Camping Municipal Le Cezanne

Camping Municipal Le Cezanne
8,9

3 reviews over Camping Municipal Le Cezanne in het Nederlands

Prachtige tentplekken met schitterend uitzicht

Anna
10-8-2019

De entree verraadt het niet, maar achter de op zich ook wel aardige reguliere plaatsen liggen prachtige natuurlijke plekken om je tent op te zetten: vanaf de berg Mont Sainte Victoire heb je schitterend uitzicht over de vlakte, rust en privacy. Op loopafstand van het dorp, dus elke dag vers brood. Sportgelegenheid bij, en (op een aantal dagen) pizza op de camping voor wie dat wil. Leuke uitvalsbasis om Aix of de Calanques te bezoeken. Veel wandelmogelijkheden op in Mont Sainte Victoire. Wat een fijne municipal!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Heerlijke camping voor rustzoekers

Thérèse Boshoven
19-9-2016

Wij komen hier al 12 jaar. De camping ligt prachtig, aan de voet van deuitlopers van de Montagne Ste-Victoire, 21 km ten oosten van Aix-en Provence. De plaatsen zijn ruim, sanitair is ok, prachtig uitzicht, mooi dorp. Aix en Marseille zijn dichtbij, strand op een klein uur rijden, supermarkten in Trets, 10 km of in het dorp, een kleine. Ook een goede bakker in het dorp,op een kwartier lopen. In het hoogseizoen bakt men heerlijke pizza's (wo t/m za.), en op verzoek frites. Service is ok, maar 'op zijn Frans', je moet ermee omgaan. Er rijdt een bus van Puyloubier naar Aix, ongeveer half uur. In de buurt goede wandelmogelijkheden. Voor kinderen is er weinig te doen op de camping en in het dorp.

Gereisd Met partner in juli 2016

Camping met rust

boerefijnac
18-1-2011

Op deze camping heerst rust. Je hoort er behalve de krekels helemaal niets. De camping heeft maar 35 plaatsen van 25-150m2. Een aantal plaatsen heeft een schitterend uitzicht. De plaatsen liggen in 2 groepjes bij elkaar met bij elk groepje een eenvoudig sanitairgebouw wat netjes schoon gehouden wordt. Het terrein ligt aan het gemeentelijk voetbalveld. Als campinggast kun je hier een balletje trappen. Ondanks dat wij gereserveerd hadden was er in eerste instantie geen plaats voor ons beschikbaar. Na aandringen is er voor ons een plaats vrij gemaakt wat natuurlijk niet meer dan logisch is, maar het geeft wel de indruk dat de beheerders het niet zo nauw nemen. Dat bleek ook uit diverse andere bezoeken aan de receptie. Heel vriendelijk werden we niet geholpen. Voor kinderen is er, naast het voetbalveld, weinig te doen. De camping ligt in een mooi Provençaals landschap aan de voet van de Mont Saint Victoire.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Le Cezanne in Châteauneuf-le-Rouge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Le Cezanne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.