Camping Aire Naturelle le Bois de Sibourg

Camping Aire Naturelle le Bois de Sibourg

7.7Goed

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Céreste

Op vakantie geweest naar Aire Naturelle le Bois de Sibourg?

7.7Goed

• 5Staat v/h sanitair

Meer camping info

3 reviews over Camping Aire Naturelle le Bois de Sibourg

• 6Jan de Bruijn21-08-2008

jammer maar helaas

Nadat ik dit jaar (2008) naar de camping ben gegaan kwam ik tot de ontdekking dat alles sterk is achteruit gegaan. De ontvangst en service stelde niets meer voor de eigenaars waren erg vaak niet aanwezig (op vakantie of bezoek voor meerder dagen) zodat ieder het maar moest uitzoeken. Het sanitair werd zeer slecht tot niet schoon gemaakt. Een kaalslag op het terrein maakt dat er het er een stuk minder gezellig is. Ik kom hier dus niet meer.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2008

• 8Peter20-10-2007

Goedkope camping gelegen in een klein bos. De eigenaar is heel vriendelijk. Het brood kan je 's avonds bestellen en op elk gewenst moment de volgende morgen afhalen tegen 'la meme prix de boulangier' (of zo iets; maar in elk geval tegen dezelfde prijs als de bakker) en dat klopt ook wel, het is niet duur en zeker een aanrader. Ook de betaling van het brood gebeurt gewoon achteraf op de totaalrekening. Het sanitair is niet erg goed, erg Frans en 's nachts gaan de lichten uit in het sanitairgebouw. Dat trekt toch wel wat ongedierte aan. Ik zou er wel nog een naartoe gaan; de camping is goedkoop, het broodafhaalsysteem is ideaal, de ligging is mooi in de provence met verschillende attracties in de buurt.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2007

• 9camperman20-07-2007

Le Bois de Sibourg. PRIMA - PRIMA ! Voor rustzoekers dé camping en Denise kookt erg lekker en Alain schenkt daar een heerlijke Rosé bij. Al jaren voor ons een múst; altijd even langs en dan blijven we altijd langer.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2007