Camping Yelloh! Village Luberon Parc

Camping Yelloh! Village Luberon Parc
8,8

29 tips over Camping Yelloh! Village Luberon Parc

Vermeij, 9-8-2018

- Aix en Provence, parkeren in Le Rotonde en boven met een treintje een tour van 45 min

- Calanque d'en Vau, parkeren P Bestouan Cassis, via Port Miou en Calanque Port Pin wandelen (lees pittig klimmen en klauteren) van +/- 2,5 uur heen en ook weer terug maar de moeite waard. Wandelschoenen aan en volle rugzak met water en waterschoenen mee

- Vers vis/vlees Intermarche Mallemort

- Klimbos

- Okergroeves Colorade in Rustrel

- lisle sur la Sorgue en daarna doorrijden naar Vaucluse

Marco van Gijssel, 17-7-2018

Praktische tips

Tip 1: Zorg dat je rond 12:30 uur aankomt op de camping. Je moet/mag namelijk je eigen plek uitzoeken. Na 12:00 uur zijn alle vertrekkende gasten weer weg. Dan heb je dus de meeste keus.

Tip 2: Neem voldoende contant geld mee. Onder de 10 euro mag je op de camping niet pinnen.

Lucie, 16-8-2016

Direct aan de overkant van de camping is een klimbos, Les Royaume des Arbes. Geschikt vanaf een jaar of 4!! Aanrader!

Lourmarin is een kunstenaarsdorp even verderop, wel heel erg leuk, er ligt een chateau naast dat je kunt bezoeken (niet heel spectaculair maar voor de kinderen wel leuk).

Isle de la Sorgues noemen ze het Venetië van de Provence, wel heel erg leuk om te bezoeken. Vlak in de buurt zit Fontaine de Vaucluse, wij zijn er niet geweest, maar het schijnt erg leuk te zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Luberon Parc voor je op een rij gezet:

gjaeken, 3-8-2016
Kies cottage niet te dicht bij podium.
Marc, 31-8-2015

In Charleval zitten 2 goede bakkers, onze favoriet was Boulanger Gonzalez, verscholen in Rue Bourbon.

Verder prima omgeving voor liefhebbers van hardlopen. Ga ook eens bergop op de weg schuin tegenover de camping (ook voor wielrenners).

Ronald, 24-8-2015

In de Luberon zijn vele leuke plaatsen, zoals Gordes, Roussilion, Lourmarin.

Le Colorado de Rustrel met leuk wandelen door diepe kloven.

Je kan b.v. ook naar Salon-de-Provence of naar Baux-en-Provence of naar Avignon of bij warm weer naar de Grottes de Thouzon.

Leuk pretparkje "Magic park land" bij Marseille met vlakbij strandplaatsjes (krabbetjes vangen).

Leuke plaatsen bij de kust zijn Cassis en La Ciotat, waar je leuk kan varen.

Voor de mountainbiker is het top, wel 's ochtends rijden.

Vandervorst Bram, 19-7-2015
Lourmarin voor het marktje, St remy de Provence en Cassis!
RD, 3-7-2015
La Source in Cadenet, top restaurant voor goede prijs