Châteauneuf-le-Rouge

We hebben een aantal aanbieders voor Châteauneuf-le-Rouge voor je op een rij gezet:

Reviews over Châteauneuf-le-Rouge

Heerlijke camping voor rustzoekers

Thérèse Boshoven,
    19-9-2016

Wij komen hier al 12 jaar. De camping ligt prachtig, aan de voet van deuitlopers van de Montagne Ste-Victoire, 21 km ten oosten van Aix-en Provence.

De plaatsen zijn ruim, sanitair is ok, prachtig uitzicht, mooi dorp. Aix en Marseille zijn dichtbij, strand op een klein uur rijden, supermarkten in Trets, 10 km of in het dorp, een kleine. Ook een goede bakker in het dorp,op een kwartier lopen.

In het hoogseizoen bakt men heerlijke pizza's (wo t/m za.), en op verzoek frites. Service is ok, maar 'op zijn Frans', je moet ermee omgaan. Er rijdt een bus van Puyloubier naar Aix, ongeveer half uur. In de buurt goede wandelmogelijkheden.

Voor kinderen is er weinig te doen op de camping en in het dorp.

Gereisd met partner in juli 2016

Camping met rust

boerefijnac,
    18-1-2011

Op deze camping heerst rust. Je hoort er behalve de krekels helemaal niets. De camping heeft maar 35 plaatsen van 25-150m2. Een aantal plaatsen heeft een schitterend uitzicht. De plaatsen liggen in 2 groepjes bij elkaar met bij elk groepje een eenvoudig sanitairgebouw wat netjes schoon gehouden wordt. Het terrein ligt aan het gemeentelijk voetbalveld. Als campinggast kun je hier een balletje trappen. Ondanks dat wij gereserveerd hadden was er in eerste instantie geen plaats voor ons beschikbaar. Na aandringen is er voor ons een plaats vrij gemaakt wat natuurlijk niet meer dan logisch is, maar het geeft wel de indruk dat de beheerders het niet zo nauw nemen. Dat bleek ook uit diverse andere bezoeken aan de receptie. Heel vriendelijk werden we niet geholpen. Voor kinderen is er, naast het voetbalveld, weinig te doen.

De camping ligt in een mooi Provençaals landschap aan de voet van de Mont Saint Victoire.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

Heerlijke vakantie!

R. van der Toorn,
    2-11-2010

De ligging van het park is minder. Maar de omgeving is geweldig!! Vooral de plekken rondom de kust zoals de kliffen bij Cassis!. Maar ook de plaatsjes bij Rousset zijn erg leuk!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

Ideaal als tussenstop of als verblijfplaats voor Gelegen

Van Dijck,
    8-8-2007

Ideaal als tussenstop of als verblijfplaats voor gastarbedeiders. Gelegen midden in een industriezone, naast een verbindingsweg. Zwembad en fitnessruimte niet aangepast aan capaciteit. Wel zeer verzorgde kamers en terrein.

Gereisd familie in juli 2007
Châteauneuf-le-Rouge scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews