Appartement Suites Village Rousset

AppartementWeer vandaag27°21°

We hebben een aantal aanbieders voor Suites Village Rousset voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Suites Village Rousset in het Nederlands

Familie

Heerlijke vakantie!

R. van der Toorn
2-11-2010

De ligging van het park is minder. Maar de omgeving is geweldig!! Vooral de plekken rondom de kust zoals de kliffen bij Cassis!. Maar ook de plaatsjes bij Rousset zijn erg leuk!

2007

Ideaal als tussenstop of als verblijfplaats voor gastarbedeiders. Gelegen midden in een industriezone, naast een verbindingsweg. Zwembad en fitnessruimte niet aangepast aan capaciteit. Wel zeer verzorgde kamers en terrein.

trieste omgeving midden op een groot industrieterrein, het provence gevoel heb je er absoluut niet, wil je s'avonds ergens iets gaan drinken ben je verplicht met de wagen te gaan.

eigenlijk helemaal geen vakantieoord maar eerder een luxe slaapplaats vor werknemers die tijdelijk op het industrieterrein werken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Suites Village Rousset in Châteauneuf-le-Rouge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Suites Village Rousset zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.