Camping Le Yody

30 reviews over Camping Le Yody in het Nederlands

Wim (alias Guillome) et le chien Lucky
27-11-2017

Beste vakantiegangers,

Op 15 km van Avignon, Camping Le Yody en Provence, daar heb ik 17 dagen gestaan met een iglo-tentje, 100% tevreden.

Zeer geschikt voor kampeerders zonder kinderen.

Sanitair voldoende.

Water mag je drinken. Eigen bron.

12 tot 16 campingplaatsen.

Op afspraak mee-eten tegen kleine vergoeding. Menu de jour ± 10 Euro.

's Morgens brood.

Eventueel advies voor uitstapjes. Alles in 't Nederlands.

Al 5 jaar op rij geweest. Dat zegt genoeg, toch?

Nadia & John
30-9-2017

Een oase van rust. Centraal gelegen mini camping waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat.

Happy weerzien top locatie goede temperatuur

Daan en Annelies
18-9-2017

Kleine camping voor rustzoekers. Er is geen animatie, wel goede uitleg van wat er in de omgeving te doen en te zien is.

Sanitair wat veroudert maar hartstikke schoon.

Zeer vriendelijk,gezellig en sfeervol !!

anita en hans
16-9-2016

Zeer fijne ontvangst van Han en Marilyne, de camping heeft een sfeervol en gezellige uitstraling. Altijd zijn ze zeer vriendelijk en kan ze alles vragen over de omgeving, weten alles en geven je tips mee. Het toilet gebouw is echt gedateerd maar schoon!

Marilyne heeft heerlijk gekookt voor ons, en bij vertrek eerst ontbijten bij haar!

Al enkele jaren gaan wij hier naartoe. Een camping om echt tot rust te komen. Sanitair is misschien wat verouderd maar het belangrijkste is dat het er altijd schoon is. Tips en adviezen van Marylene en Han om niets van de wijde omgeving te missen zijn elk jaar weer welkom. Ook het feit dat je broodbestelling elke ochtend als service voor de tent/ caravan wordt bezorgd is formidabel. Mogen aanschuiven bij een warme maaltijd of op de dag van vertrek als eerste alles gereed maken om te gaan rijden en dan ongestoord nog even bij Marylene ontbijten, gewoonweg fantastisch. Voor ons geen drukke en luxe camping maar een warm welkom zoals die door ons wordt ervaren bij le Yodi.

Hartverwarmend, een oase.

Geertje
13-8-2016

Prima schaduwplekken die je ook beschermen tegen een Mistral. Ontvangst door Han en Marylène is allervriendelijkst. Beiden doen moeite om je verblijf persoonlijk te maken. Aandacht voor iedere gast: waar vind je dat nog? Broodservice is prima. Sanitair is weliswaar verouderd, maar wel schoon. Warm water is niet altijd voorhanden. Als campinggasten hun afwaswater niet uit de douches halen, maar gewoon zelf warm maken, scheelt dat al een stuk. 'S Ochtends is er voldoende warm water, aan het eind van de dag wordt het wat spartaans.

Rustige en goed gelegen camping.

Frank en Elly
20-8-2015

Een hele mooie schaduwrijke camping met een erg persoonlijke benadering. Avignon is per fiets goed bereikbaar, winkels op een paar km afstand.

Han heeft ons veel verteld over de omgeving en we kregen zelfs een diner en een ontbijt aan geboden : waar tref je dat nog aan voor deze prijs.

We hadden wel wat muggen in de avond maar dat is begrijpelijk in dit fruitrijke gebied.

We komen zeker terug als we in de buurt zijn.

Hart groet , Elly en Frank

Hr. v. d. Borne

Frans v. d. Borne
13-8-2015

Zeer rustige camping met geweldige eigenaars die je in alles willen helpen. Sanitair is sober, maar wel zuiver en netjes. Geen camping met kinderactiviteiten. De eigenaars zijn erg gastvrij en beschouwen je als vrienden. Uitstekende ligging zo vlakbij de Luberon en Les Alpilles.

Rustige,ideaal gelegen,gastvrije camping

Arnoul en Patty
11-8-2015

Het is een kleine rustige camping met veel schaduw. Prima plek om de omgeving van avignon te verkennen. Eigenaren zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Bij vertrek wordt je inderdaad een warme maaltijd of ontbijt aangeboden. Het sanitair is gedateerd maar wel schoon( 2 maal daags gepoetst).Deze camping is zeker een aanrader voor mensen die van kleinschaligheid houden en rust en eenvoud zoeken.

Veel schaduw, ook betaalbaar in het hoogseizoen, en goede ligging om Avignon te bezoeken.

Bij het afscheid kregen we een ontbijt aangeboden. Nooit eerder meegemaakt en smaakte prima.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Yody in Chateaurenard (Bouche du Rhone), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Yody zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.