Camping Fontisson

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurChateauneuf de Gadagne

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Fontisson voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 37 reviews
+44/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 37 reviews
  • 7.2Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

Contact

37 Reviews over Fontisson

• 9Sonja Bevelsborg17-07-2019

Fijne camping

Prima camping met schoon sanitair en met een zwembad met ligbedden. We hadden een fijne plek in de schaduw. Er is genoeg te doen. Er zijn tennisbanen, midgetgolf, jeux de boule banen. Er is een afgesloten kinderspeelplaats zodat de kids niet weg kunnen lopen. Er is geen campingwinkel maar je kan wel brood bestellen bij de receptie

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Fam. de Groot16-06-2019

Helemaal top!

Prima camping, uitvalsbasis voor mooie uitstapjes! Leuk ontvangst door een van de 2 nieuwe eigenaren. Veel info gekregen. We zijn hier 6 jaar geleden ook al eens geweest en wellicht komen we hier nog eens terug. We kunnen het iedereen aanbevelen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Rene18-08-2018

Erg fijne, kleineschalige, complete camping.

Fijne camping. Veel schaduwplekken. Rustige ligging. Het is 's avonds echt stil en de nabijgelegen weg hoor je een beetje, maar is zeker niet storend. Toen wij er waren, waren er ongeveer 4 plekken bezet door Nederlanders ;-) Geen gillende kinderen tot 's avonds laat. Voor jeugd ouder dan 12 is er niet veel te doen, maar voor jongere kinderen wel leuk. Je kan ze met een gerust hart hun gang laten gaan. Spelmateriaal (tennis, midgetgolf, etc) is gratis beschikbaar. Inmiddels ook vaste zonneschermen bij het zwembad. Er is een gezellig centraal plein waar kan worden ge-jeu-de-bouled, er staat een BBQ voor algemeen gebruik en er is kleinschalige horeca in pagode-tenten. We hebben er niet gegeten, maar de gerechten zagen er royaal uit. Sanitair is ook goed (incl. toiletpapier en een goede WC-bril). Wij hebben een kleine overstroming gehad door hevige regen en de eigenaren waren erg behulpzaam. Er is goed brood op bestelling verkrijgbaar.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8vanuytrecht Patrick26-10-2017

Een aanrader

Wij hebben genoten van ons verblijf. De enige redenen dat we er zijn vertrokken was de sluiting van de camping, einde seizoen. De eigenaars zijn zeer vriendelijke mensen en doen er alles aan om de campeerders te helpen. Wij hadden een aantal technische problemen en die zijn allemaal opgelost met behulp van de eigenaar. Een kleine aanrader: sluit de douche voor mindervalide en geef de sleutel aan wie de ruimte nodig heeft.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Valin01-10-2017

D excellentes vacances en famille

Nous avons passé cet été 2 excellentes semaines au camping Fontisson avec nos 3 garçons de 6,9 et 14 ans. Entre la piscine, le city stade, la structure gonflable et le mini golf (tout cela gratuit ) , tout le monde y a trouvé son compte. L'ambiance y est familiale et l' amour des patrons pour leur métier se ressent nettement. Le camping se situe a des distances raisonnables de sites magnifiques.

• 9walter en charlotte30-08-2017

Ga zo door...

Vorig jaar op hun vorige camping geweest en daar hadden ze het meer als goed voor elkaar. Daarom nu ook naar hun nieuwe camping gekomen en dat was weer geweldig. De eigenaren hebben het in de vingers om mensen een geweldige en onbezorgde vakantie te bieden. Natuurlijk zijn er nog zaken die voor verbetering zijn maar geef deze mensen een kans want ik weet zeker dat zij deze camping op een hoger niveau kunnen krijgen. Wij waren er maar 4 nachten om daarna verder te gaan naar de kust maar komen zeker nog terug.

Vriedelijke groet en ....Ga zo door.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Jenna , winok en izra03-08-2017

1 tje om te onthouden!

Een kleine maar zeer gezellige camping! De eigenaars zijn erg vriendelijk, doen hun best om de vakantiegangers een fijne vakantie te bezorgen. Wij waren er de eerste 2 weken van Juli, het was erg rustig. De eigenaars hebben de camping overgenomen sinds mei, doen erg hun best om de camping op te waarderen, bravo voor wat ze al verwezenlijkt hebben! Door het restaurant te verplaatsen in een tent bij de inkom op het centrale plein leeft de camping meer. Het eten was echt erg lekker, de camembert is een aanrader. Nog een tip: het springkasteel dichter bij het restaurant, kunnen de ouders rustig iets drinken op het terras terwijl de kinderen springen :) Vlakbij Avignon, in het charmante Chateauneuf du gadagne. Wij zaten in een huur accomodatie, alles was aanwezig!

