Camping La Roquette

8.6Fantastisch

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Chateaurenard (Bouche du Rhone)

8.6Fantastisch

141 reviews over Camping La Roquette

• 2019
    9Carla09-09-2019

Voor herhaling vatbaar

Heerlijk kleine camping. Zeer geschikt voor ouderen. Voor gezinnen met kinderen niet zo geschikt. Eenvoudig en schoon sanitair. Fijn zwembad met ligbedden. Châteaurenard heeft ook een gunstige ligging voor bezienswaardigheden. Op zondag is er markt. Broodservice en vriendelijke eigenaren.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Esther29-08-2019

Prima Camping in een hele leuke omgeving

Prima verzorgde camping met zeer aardige camping eigenaren. Er zijn plaatsen met schaduw en plaatsen voor zonaanbidders. Zwembad is adequaat voor de grootte van de camping. Er zijn ligbedjes waarvan sommige met parasols. Op zondag hebben ze lekkere grilkip. Toen wij er waren was er geen animatie maar dat was helemaal niet erg. Sanitair is wat oud (geen brillen op de WC en ook nog een sta-toilet) maar wordt keurig schoon gehouden. Wij waren laat in het seizoen er waren vooral senioren en Franse gezinnen. Het was er op de camping zelf rustig. Er kwam soms wat "lawaai" vanaf de straat of vanaf het sportterrein achter de camping. Helaas hadden we de laatste twee nachten wel last van het lawaai van de weg omdat ze bezig waren met werkzaamheden. Dit zou volgend seizoen over zijn. In de omgeving is erg veel te doen: Avignon, Nimes, Pont de Gard, Gorges du Gardon, Arles, de Camargue, een dagje strand. We hebben 11 fijne dagen gehad.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Liset21-08-2019

Prima camping!

Prima camping, goede ligging voor uitstapjes in de omgeving. Supermarkten op 5 minuten rijden en een Mc Donalds. Zwembad is groot genoeg maar wij vonden het water erg koud. Shorts zijn ook niet toegestaan. Er zijn genoeg ligbedjes, alleen te weinig parasols. De campingplekken zijn ruim genoeg. Het is een kleinere camping, voornamelijk Fransen. De eigenaresse is erg vriendelijk. Het toiletgebouw is verouderd (er zijn bijvoorbeeld nog een aantal staan wc’s) maar het is wel erg schoon allemaal. Hier is verder niks op aan te merken. Voor kinderen is er op deze camping niet heel veel te doen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9segers marie16-05-2019

fantastisch

de eigenaars zijn super vriendelijke mensen altijd klaar om je eventueel te helpen.

de plaatsen zijn zeer ruim en schaduwrijk

Je kan zelfs een dagje naar Les Saintes-Marie - de -la mer,op minder dan op een kleine 75 km is een dagje strand is mogelijk!!

Wij hebben enorm genoten van deze vakantie.

Aurelia en Loïc bedankt hiervoor

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2018
    8Gertie en Cor02-10-2018

Mooie, verzorgde en centraal gelegen camping

Wij werden heel hartelijk ontvangen door de eigenaresse. Kregen een uitgebreide uitleg over de camping en de omgeving. Ligging van de camping is zeer centraal: Avignon, St. Remy de Provence, Les Alpilles, Les Baux de Provence, Pont de Gard...alles binnen een straal van 45 km.! Zelfs een dagje strand is mogelijk!! Wij hebben enorm genoten van deze vakantie. Aurelia en Loïc bedankt hiervoor

Gereisd met partner in september 2018

• 8Fam. van Diessen13-08-2018

Aanrader

Prima camping, goede sfeer, eigenaren zeer behulpzaam en vriendelijk. Perfecte uitvalsbasis voor mooie plaatsen in de omgeving ( tips bij receptie). Wij hadden voor een week gereserveerd, maar zijn twee weken gebleven, omdat we het er zo fijn vonden en nog niet uitgekeken waren. Op woensdagavond is er een maaltijd en muziek ( op inschrijving) erg gezellig en lekker! Je kunt een koelkast huren voor 25 euro per week, die komen ze dan bij je tent of caravan zetten. Ideaal met dat warme weer! Zwembad is ook fijn; niet teveel chloor en groot genoeg, voldoende ligstoelen en parasols. Op een ochtend was er iets mis gegaan met onze broodbestelling en toen werden binnen 10 minuten alsnog de croissants bij onze caravan bezorgd. Geweldige service! Er zitten veel Fransen met een seizoensplaats, iedereen is even vriendelijk. Wij vonden het wel fijn dat er niet alleen maar Nederlanders staan:-) De camping eigenaren spreken ook goed Engels.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Jan Heuvelman27-05-2018

Zie samenvatting over verblijf !

Op weg naar camping Du Domaine in Bormes les Mimosas stonden we 2 dagen op Camping La Roquette in Chateaurenard. Toen we 1e Pinksterdag onze reis naar Camping Du Domaine wilden vervolgen bleek één van onze caravanbanden stuk. Het was onvoorstelbaar hoe Loic,de campingbaas, ons heeft geholpen de reserve- band te verwisselen,dit met behulp van een campinggast.Toen wij zonder problemen op Camping Du Domaine waren gearriveerd, hebben Loic en zijn Vrouw Aurelia via een e-mail getracht van ons te weten te komen of we veilig waren gearriveerd.Aangezien we nog geen internetverbinding hadden kwam dit bericht niet direct bij ons over en konden we dus ook niet reageren. Hierop hebben Aurelia en Loic de camping gebeld om er zeker van te zijn dat we waren aangekomen. Over service en meeleven gesproken: GEWELDIG ! ! Wij zijn vaker op La Roquette geweest en komen er dus beslist ( als onze gezondheid het toelaat ) terug !

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

5Erna Arkenbout21-10-2017

Nooit meer.

We waren 19 okt 2017 aangekomen en 21 okt zeer snel vertrokken daar er woonwagen bewoners op de camping staan(Tabbert dubbelassen en witte busjes ervoor)die lui brengen meer op als Acsi kaart. Veel kinderen en vrouwen, over de herrie zullen we het maar niet hebben. De keien vliegen over de heg, langs ons en de camper. De camping baas niet te zien en mevr. die lacht wat en dat ze er niks aan kan doen. We zijn er vele jaren geweest in voor en na seizoen maar nooit meer.

• 5Staat v/h sanitair

les propriétaires, gérante, 27-10-2017

Beste Mevrouw Arkenbout,

Wij zijn blij dat u tot onze trouwe klanten behoort en we danken u daarvoor.

We vinden het jammer dat uw verblijf bij ons niet helemaal naar tevredenheid is geweest.

De tevredenheid van onze klanten vinden we erg belangrijk, daarom vragen we hen het meteen tijdens hun verblijf te laten weten, als ze ergens niet tevreden over zijn, zodat we zo snel mogelijk voor een goede oplossing van het probleem kunnen zorgen.

Wij hadden graag meteen van jullie probleem gehoord, want dan hadden we snel voor een oplossing kunnen zorgen.

Vriendelijk groetend,

Aurelia en Loic

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9joelle desmedt04-10-2017

hier komen wij terug

super vriendelijke uitbaters, proper sanitair, zéér ruime plaatsen, brood op bestelling enz...

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9segers marie04-10-2017

fantastische camping met super gedreven uitbaaters

niks slecht te melden, misschien een beetje meer animatie in september

Gereisd met partner in september 2017

Camping La Roquette info