Géén boekingskosten

Camping La Roquette

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurChateaurenard (Bouche du Rhone)

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Roquette voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 142 reviews

Meer camping info

142 Reviews over La Roquette

• 8Fanny Bekers20-06-2022

Super fijn

Fijne, mooie camping. We werden heel hartelijk ontvangen. Goede plaatsen, genoeg beschutting en fijn zwembad. Sanitair is goed en zeer schoon. Brood werd s’morgens op onze plaats bezorgd. Voor Aurelia en Loic is niets teveel. We hebben op hun camping twee weken genoten!! Voor herhaling vatbaar.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Carla09-09-2019

Voor herhaling vatbaar

Heerlijk kleine camping. Zeer geschikt voor ouderen. Voor gezinnen met kinderen niet zo geschikt. Eenvoudig en schoon sanitair. Fijn zwembad met ligbedden. Châteaurenard heeft ook een gunstige ligging voor bezienswaardigheden. Op zondag is er markt. Broodservice en vriendelijke eigenaren.

• 7Esther29-08-2019

Prima Camping in een hele leuke omgeving

Prima verzorgde camping met zeer aardige camping eigenaren. Er zijn plaatsen met schaduw en plaatsen voor zonaanbidders. Zwembad is adequaat voor de grootte van de camping. Er zijn ligbedjes waarvan sommige met parasols. Op zondag hebben ze lekkere grilkip. Toen wij er waren was er geen animatie maar dat was helemaal niet erg. Sanitair is wat oud (geen brillen op de WC en ook nog een sta-toilet) maar wordt keurig schoon gehouden. Wij waren laat in het seizoen er waren vooral senioren en Franse gezinnen. Het was er op de camping zelf rustig. Er kwam soms wat "lawaai" vanaf de straat of vanaf het sportterrein achter de camping. Helaas hadden we de laatste twee nachten wel last van het lawaai van de weg omdat ze bezig waren met werkzaamheden. Dit zou volgend seizoen over zijn. In de omgeving is erg veel te doen: Avignon, Nimes, Pont de Gard, Gorges du Gardon, Arles, de Camargue, een dagje strand. We hebben 11 fijne dagen gehad.

• 6Eetgelegenheden
  • 7Liset21-08-2019

Prima camping!

Prima camping, goede ligging voor uitstapjes in de omgeving. Supermarkten op 5 minuten rijden en een Mc Donalds. Zwembad is groot genoeg maar wij vonden het water erg koud. Shorts zijn ook niet toegestaan. Er zijn genoeg ligbedjes, alleen te weinig parasols. De campingplekken zijn ruim genoeg. Het is een kleinere camping, voornamelijk Fransen. De eigenaresse is erg vriendelijk. Het toiletgebouw is verouderd (er zijn bijvoorbeeld nog een aantal staan wc’s) maar het is wel erg schoon allemaal. Hier is verder niks op aan te merken. Voor kinderen is er op deze camping niet heel veel te doen.

• 7Eetgelegenheden
  • 10ChristelleL15-08-2019

Camping familial idéalement situé

Séjour en mobil-home climatisé, état et propreté impeccables. Tarifs très attractifs et qualité des services. Propriétaires très â l'écoute et présents (contrairement aux grands complexes...). Idéal avec de jeunes enfants avec activités gratuites. Ouvert sur une multitude de sites à visiter. Parfait.

• 10pierre nigon11-07-2019

très bon acceuil , super camping calme,propr,poli

trés bon emplacement , assez grand , satinaires propres , acceuil souriant et poli , passer quelques jour agreable on reviendra

• 9segers marie16-05-2019

fantastisch

de eigenaars zijn super vriendelijke mensen altijd klaar om je eventueel te helpen.

de plaatsen zijn zeer ruim en schaduwrijk

Je kan zelfs een dagje naar Les Saintes-Marie - de -la mer,op minder dan op een kleine 75 km is een dagje strand is mogelijk!!

Wij hebben enorm genoten van deze vakantie.

Aurelia en Loïc bedankt hiervoor

• 9Eetgelegenheden
  • 8Gertie en Cor02-10-2018

Mooie, verzorgde en centraal gelegen camping

Wij werden heel hartelijk ontvangen door de eigenaresse. Kregen een uitgebreide uitleg over de camping en de omgeving. Ligging van de camping is zeer centraal: Avignon, St. Remy de Provence, Les Alpilles, Les Baux de Provence, Pont de Gard...alles binnen een straal van 45 km.! Zelfs een dagje strand is mogelijk!! Wij hebben enorm genoten van deze vakantie. Aurelia en Loïc bedankt hiervoor

• 8Eetgelegenheden
  • 10Philippe LEBAHY17-08-2018

Super camping

Camping de petite taille donc très convivial, des emplacements correct mi ombragé , des gerants très sympathique et à l'écoute , des animation pour les enfants , des soirées le mercredi soir, sanitaire propre , lieu bien placé ,près des alpilles, le ventoux, le Lubéron et la côte méditerranéen

• 8Fam. van Diessen13-08-2018

Aanrader

Prima camping, goede sfeer, eigenaren zeer behulpzaam en vriendelijk. Perfecte uitvalsbasis voor mooie plaatsen in de omgeving ( tips bij receptie). Wij hadden voor een week gereserveerd, maar zijn twee weken gebleven, omdat we het er zo fijn vonden en nog niet uitgekeken waren. Op woensdagavond is er een maaltijd en muziek ( op inschrijving) erg gezellig en lekker! Je kunt een koelkast huren voor 25 euro per week, die komen ze dan bij je tent of caravan zetten. Ideaal met dat warme weer! Zwembad is ook fijn; niet teveel chloor en groot genoeg, voldoende ligstoelen en parasols. Op een ochtend was er iets mis gegaan met onze broodbestelling en toen werden binnen 10 minuten alsnog de croissants bij onze caravan bezorgd. Geweldige service! Er zitten veel Fransen met een seizoensplaats, iedereen is even vriendelijk. Wij vonden het wel fijn dat er niet alleen maar Nederlanders staan:-) De camping eigenaren spreken ook goed Engels.

• 8Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar