Tijdelijk €25 aanbetaling

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

23 Reviews over L'Art de Vivre

• 8Bas23-08-2021

Prima verblijf op relaxte camping in mooie natuur.

s’Avonds last van muggen. Heel grote kampeerplaatsen in het bos, open karakter omdat de plaatsen niet omheind zijn. Sanitair goed schoon, wordt de nodige aandacht aan besteed. Vriendelijk personeel en beheerders echtpaar wat de kampeerders naar de zin wil maken. Veel overnachtingen van doortrekkende fietsers omdat de camping langs de “via rhona” fietsroute ligt. Hierdoor geen overlast maar creëert een zekere gezelligheid. De muggen worden bestreden maar ja het blijft natuur. De brood service is prima en het eten op het terras is goed. Diverse activiteiten zoals boogschieten, wijnproeven en live muziek.

• 8Staat v/h sanitair
  • 6Gerrit29-10-2018

Veel potentieel dat niet benut wordt.

Zeer gunstige ligging op 1 km van Chateauneuf du Pape en in een streek met veel bezienswaardigheden. Jammer dat de camping dat niveau helemaal niet haalt. Alles is er, maar niet keurig onderhouden en slordig. Sanitair is proper op ooghoogte, meer niet. Uitbaters zijn vriendelijk maar zie je niet echt actief bezig. Broodjes 's morgens niet lekker. Overdag zeer rustig (wij waren er in september), 's avonds redelijk druk door de seizoenswerkers (druivenpluk) die er overnachten. Jammer want ligging in oud bos geeft veel mogelijkheden.

• 5Staat v/h sanitair
  • 3Jenneke19-12-2017

Nooit meer!

Vuile ongezellige camping, bij het zwembad lagen nog spullen( schoenen badkleding) van vorig jaar. Het terrein lag vol peuken, nergens in het toilet of douches stonden vuilnisbakken alleen buiten de camping bij de ingang stonden containers, hierdoor bleef veel vuil bleef liggen. Geen sfeer! Beheerder was ingehuurd en was lui en ongeïnteresseerd. Aan de ingang vaste camping gasten die niet bevorderlijk waren voor de sfeer.

• 2Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 7Marion07-08-2017

Een fijne plek

• Weet dat er veel muggen zijn.
    • Restaurant niet geweldig.
    • Water zwembad te warm in juni.
    • Werklui die op de camping verblijven, rijden vaak te hard over de camping.
    • Leuke ruime kampeerplaatsen.
    • Voldoende sanitair.
    • Geweldig bos rond de camping.
    • Geweldige visstek.
    • Aardige eigenaren.
    • Grote variatie nationaliteiten.
    • 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 5Rene Hamelinck18-07-2017

Let op! Muggen!!!

Heel veel muggen. Vroeger mochten ze tegen de muggen spuiten maar dat was te chemisch. Je hebt nu dus heel veel last van muggen. Vanaf 20.00 uur zit je in je tent omdat je volledig wordt lekgeprikt. We hadden 3 nachten geboekt en zijn na 2 vertrokken. Het was niet te doen. Denk niet ach ik word niet geprikt valt wel mee. Helaas ik word ook nooit geprikt en zat helemaal onder. Mijn vrouw was een soort van muggenbultjes geworden.

Verder een prima camping met goede faciliteiten.

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8A. Dijkstra29-07-2016

Schitterende camping op mooie plek!

Ruime plekken in bosgebied, grenzend aan de vele wijngaarden van Chateauneuf du Pape.Gezellig terras, goed sanitair. Je hoort alleen de vele vogels. Centraal gelegen om de Provence te ontdekken.Aanrader!

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Eddy en Marijke26-06-2016

Heerlijk rustig en beschut kamperen in een bos

Mooie ruime plaatsen die zowel zon als schaduw bieden. Heel vriendelijk beheerders echtpaar. Toen het restaurant open ging hebben we er heerlijk gegeten. Heel goede prijs kwaliteit verhouding. Een camping waar we beslist nog eens heen gaan. We waren van plan er maar een paar nachten te blijven. Het werden er acht. In de omgeving kun je heel mooie fietstochten maken.

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8bronckers marion10-05-2016

gewoon fijn

Veel muggen helaas. Sanitair kan beter gepoetst worden. Je moet eigenlijk het terrein kennen om een goede plek te reserveren. Je kan er geweldig vissen.

• 8wim22-04-2015

Prima camping

Ik ben in de afgelopen jaren twee keer op deze camping geweest en dat is me prima bevallen. Sanitair (waaraan dit jaar veel verbeterd is) is ok, er is een leuke bar en een prima restaurant. Gezelligheid is het grootste pluspunt van deze camping, de eigenaren zijn bijzonder sympathiek, spreken hun talen en als er een probleem is wordt het gewoon geregeld. Er is gewerkt aan de overlast van muggen (eiland) met overal opgehangen elektrische muggenverdelgers en dat helpt! Afgelopen jaar heb ik nauwelijks last gehad. Een ander pluspunt is de ligging in een bos, daardoor heb je geen last van de mistral. Dus...ook gezien de prachtige omgeving en het leuke plaatsje een aanrader!

• 7Staat v/h sanitair
  • 5cplugge20-09-2013

Niet voor herhaling vatbaar.

De openingstijden uit camping boekjes (oa in acsi-gids) zijn onjuist, alles open vanaf 1 juni 2013 maar de bar en resaurant waren nog gesloten toen we er op 14 juni aankwamen dus niks geen gezelligheid of lekker eten..! De toiletten stonden blank en sommige konden niet gebruikt worden door de gasten, het stonk ook behoorlijk. Bij de plaatsen werd geen onkruid weg gehaald stond erg hoog en er zaten scherpe takken tussen, jammer.

• 5Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar