Camping Fontisson ***

Review geschreven door Robhoek

nette camping.

Robhoek
9-8-2014

Camping is goed verzorgd, met net en schoon sanitair. Met de temperatuur in de zomermaanden is het zwembad wel erg prettig. 1 x in de week pizzabus voor de deur. (aanrader). Klein speeltuintje en opblaaskasteel voor kinderen. In de week dat wij er waren was er 's avonds 1x een clown voor de kinderen (leuk) en 1 x een magiër (moet je van houden....)

Voordelen:

Schoon sanitair

Dicht bij Avignon (13 km) en mount Ventoux (40 km)

Fantastische pizza gegeten van de pizzabus

Vriendelijke eigenaren

Nadelen:

Wij hadden een erg krappe en schuine plek voor een caravan. (er zijn wel ruimere plekken op het veld, maar dan geen schaduw)

Je kan geen rondje rijden op de camping, en dat is niet handig met een caravan. Zonder mover was het op onze plek niet gelukt.

Zwembad "slechts" open van 10 tot 19.00 uur en verboden met shorts.

Prima verblijf voor een paar dagen, ben je heel actief in je vakantie en wil je veel op pad, dan ben je waarschijnlijk wel snel klaar op deze locatie.