Camping La Roquette

8.7Fantastisch

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Chateaurenard (Bouche du Rhone)

8.7Fantastisch

Meer campinginfo

141 reviews over Camping La Roquette

• 9Carla09-09-2019

Voor herhaling vatbaar

Heerlijk kleine camping. Zeer geschikt voor ouderen. Voor gezinnen met kinderen niet zo geschikt. Eenvoudig en schoon sanitair. Fijn zwembad met ligbedden. Châteaurenard heeft ook een gunstige ligging voor bezienswaardigheden. Op zondag is er markt. Broodservice en vriendelijke eigenaren.

• 7Esther29-08-2019

Prima Camping in een hele leuke omgeving

Prima verzorgde camping met zeer aardige camping eigenaren. Er zijn plaatsen met schaduw en plaatsen voor zonaanbidders. Zwembad is adequaat voor de grootte van de camping. Er zijn ligbedjes waarvan sommige met parasols. Op zondag hebben ze lekkere grilkip. Toen wij er waren was er geen animatie maar dat was helemaal niet erg. Sanitair is wat oud (geen brillen op de WC en ook nog een sta-toilet) maar wordt keurig schoon gehouden. Wij waren laat in het seizoen er waren vooral senioren en Franse gezinnen. Het was er op de camping zelf rustig. Er kwam soms wat "lawaai" vanaf de straat of vanaf het sportterrein achter de camping. Helaas hadden we de laatste twee nachten wel last van het lawaai van de weg omdat ze bezig waren met werkzaamheden. Dit zou volgend seizoen over zijn. In de omgeving is erg veel te doen: Avignon, Nimes, Pont de Gard, Gorges du Gardon, Arles, de Camargue, een dagje strand. We hebben 11 fijne dagen gehad.

• 6Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 7Liset21-08-2019

Prima camping!

Prima camping, goede ligging voor uitstapjes in de omgeving. Supermarkten op 5 minuten rijden en een Mc Donalds. Zwembad is groot genoeg maar wij vonden het water erg koud. Shorts zijn ook niet toegestaan. Er zijn genoeg ligbedjes, alleen te weinig parasols. De campingplekken zijn ruim genoeg. Het is een kleinere camping, voornamelijk Fransen. De eigenaresse is erg vriendelijk. Het toiletgebouw is verouderd (er zijn bijvoorbeeld nog een aantal staan wc’s) maar het is wel erg schoon allemaal. Hier is verder niks op aan te merken. Voor kinderen is er op deze camping niet heel veel te doen.

• 7Eetgelegenheden

• 9segers marie16-05-2019

fantastisch

de eigenaars zijn super vriendelijke mensen altijd klaar om je eventueel te helpen.

de plaatsen zijn zeer ruim en schaduwrijk

Je kan zelfs een dagje naar Les Saintes-Marie - de -la mer,op minder dan op een kleine 75 km is een dagje strand is mogelijk!!

Wij hebben enorm genoten van deze vakantie.

Aurelia en Loïc bedankt hiervoor

• 9Eetgelegenheden

• 2018
    8Gertie en Cor02-10-2018

Mooie, verzorgde en centraal gelegen camping

Wij werden heel hartelijk ontvangen door de eigenaresse. Kregen een uitgebreide uitleg over de camping en de omgeving. Ligging van de camping is zeer centraal: Avignon, St. Remy de Provence, Les Alpilles, Les Baux de Provence, Pont de Gard...alles binnen een straal van 45 km.! Zelfs een dagje strand is mogelijk!! Wij hebben enorm genoten van deze vakantie. Aurelia en Loïc bedankt hiervoor

• 8Fam. van Diessen13-08-2018

Aanrader

Prima camping, goede sfeer, eigenaren zeer behulpzaam en vriendelijk. Perfecte uitvalsbasis voor mooie plaatsen in de omgeving ( tips bij receptie). Wij hadden voor een week gereserveerd, maar zijn twee weken gebleven, omdat we het er zo fijn vonden en nog niet uitgekeken waren. Op woensdagavond is er een maaltijd en muziek ( op inschrijving) erg gezellig en lekker! Je kunt een koelkast huren voor 25 euro per week, die komen ze dan bij je tent of caravan zetten. Ideaal met dat warme weer! Zwembad is ook fijn; niet teveel chloor en groot genoeg, voldoende ligstoelen en parasols. Op een ochtend was er iets mis gegaan met onze broodbestelling en toen werden binnen 10 minuten alsnog de croissants bij onze caravan bezorgd. Geweldige service! Er zitten veel Fransen met een seizoensplaats, iedereen is even vriendelijk. Wij vonden het wel fijn dat er niet alleen maar Nederlanders staan:-) De camping eigenaren spreken ook goed Engels.

• 8Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 9Jan Heuvelman27-05-2018

Zie samenvatting over verblijf !

