Voelde meteen goed! We hebben er heel fijn gevonden. Nog geen uur op de camping of onze zoon had zijn draai al gevonden met andere jongeren. En vervolgens zagen we hem alleen wanneer er gegeten moest worden of wanneer we outdooractiviteiten gingen doen. Hij heeft ervan genoten. Ook het outdoorteam zorgde voor actieve ontspanning. Prachtige natuur waar Bert, Pieter en de rest van team ons lieten raften en canyoningen, het was fantastisch! Onze zoon heeft ook ge-hotdogd wat ook heel erg goed is bevallen. Professioneel team waarbij je je al snel veilig voelt. We hebben heel fijne herinneringen aan een voor ons geweldige week! Dank je wel voor alle goede zorgen, Pieter ( nogmaals bedankt dat je Martijn zn verhaal ook even wilde aanhoren😀) en Christel, Ruben, Lisa, Nino en ook Bert die ons een zeer mooi Frankrijk lieten zien!

• 8Staat v/h sanitair

• 10Stijn22-07-2019

Top caming!

Echt een top camping! Uitstekende (sanitaire) faciliteiten, zeer relaxte sfeer, een breed scala aan outdoor activiteiten en vakbekwame instructeurs.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Fam. Grotens21-07-2019

Top vakantie!

We zochten een camping om onze puber zonen wat te activeren. En die hebben we gevonden!!!! Mooie kleinschalige camping met mooie plekken, alles netjes schoon etc. Maar vooral zeer vriendelijke eigenaren en een heel leuk team met medewerkers die je op de verschillende activiteiten begeleiden. Ook de aangeboden avondactiviteiten, met als klapstuk de "rapid race" waren helemaal top. Er heerst een gezellige en gemoedelijke sfeer en de smile van onze zoons op de kneeboard achter de speedboat van Pieter was onbetaalbaar. Christel, Pieter en de rest van het team, héééél erg bedankt!

• 10Lecoque11-07-2019

Geweldig!!!

Prachtige,rustige,familiale camping waar wij zeker terug komen! Zalige omgeving waar veel te doen is voor jong en oud. Supertoffe begeleiding voor de wildwatersporten. Zeer vriendelijke uitbaters die steeds klaar staan!! Een echte aanrader!! Bedankt Pieter en Christel en co!!

• 9Frits Bergsma09-07-2019

Geweldig

Zeer mooie camping, mooie plekken met schaduw, douches en wc’s altijd schoon. Raften, canyoning, hotdoggen op de Durance en Ubay erg leuk. Zeer goede instructeurs. Christel en Pieter, de eigenaren, zijn heel gastvrij en leuk. Top vakantie!

• 9Eetgelegenheden

Alleen gereisd in juli 2019

• 2018
    10Christel Blanken13-08-2018

Top camping!

Super camping met leuke activiteiten en een heel gezellig activiteiten team. We hadden enige twijfels voor we hier naar toe gingen maar die waren op dag 2 al verdwenen. Onze meiden van 16 en 14 vonden dit zelfs de leukste zomervakantie ooit. Na drie weken op de camping hebben we nog lang niet alles gedaan wat we wilden dus alvast geboekt voor volgend jaar :)

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Fam. Spapens09-08-2018

Geweldig!!!

Drie weken met vier pubers op camping Les Eygas gebleven. We hebben ons allemaal uitstekend vermaakt. Ontzettend vriendelijke camping eigenaren en outdoor instructeurs. Leuke en uitdagende activiteiten zoals kajak cursus, canyoning, raften, klettersteig en hotdoggen. Voor de gratis activiteiten in de avonden waren onze kinderen ook enthousiast. De gezellige sfeer, lekker brood, ruime kampeerplaatsen, super mooie omgeving en schoon sanitair maakten de vakantie compleet. We gaan zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Broni23-07-2018

Fanastisch

Hygiënisch, vriendelijk personeel en hele leuke activiteiten! Al met al super geregeld en gelegen in een mooie omgeving!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 10Kiara22-07-2018

Geweldige camping

Een weekje gebleven op camping Les Eygas. Geweldig naar onze zin gehad. Leuke activiteiten te doen zoals canyoning, raften, tubben en natuurlijk niet te vergeten de rapid race. Goede, enthousiaste en zeer bekwame instructeurs! De sfeer op de camping is heel gezellig. Een echte aanrader voor iedereen die van een actieve vakantie houdt. Ik kom zeker nog eens terug!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Camping Les Eygas info