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Lenie Postma27-07-2017

Fantastisch genoten in een chalet,volop privecy

De eigenaars zijn hier in mei pas begonnen. Met achterstallig onderhoud,en dan met de zomer voor de deur moeten ze er snel iets van maken. Gezellig de tenten en de bar, waar live muziek gespeeld wordt. In de zomervakantie,verhoogd t vakantie gevoel ook. En een hapje eten wordt er ook geserveerd ( geen luxe 3 gangen, maar geen honger) Fijn dat er na half 11 s'avonds tot 8 uur s'morgens geen auto's rijden. Mooi geasfalteerd straatje en bloemen/struiken langs t pad ( wat lekker ruikt) Mooi groot schoon zwembad. Tennisbaan en jeu de boules, even als Wifi. Ook voor de kleintjes is er iets te doen. Binnen bij de receptie zijn boeken te leen, in vele talen. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam ook al spreken wij geen Frans. Op een nieuw aangelegd ( nog niet helemaal klaar) campingplaats voor caravans en campers hebben we gelijk maar gereserveerd voor juli, om terug te komen met de caravan.Voor ons een aanrader. Plaatsen als Avignon, Marseille en een dagje cote' Azur, mont ventoux zijn ook aanraders. Je kan broodjes bestellen de avond voordien en je hebt ze de volgende morgen heerlijk vers. Dat is service.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 6Freddy23-07-2017

Mooie camping maar dan zonder entertainment

Deze kleine camping had tot dit jaar veel charme. Sinds dit jaar zijn er echter nieuwe eigenaren. Zij hebben besloten meer entertainment in te willen zetten. Dat start met een eigen bar/restaurant. Op zich niets mis mee, want dat miste nog. Maar om dan tot bijna twaalf uur ''s avonds een 'band' te laten spelen, is echt slecht.

• 4Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Angelique et Jean Paul, Gérante, 27-07-2017

Merci pour cet avis malgré tout surprenant, je souhaite cependant préciser quelques points importants :

Nous organisons une seule soirée par semaine pendant la très haute saison, cela se termine à 23h30 / 23h40 au plus tard, toujours toujours avant minuit.

Vous nous attribuez la note de 4 pour le restaurant, mais vous n'avez jamais mangé dans notre restaurant...

Vous attribuez la note de 4 pour "adapté aux enfants" mais vous ne campiez pas avec des enfants...

Nous sommes surpris de votre avis exagéré alors que de nombreux campeurs sont heureux des nouveautés proposées qui apportent un peu de convivialité tout en préservant le calme de notre petit camping familial.

Thank you for this opinion however surprising, I want to specify some important points:

We organize only one evening a week during the very high season, it ends at 11.30 pm / 11.40 pm at the latest, always always before midnight.

You give us a score of 4 for the restaurant, but you have never eaten in our restaurant ...

You give the score of 4 for "adapted to the children" but you do not camp with children ...

We are surprised by your exaggerated opinion as many campers are happy with the new features offered that bring a little conviviality while preserving the calm of our small family campsite.

• 10PATRICK.D01-08-2015

7 éme fois de suite au CAMPING FONTISSON

Ce n'est pas un camping, mais une aire de repos , ou terre de repos.7 éme fois de suite dans ce "camping", pour celles et ceux qui veulent du repos.Intimité également avec des haies de séparation conséquentes, grandeur des emplacements.Pas de bruit, respect du "voisinage", camping familial par excellence .Toujours de l'eau chaude aux douches, propreté des sanitaires excellente, et tout cela , j'ai toujours connu, donc la régularité est toujours présente, sous les yeux de Vincent et de Sophie, sympas , vigilants et accueillant, égaux à eux mêmes depuis de longues années.Une superbe piscine, des transats en conséquence, un bar à la piscine bien sympa, avec des tarifs qui le sont également, de la mini restauration pour une petite faim imprévue .On peut y faire du tennis, du mini golf, jouer à la pétanque, au basket etc.Je ne vois rien de négatif, ce n'est pas un club, mais un ...camping familial, pour de se reposer, et où les nombreux habitués y reviennent, c'est pour dire!

• 9Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar