Camping La Treille

66 reviews over Camping La Treille

• 2018
    7Saskia27-07-2018

Prima

Een echte Franse kleine camping met weinig Nederlanders. Mooi en schoon zwembad! Strand is ongeveer 10 min lopen. Heen berg af, terug berg op (best een klim). Centrum is ook ong 10 min lopen. Grote supermarkt is dichtbij. Op de camping is een klein restaurantje. Wij verbleven hier 5 nachten met twee kinderen van 10 en 14 jaar oud. Langer had ik ook niet willen blijven omdat wij in 5 dagen alles wel gezien hadden in de buurt. Saint Tropez is een half uurtje rijden maar houd rekening met files heen- en terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Fam. vd Zanden04-05-2018

Absolute aanrader!

Hele prettige camping vlakbij het centrum en een prachtig klein strandje. Het zwembad was in april heerlijk warm. De twee glijbanen waren ook open, die hadden koud water maar dat was geen probleem. Mooi, zeer schoon sanitair. Zelfs een familiedouche waarin je met twee tegelijk kunt douchen. Leuk klein restaurantje met prima eten voor een klein prijsje (zeker in deze omgeving). Standplaatsen zijn ruim.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• Oude reviews

10Fam. Van de Weijer09-05-2016

Geweldig!

Een hele fijne sfeer, goede en vriendelijke service en schoon sanitair. Leuke en niet al te veel kampeerplaatsen. Het ligt op loopafstand van het centrum. Het WiFi had wel tot op de plaats gemogen, maar was wel gratis. Nu moet je naar de bar lopen.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2016

• 9A19-09-2014

prachtige, rustige camping

prima ligging. goed te lopen naar strandje Bonporteau. goed te lopen naar het centrum. Carrefour ( grote supermarkt) dichtbij. prachtig zwembad! schoon sanitair. restaurant was dicht toen wij er waren dus daar kan ik niet over oordelen. mooie ruime schaduwrijke plaatsen. super naar ons zin gehad. enige minpuntje was dat buren zich schijnbaar stoorden aan de van die op de alkoof draaide. stond al een hele dag aan. niemand is komen klagen. ze hebben gewacht tot we even weg waren hebben toen de eigenaar gehaald en die hebben zonder pardon onze stekkers eruit getrokken en de stroom afgesloten. . beetje jammer dat ze niet naar je toekomen als er problemen zijn. er schijnbaar niet over gepraat kon worden. dit gebeurde trouwens rond 9 uur. dus niet rond de klok van 10 wanneer alles stil moet zijn

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

• 7M. van den Bosch22-08-2014

Mooie camping, maar vervelende eigenaar.

Voor t 2e jaar hier geweest. Leuke kleine camping met grotendeels mobilhomes. Pluspunten -zwembad -op loopafstand van dorp/strand -mooie mobilhomes -verzorgd

Minpunten -de eigenaar! Wat een onvriendelijke man. Zeer klantonvriendelijk deze mensen -na 22:00 mag er alleen nog gefluisterd worden op de camping -weinig/geen speelruimte voor de kinderen. Voetbalveldje zou een aanvulling zijn.

• 8Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 5Bianca L.13-07-2012

Beetje teleurgesteld

Verder van het strand dan op de site en in de brochure staat vermeld, met kinderen een behoorlijk stuk lopen in de hitte en de behoorlijke afdaling naar het enige strand moet ook weer worden beklommen op de terugweg. Het afgebeelde zwembad op site/brochure is maar voor de helft gebouwd. Wegens ruimtegebrek zijn de grote glijbanen er niet, voor de allerkleinsten is het zwembad wel erg leuk. De huisjes 'paillottes' zijn van buiten erg mooi, van binnen simpel en weinig ruimte voor kleding/koffer. Het terras is over de volle lengte maar niet kindvriendelijk; niet afsluitbaar, treden ook over de hele lengte en dus gevaarlijk voor de kleintjes. Naar onze mening stonden de huisjes echt te dicht op elkaar. Vanaf 23h00 moet het stil zijn maar dat wordt nauwelijks gerespecteerd en er is geen nachtwaker. Er zijn overigens geen animaties dus drukte 's avonds komt echt door buren, wij hadden van 2 kanten geen geluk.

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8heer en mevr S uit Twente01-08-2011

idiaal plekje

fijne camping, met nieuwe bungalows die van alle gemakken zijn voorzien. en dit op loopafstand van gezellig centrum en een mooi strand. receptie behulpzaam, en goed Engels sprekend. een camping om terug te keren.

Gereisd met partner in juli 2011

• 7Sabina Vonk29-07-2009

Prima 2 sterren camping

Het is een kleine camping met normale staanplaatsen en een aantal ietwat verouderde mobile home's. De kwaliteit en de aanwezige faciliteiten maken dat deze camping 2 sterren waard is. De ligging is prima: op loopafstand van het strand en het centrum/haven van Cavalaire. Het publiek is gemêleerd, zowel op de camping als in de rest van de badplaats.

Gereisd met partner in juli 2009

• 7F. Lustig28-07-2009

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding

De camping ligt op 500 meter van het strand Bon Porteau en ook maar 500 meter van het stadje. Ondanks dit is het 's avonds lekker rustig op de camping. Uitstekende camping voor mensen die niet van drukte houden.

Gereisd met vrienden in juli 2009

2 tips over Camping La Treille

• Bianca L., 13-07-2012 Rapporteren

Er is geen winkeltje, wel de mogelijkheid om brood te bestellen bij het restaurant op de camping. Afhaaleten was prima, het terrasje is half op de weg, daar hebben wij niet gegeten. Cavalaire heeft een heel mooi centrum en wij hebben vaak de auto gepakt 's ochtends vroeg om naar mooie stranden te rijden.

• A, 19-09-2014 Rapporteren

huur van te voren een auto. wij waren met een camper en dan ben je erg beperkt daar als je wat wilt zien. maar nergens was meer een auto beschikbaar. we zijn met de bus 2x naar Saint tropez geweest. tip: pak dan de bus van 8.35uur. bij die van 9.55uur heb je de kans dat deze vol zit en je dan voorbijrijd zodat je kunt wachten tot 12.30uur. nog een tip is de markt op woensdagochtend in het centrum van cavalaire. erg leuk!

0 vragen over Camping La Treille

Camping La Treille info