Camping Fontisson

Camping Fontisson
8,4

7 tips over Camping Fontisson

Tjur, 27-9-2014
De auto parkeren op gratis parkeerterrein Ile Piot aan de overkant van de brug bij Avignon. Met de gratis shuttlebus naar het centrum, ideaal.
Hoogeveenn, 10-8-2014
Ga voor de boodschappen is naar Auchan Avignon sud, grote super met vele winkels onder 1 dak , kwartiertje vanaf de camping.
Marco, 7-8-2014
Avignon is prachtig. Omgeving verder saai, totdat je in de buurt van de Mt Ventoux komt (1912 m, voor wielrenners: 21 km alleen maar stijgen!). Extreem hoge verkeersdrempels daar. De Gorges de Nesque zijn prachtig, net als Rousillon (rode aarde) en de Fontaine de Vaucluse: de laatsten zijn extreem toeristisch. Voor de vliegtuigspotter: Orange is dichtbij (30 km) en er vliegen daar Mirages 2000. Boodschappen doen in Carpentras bij de Leclerc via de D942 (op een half uur: heerlijke traiteur).

Bouman, 7-8-2014
Hoogevener, 27-6-2014
Heerlijke Flinterdunne pizza's bij het sfeervolle l'Atrium in Chateauneuf de Gadagne
Fam. Klievik, 31-8-2012

Ga je hier kamperen, zorg dan voor degelijke haringen. De ondergrond is behoorlijk hard door het droge weer.

Betreft bezienswaardigheden sluiten we ons volledig aan bij de overige beoordelingen. Er is erg veel te zien binnen een straal van 1 uur rijden.

Carol, 9-6-2012
Laat je verrassen en breng ook een bezoek aan het dorpje Chateauneuf de Gadagne, waar het restaurant 'La Maison de Celoe' de fijnproever zeker zal kunnen bekoren.