Géén boekingskosten

Villa Villa's du Verdon

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurCastellane

We hebben de beste aanbieders voor Villa Villa's du Verdon voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 9 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer villa info

9 Reviews over Villa's du Verdon

• 10Fam. Bocket09-01-2021

Prachtige omgeving en streek, een aanrader !

Heel verzorgd en proper huis met alle comfort. 3 slaapkamers, 2 badkamers. Dicht bij meer Lac de Castillon, rustig gelegen vakantiedomein met zwembad en apart kinderzwembad. Voor alle leeftijden voldoende accommodatie en restaurant.

• 10Van Moen07-01-2021

Prachtig

Villa in domein met zwembad en restaurant. 2 badkamers -alle comfort- 3 slaapkamers- nederlandse en vlaamse TVzenders

• 5Wilma Hooft20-09-2019

Slecht huisje, fantastische omgeving

Fantastische omgeving, super vakantie gehad. Echter, huisje 19 was slecht onderhouden, toilet liep continue door en in de achtertuin keek je uit op plastic overkapping van het zwembad, snoer van onderhoud zwembad lag over het terras. Dus lekker buiten zitten was absoluut niet gezellig.

• 9Vermoesen20-08-2019

echte aanrader voor gezin met jonge kinderen

leuk huisje (8 personen, twee gezinnen met elk 2 kids), praktisch ingericht, alle comfort aanwezig proper en goed onderhouden ideaal park voor gezin met jonge kinderen Castellane aangedaan dorp met enkele toeristische bezienswaardigheden

• 10Annelies Tuytschaever20-07-2019

Heerlijk verblijf

Wij komen al enkele jaren naar deze locatie De huisjes zijn gezellig ingericht en beschikken over meer dan wij oorspronkelijk hadden verwacht. Naast het grote gemeenschappelijke zwembad, hebben we toegang tot een privezwembad die de gelegenheid geeft om extra contacten met de buren en zelfs de eigenaars en beheerders te hebben. Op korte afstand van allerlei sportactiviteiten en van het gezellige dorpje Castellane.

Op het eind van een week is er meestal een soort van ronde onder de verschillende huurders ontstaan en zit iedereen gezellig samen voor een drankje of een BBQ.

Absoluut aan te raden!

• 10Veerle19-07-2019

Schitterende lokatie en woning

Prachtig domein, zeer verzorgd - vriendelijke en behulpzame conciërge. Rustig gelegen

• 8Roge severine05-08-2018

Mooie omgeving

Zeer mooie omgeving, hadden villa voor 6 personen, die heeft een beetje onderhoud nodig (schimmel slaapkamer, schimmel douche en.badkamer) Kapotte paraplu, schuifraam defect, alles gemeld maar geen reactie, spijtig.

FranceComfort Vakantieparken, directeur FranceComfort, 31-12-2018

Beste Roge,

Bedankt voor jullie review. Inderdaad is de omgeving schitterend. Helaas zaten jullie in een villa waarbij de eigenaar ondanks diverse aanmaningen van ons, niet bereid was dingen op te knappen. Deze villa verhuren we dus ook niet meer vanaf 1-1-2019. De villa's die we nu hebben zijn prachtig: ruim, gezellig, comfortabel en schoon. Een ideale plek om (tegen een redelijk tarief) vakantie te vieren.

• 10De Spaey11-04-2017

Prachtige omgeving

Leuk, ruim huis in een prachtige omgeving! 5minuutjes van het gezellige dorp. Ons huis beschikte over twee terrassen en verschillende tuinmeubelen en ligzetels, zeer leuk als de zon schijnt!

De beheerder, Rik, verzorgd bij aankomst een zeer uitgebreid informatieboekje en helpt je graag en met veel kennis van de streek verder. We konden altijd bij hem terecht met vragen en voor routebeschrijvingen (de gps-routes zijn meestal niet de leukste/mooiste).

We hebben er van genoten.

• 9B. van der Riet17-11-2016

Hele fijne vakantie gehad !

Onze vakantie was super! Mooi weer een hele luxe villa met ruime tuin. Zwembad was prima. Dicht bij groot recreatiemeer. Wifi werkte ook goed. In de omgeving is veel te doen en te zien. Soms moet je wat verder rijden maar dat weet je in Frankrijk. Dag naar Middellandse zee geweest. We komen zeker terug !

Villa Villa's du Verdon info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)