Camping Le Yody

7.9Goed

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Chateaurenard (Bouche du Rhone)

Op vakantie geweest naar Le Yody?

7.9Goed

• 6.1Staat v/h sanitair

Meer camping info

31 reviews over Camping Le Yody

• 2018
    8John en Thea08-10-2018

Camping voor rustzoekers

Als je meer waarde hecht aan kleinschaligheid, vriendelijkheid en rust dan aan luxe, ben je hier op de juiste plek. Het sanitair is sober, maar het functioneert en is schoon. Ieder ontbijt is een feestje dankzij het verse brood dat Marilene iedere ochtend haalt. Gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel. We hebben drie heerlijke weken op deze camping doorgebracht.

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

9Nadia & John30-09-2017

Al 5 jaar op rij geweest. Dat zegt genoeg, toch?

Een oase van rust. Centraal gelegen mini camping waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Daan en Annelies18-09-2017

Happy weerzien top locatie goede temperatuur

Kleine camping voor rustzoekers. Er is geen animatie, wel goede uitleg van wat er in de omgeving te doen en te zien is. Sanitair wat veroudert maar hartstikke schoon.

Gereisd met partner in september 2017

• 7anita en hans16-09-2016

Zeer vriendelijk,gezellig en sfeervol !!

Zeer fijne ontvangst van Han en Marilyne, de camping heeft een sfeervol en gezellige uitstraling. Altijd zijn ze zeer vriendelijk en kan ze alles vragen over de omgeving, weten alles en geven je tips mee. Het toilet gebouw is echt gedateerd maar schoon! Marilyne heeft heerlijk gekookt voor ons, en bij vertrek eerst ontbijten bij haar!

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Nadia & John15-08-2016

Mooie, groene, gastvrije centraal gelegen camping.

Al enkele jaren gaan wij hier naartoe. Een camping om echt tot rust te komen. Sanitair is misschien wat verouderd maar het belangrijkste is dat het er altijd schoon is. Tips en adviezen van Marylene en Han om niets van de wijde omgeving te missen zijn elk jaar weer welkom. Ook het feit dat je broodbestelling elke ochtend als service voor de tent/ caravan wordt bezorgd is formidabel. Mogen aanschuiven bij een warme maaltijd of op de dag van vertrek als eerste alles gereed maken om te gaan rijden en dan ongestoord nog even bij Marylene ontbijten, gewoonweg fantastisch. Voor ons geen drukke en luxe camping maar een warm welkom zoals die door ons wordt ervaren bij le Yodi.

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Geertje13-08-2016

Hartverwarmend, een oase.

Prima schaduwplekken die je ook beschermen tegen een Mistral. Ontvangst door Han en Marylène is allervriendelijkst. Beiden doen moeite om je verblijf persoonlijk te maken. Aandacht voor iedere gast: waar vind je dat nog? Broodservice is prima. Sanitair is weliswaar verouderd, maar wel schoon. Warm water is niet altijd voorhanden. Als campinggasten hun afwaswater niet uit de douches halen, maar gewoon zelf warm maken, scheelt dat al een stuk. 'S Ochtends is er voldoende warm water, aan het eind van de dag wordt het wat spartaans.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 8Frank en Elly20-08-2015

Rustige en goed gelegen camping.

Een hele mooie schaduwrijke camping met een erg persoonlijke benadering. Avignon is per fiets goed bereikbaar, winkels op een paar km afstand. Han heeft ons veel verteld over de omgeving en we kregen zelfs een diner en een ontbijt aan geboden : waar tref je dat nog aan voor deze prijs. We hadden wel wat muggen in de avond maar dat is begrijpelijk in dit fruitrijke gebied. We komen zeker terug als we in de buurt zijn. Hart groet , Elly en Frank

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Frans v. d. Borne13-08-2015

Hr. v. d. Borne

Zeer rustige camping met geweldige eigenaars die je in alles willen helpen. Sanitair is sober, maar wel zuiver en netjes. Geen camping met kinderactiviteiten. De eigenaars zijn erg gastvrij en beschouwen je als vrienden. Uitstekende ligging zo vlakbij de Luberon en Les Alpilles.

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Arnoul en Patty11-08-2015

Rustige,ideaal gelegen,gastvrije camping

Het is een kleine rustige camping met veel schaduw. Prima plek om de omgeving van avignon te verkennen. Eigenaren zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Bij vertrek wordt je inderdaad een warme maaltijd of ontbijt aangeboden. Het sanitair is gedateerd maar wel schoon( 2 maal daags gepoetst).Deze camping is zeker een aanrader voor mensen die van kleinschaligheid houden en rust en eenvoud zoeken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9HenkB24-07-2015

Prima uitvalsbasis voor festival bezoek in Avignon

Veel schaduw, ook betaalbaar in het hoogseizoen, en goede ligging om Avignon te bezoeken. Bij het afscheid kregen we een ontbijt aangeboden. Nooit eerder meegemaakt en smaakte prima.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Camping Le Yody info