19 vragen over Camping Terra Verdon - Ciela Village

• Hanneke Christiaens, 22-03-2019

bereikbaarheid camping

Is deze camping goed te bereiken met een grotere caravan, of is dit af te raden vanwege de bergwegen?

• jerone81, 13-08-2015

diepte zwembad

Weet iemand of de allerkleinste in het zwembad vooraan kunnen kruipen in het water? Of is het zwembad gelijk zo diep dat ze er moeten staan?

• Couwenberg1, 05-07-2015

Zwembroek

Mag je een korte zwemshort aan? Of alleen een strakke zwembroek?

• Corine, 29-06-2015

reserveren

weet iemand of er op deze camping vanaf 18 juli een plaats is zonder te reserveren? Heb de camping al 3 emails gestuurd maar krijg niks terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Terra Verdon - Ciela Village voor je op een rij gezet:

Vacanceselect
    ACSI Eurocampings
    ACSI Eurocampings

• stef, 25-07-2014

zwembad

Kan iemand mij vertellen of je op camping international in castellane speciale zwemkleding moet dragen, mag je een langere zwemshort dragen ??

JGM, 14-08-2014

Geen lange zwemshorts

• Noor, 27-06-2014

voetbal en volleybal

Wie weet of er veel gevoetbald en gevolleybald wordt op deze camping? Wij vieren vakantie op deze camping van 12/7 - 26 juli en hebben er veel zin in. Komen met 2 volwassenen en 2 kinderen van 13 en 11 jaar.

MT, 29-06-2014

Er is een "stenig zand " voetbalveldje in de zon , Wij zijn overdag veel weg geweest en kunnen dus niet beoordelen of er overdag veel gespeeld wordt . In de avond geen verlichting Read more at http://www.zoover.nl/frankrijk/provence-alpes-cote-dazur/castellane/international/camping/forum#cCVVeKQjspKiSsR2.99

• Manuela, 12-06-2014

Vraag

Hoi wij gaan vanaf 20 juli naar de camping met 2 kids ( 12 en 10) Hopelijk komt er meer jeugd! Zijn er nog activiteiten voor deze leeftijd, ?

Noor , 27-06-2014

Weet dat er voor de jonge jeugd wel wat georganiseerd wordt. Voor de oudere jeugd kampvuur. Misschien mailen met camping?

MT, 28-06-2014

Er is in de avond een kampvuur net buiten de camping waar de jeugd samen komt veel meer niet maar onze twee zonen vorig jaar 13-17 jr vonden dit wel gezellig.

• Anja, 08-05-2014

tentplekken

Hallo, is er wel schaduw bij de tentplekken? En als je half juli komt, moet je dan reserveren of is er dan nog wel voldoende plaats?

JGM, 14-08-2014

heel veel schaduw, er zijn meer dan voldoende bomen.

• Alex, 05-07-2013

Als je een wifi aansluiting neemt, is hat dan mogelijk om met meerdere ipads tegelijk op 1 account te internetten

Bvd

r.baumhor1, 04-08-2013

Nee dat kan niet.

• r.baumhor1, 15-06-2013

Barbeque

Mag je op de camping een barbeque op kooltjes gebruiken?

F. de Groot, 19-06-2013

Neen. alleen op gas.