Camping De la Durance

2 reviews over Camping De la Durance in het Nederlands

Hele fijne camping.

Hs Ganzeboom,
13-8-2017

Op loopafstand van winkelcentrum,waar een heel goed en voordelig restaurant is. De dames die de camping leiden zijn echt geweldig, niets is hun teveel, heel gezellig! Prachtig sanitair. Ik was mijn douchemuts kwijt, maar ze kwam met een nieuwe aan die had ze voor mij gekocht., waar vindt je zoiets?

Gereisd met partner in juni 2017

Prima uitvalsbasis

Wendelmoet
11-8-2011

Prima camping voor weinig geld. Vanuit deze camping kun je makkelijk met de trein naar Avignon. Ook binnen een half uur naar Arles en st Remy de provence .camping ligt op loopafstand van Cavaillon. Nadeel is dat het naast een industrieterrein ligt, maar daar heb je niet echt last van

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De la Durance in Cavaillon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De la Durance zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.