Sorteren

Reviews over Céreste

Heerlijke plek

Kim
    19-4-2013

Wat een luxe, met zijn tweetjes een 8-persoons huis met eigen zwembad.

Ontzettend lief onthaal van frans sprekend echtpaar. Uitzicht over de Luberon, met mooie vergezichten. Erg leuk ook de barbecue. Zeer compleet ingericht. In Cereste heerlijke bakkerij en ook pizza-afhaal,

Kleine villa met privé zwembad.

V.Filip
    6-9-2011

Kleine villa met privé zwembad, tuin en garage.De villa zelf is geen grote luxe maar het zwembad maakt veel goed.Aan het zwembad staat de bbq maar zelf vind ik dat hij te dicht bij het zwembad staat(hygiëne) .In de tuin stonden fruitboompjes en een schommel.Terras ligt wel dicht bij de straat. Meubilair in huis is erg verouderd en was maar oppervlakkig gekuist en huisgerief ook beperkt en verouderd net als de(oude) bazin die achter het huis in een klein huisje woont,wel geen last van.winkeltje en bakker op 10 min.stappen. Het huis zelf staat tussen andere villaatjes.

Goedkope camping gelegen in een klein bos

Peter
    20-10-2007

Goedkope camping gelegen in een klein bos. De eigenaar is heel vriendelijk. Het brood kan je 's avonds bestellen en op elk gewenst moment de volgende morgen afhalen tegen 'la meme prix de boulangier' (of zo iets; maar in elk geval tegen dezelfde prijs als de bakker) en dat klopt ook wel, het is niet duur en zeker een aanrader. Ook de betaling van het brood gebeurt gewoon achteraf op de totaalrekening. Het sanitair is niet erg goed, erg Frans en 's nachts gaan de lichten uit in het sanitairgebouw. Dat trekt toch wel wat ongedierte aan. Ik zou er wel nog een naartoe gaan; de camping is goedkoop, het broodafhaalsysteem is ideaal, de ligging is mooi in de provence met verschillende attracties in de buurt.

Le Bois de Sibourg

camperman
    20-7-2007

Le Bois de Sibourg.

PRIMA - PRIMA !

Voor rustzoekers dé camping en Denise kookt erg lekker en Alain schenkt daar een heerlijke Rosé bij.

Al jaren voor ons een múst; altijd even langs en dan blijven we altijd langer.

Céreste scoort een 8,7 uit 10, op basis van 3 reviews