Camping La Baie

7.9Goed

• 7.9Eetgelegenheden
  • 6.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

Dichtbij mooie stranden vind je Camping de la Baie. In de ochtenden kun je verse broodjes bij het kleine winkeltje halen, de campingplaatsen zijn erg groen en er is een zwembad. Het sanitair is nieuw en schoon. Het strand is 15 minuten lopen en met de auto zijn mooie steden en bezienswaardigheden goed te bereiken.

Contact

208 reviews over Camping La Baie

• 9Annelies11-01-2020

Wij komen hier met heel veel plezier. Leuke camping, fijn zwembad en lopend het plaatsje in. Voor ons prima toeven, meestal prachtig weer en strand om de hoek. Hopenlijk kunnen wij er in 2020 ook weef terecht

• 10Eetgelegenheden

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 8Beekhuizen18-08-2018

voor herhaling vatbaar

Aardige camping. Positief: op loopafstand stranden, dorp en supermarkten. Schone camping en rustig door de ligging van onze mobile home. Negatief: overwegend fransen, weinig nl jongeren. Te klein zwembad in het hoogseizoen. Tips: la lavandou en collobrieres. Naar St. tropezis het geen 15 min maar 3x zo lang rijden voor de liefhebbers. Achterin in de camping heb je geen last van de animatie die meestal tot 12 uur snachts is. Mobile home was verouderd, te kleine koelkast en krappe gastoevoer zelfs om een ei te koken. Wel voor herhaling vatbaar voor een weekje.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Bouvier17-08-2018

Gereisd in augustus 2018

• 7Fam. Cremers10-08-2018

Functionele camping met uitstekende ligging

Wij zijn in juli twee weken op deze camping verbleven. Supergoede ligging ten opzichte van strand(en), supermarkt, centrum en leuke plaatsen aan de Cote d'Azur. Onze zoon is meermaals naar Saint-Tropez gefietst, uniek! Ondanks dit pluspunt zullen wij niet terugkomen. De plekken zijn ontzettend klein. Met een wat ruimere caravan (ong 7 mtr) en twee tentjes voor de kids is het bijna niet te doen. Daarnaast vonden wij de plaatsen ook niet mooi, laat staan sfeer hebben. Wij hechten hier wel waarde aan. Verder veel herrie op de camping: brommers, scooters die voorbij je plek rijden. Regelmatig harde muziek vanuit het restaurant tot zeker 24.30 uur. Zwembad is prima.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 6Ed04-07-2018

Jammer.

We zijn op deze camping meerdere keren geweest eigenlijk vanwege de gemoedelijk sfeer.De camping zelf is sterk verouderd en word slecht onderhouden.Een prullenbak is ver te zoeken niet in de toilet of bij de afwas.Water moet je bij het toiletgebouw halen en voor een afvoerputje moet je daar ook zijn.Het zwembad is heerlijk en erg mooi alleen stroomde er geen water door het kinderglijbaantje.Wifi is heel matig.De ligging van de camping is super.Het strand was lang niet schoon dan kan je beter even verder naar een strand gaan.Jammer dat de camping niet beter verzorgd word,wij geven de moed op.

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• Oude reviews

7Valentina02-07-2017

Camping op een mooie locatie met aandachtspunten

De camping heeft een centrale ligging. Het centrum en het strand ( zandstrand welke aflopend is) en de Carrefour is op loopafstand wat erg fijn is! Het zwembad is verwarmd en aflopend wat ideaal met kleine kinderen is. De camping is gemoedelijk met veel vast campinggasten ( veel Nederlanders). Ik vond het personeel van de camping niet allemaal vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair was verouderd en werd niet goed schoon gehouden! De douches/bad waren vaak koud of heel heet wat niet handig is met kleine kinderen. Veel stukke knoppen en geen prullenbakken in de toiletten en bij de wastafels. Internetverbinding was niet goed. Eindconclusie een prima camping als je niet teveel eisen stelt!

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 8Jan van Eerden22-06-2017

Alles op loopafstand; auto heeft vrijaf

Douches, toiletten en afStrand, terrasjes, winkels, supermarkt (Spar, Casino en grote Carrefour incl. tankstation) allemaal op loopafstand. Plaatsen met zon en deels schaduw. Met ook nog een auto op de plek wordt het krap maar bijna niemand zet zijn voertuig op de plek; er is ruim voldoende parkeermogelijkheid in de nabijheid van de plaats. Sanitair en afwasmogelijkheden zijn in ruim voldoende mate aanwezig. Douches met draai-/drukknop en afgesloten cabines met wasbak, grote spiegel en stopcontact. Heet water bij afwas niet altijd aanwezig maar weet je een juiste kraan te vinden dan is dat geen probleem. WiFi per device bij receptie 30 minuten per dag gratis. Betaalde WiFi met dekking op gehele terrein tot 29 euro per device per maand maar niet constant stabiel.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Hans Berendsen15-06-2017

Prachtige plek aan Cote d'azur

LA BAIE is een prachtige camping. Mooie plekken. Te klein om auto bij te zetten. Maar daar is aparte parkeerruimte genoeg voor. Goed en genoeg sanitair wat altijd heel erg schoon was. Mooi zwembad met bubbelbad. De ligging van camping is fantastisch. Alles wat je nodig hebt op loopafstand. Strand en zee zijn perfect.

Gereisd met partner in juni 2017

• 5J de boer14-06-2017

Bouwplaats

Zijn er begin juni 2017 geweest naast de camping staan 2 enorme bouwkranen waarin 6 dagen in de week van 7:30 tot eind van de middag wordt gewerkt aan een nieuw te bouwen appartement complex veel herrie mijn advies ga er dit jaar niet naar toe verder leuke camping

Gereisd met partner in juni 2017

Camping La Baie info