Op weg naar camping Du Domaine in Bormes les Mimosas stonden we 2 dagen op Camping La Roquette in Chateaurenard. Toen we 1e Pinksterdag onze reis naar Camping Du Domaine wilden vervolgen bleek één van onze caravanbanden stuk. Het was onvoorstelbaar hoe Loic,de campingbaas, ons heeft geholpen de reserve- band te verwisselen,dit met behulp van een campinggast.Toen wij zonder problemen op Camping Du Domaine waren gearriveerd, hebben Loic en zijn Vrouw Aurelia via een e-mail getracht van ons te weten te komen of we veilig waren gearriveerd.Aangezien we nog geen internetverbinding hadden kwam dit bericht niet direct bij ons over en konden we dus ook niet reageren. Hierop hebben Aurelia en Loic de camping gebeld om er zeker van te zijn dat we waren aangekomen. Over service en meeleven gesproken: GEWELDIG ! ! Wij zijn vaker op La Roquette geweest en komen er dus beslist ( als onze gezondheid het toelaat ) terug !

• 2017
    5Erna Arkenbout21-10-2017

Nooit meer.

We waren 19 okt 2017 aangekomen en 21 okt zeer snel vertrokken daar er woonwagen bewoners op de camping staan(Tabbert dubbelassen en witte busjes ervoor)die lui brengen meer op als Acsi kaart. Veel kinderen en vrouwen, over de herrie zullen we het maar niet hebben. De keien vliegen over de heg, langs ons en de camper. De camping baas niet te zien en mevr. die lacht wat en dat ze er niks aan kan doen. We zijn er vele jaren geweest in voor en na seizoen maar nooit meer.

• 5Staat v/h sanitair

les propriétaires, gérante, 27-10-2017

Beste Mevrouw Arkenbout,

Wij zijn blij dat u tot onze trouwe klanten behoort en we danken u daarvoor.

We vinden het jammer dat uw verblijf bij ons niet helemaal naar tevredenheid is geweest.

De tevredenheid van onze klanten vinden we erg belangrijk, daarom vragen we hen het meteen tijdens hun verblijf te laten weten, als ze ergens niet tevreden over zijn, zodat we zo snel mogelijk voor een goede oplossing van het probleem kunnen zorgen.

Wij hadden graag meteen van jullie probleem gehoord, want dan hadden we snel voor een oplossing kunnen zorgen.

Vriendelijk groetend,

Aurelia en Loic

• 9joelle desmedt04-10-2017

hier komen wij terug

super vriendelijke uitbaters, proper sanitair, zéér ruime plaatsen, brood op bestelling enz...

• 9Eetgelegenheden

• 9segers marie04-10-2017

fantastische camping met super gedreven uitbaaters

niks slecht te melden, misschien een beetje meer animatie in september

3 tips over Camping La Roquette

• Peter, Heleen & Pauline, 01-07-2015

Mobile home zeker aan te bevelen ! Bezoek Avignon, Arles, St. Rémy maar zeker ook de lavendelvelden eind juni/begin juli en de Côte Bleu (tip van de eigenaresse). Tot slot een aanrader: Les Baux. Schitterende omgeving en in voormalige bauxietmijn wisselende (kunst) tentoonstelling (beeld en geluid). In 2015 thema Da Vinci, Michelangelo en Raphael.

• Chris, 02-09-2014

Tennissen kan op het min of meer naast de camping gelegen complex. Zomers zijn zowel de hallen als banen geregeld vrij. Kijk of ze vrij zijn, laat de receptie bellen en je krijgt veel korting op baanhuur. De schuin tegenover de camping gelegen ingang van het wandelgebied is een aanrader, het is erg lekker om daar een wandeling te maken.

• maaike_k, 17-08-2014

Avignon, mooie stad met mooie gebouwen, kan je zeker 1 dag rondlopen. Arles, veel oud heden, Arena en theater Antique is de moeite waard L'Isle sur la Sorgue, gezellig plaatsje met een grote markt Fontaine de Vaucluse Roussillon, het dorp met veel okerkleuringen Gordes Kanoën op de Sorgue

1 vraag over Camping La Roquette

• bokschoten, 26-04-2015

Zwemshort

Hallo, weet er iemand of je met een zwemshort ( dus soort sportbroekje, ruim vallend) in het water mag of moet dit persé een zwembroek zijn? Op de meeste campings in Frankrijk mag dat namelijk niet...zoonlief wil geen strakke zwembroek aan (zoals de meeste jongeren....)

Peter, Heleen & Pauline, 01-07-2015

op deze camping wordt een bermuda niet echt op prijs gesteld maar het was ook niet zo dat je uit het water werd geplukt. ruimer vallende sportbroek was geen enkel probleem !

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig