Camping Yelloh! Village Luberon Parc

Camping Yelloh! Village Luberon Parc
8,7

27 tips over Camping Yelloh! Village Luberon Parc

Lucie, 16-8-2016

Direct aan de overkant van de camping is een klimbos, Les Royaume des Arbes. Geschikt vanaf een jaar of 4!! Aanrader!

Lourmarin is een kunstenaarsdorp even verderop, wel heel erg leuk, er ligt een chateau naast dat je kunt bezoeken (niet heel spectaculair maar voor de kinderen wel leuk).

Isle de la Sorgues noemen ze het Venetië van de Provence, wel heel erg leuk om te bezoeken. Vlak in de buurt zit Fontaine de Vaucluse, wij zijn er niet geweest, maar het schijnt erg leuk te zijn.

gjaeken, 3-8-2016
Kies cottage niet te dicht bij podium.
Marc, 31-8-2015

In Charleval zitten 2 goede bakkers, onze favoriet was Boulanger Gonzalez, verscholen in Rue Bourbon.

Verder prima omgeving voor liefhebbers van hardlopen. Ga ook eens bergop op de weg schuin tegenover de camping (ook voor wielrenners).

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Luberon Parc voor je op een rij gezet:

Ronald, 24-8-2015

In de Luberon zijn vele leuke plaatsen, zoals Gordes, Roussilion, Lourmarin.

Le Colorado de Rustrel met leuk wandelen door diepe kloven.

Je kan b.v. ook naar Salon-de-Provence of naar Baux-en-Provence of naar Avignon of bij warm weer naar de Grottes de Thouzon.

Leuk pretparkje "Magic park land" bij Marseille met vlakbij strandplaatsjes (krabbetjes vangen).

Leuke plaatsen bij de kust zijn Cassis en La Ciotat, waar je leuk kan varen.

Voor de mountainbiker is het top, wel 's ochtends rijden.

Vandervorst Bram, 19-7-2015
    Lourmarin voor het marktje, St remy de Provence en Cassis!
    RD, 3-7-2015
    La Source in Cadenet, top restaurant voor goede prijs

M. Hoekstra, 16-5-2015
    De dierentuin in Le Berben
    ralphpeters, 10-5-2015
    Kasteel Baux de Provence! En Le Village des Automates in Saint-Cannat
    Rob, 10-5-2015
    Ga in 2015 naar Carrieres de Lumieres in Les Baux-de-Provence, een indrukwekkende multimedia show in een grote grot. Roussillon met zijn "grand canyon" en Gordes etc etc etc
    tourartiest, 25-8-2014
    Geniet van de omgeving! Lourmarin vonden wij erg mooi. Het Lavendelmuseum interessant.