Camping Terra Verdon - Ciela Village

Weer vandaag10°-3°
Camping Terra Verdon - Ciela Village
8,1

Omschrijving
Camping International Ciela Village is een leuke gezinscamping met gezellige animatie. Het zwembad en het sanitair is schoon. Camping International 4* Ciela Village in Castellane ligt vlakbij de rivier de Verdon en bij het meer van Castillon. Wie houdt van kanoën, raften, fietsen of wandelen door de bergen, zit in deze omgeving goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Terra Verdon - Ciela Village voor je op een rij gezet:

195 reviews over Camping Terra Verdon - Ciela Village in het Nederlands

Geweldig

Niek,
6-9-2018

Een geweldige camping. Wij zaten in een lodge tent, echt schitterend. In de nachten kan het er wel koud zijn maar daar kan je jezelf op kleden.

Camping was voor ons groot genoeg. Ons zoontje van 1,5 had het super naar zijn zin.

Zwembad is heerlijk verwarmd maar kan me voorstellen als de camping vol zit, het zwembad aan de kleine kant is. Gelukkig was dit bij ons niet het geval.

Verder is de service perfect, als er iets was kwam er meteen iemand om het te fiksen.

Omgeving is schitterend! Veel te doen voor jong en oud. Vooral de rit naar Valberg (ski gebied) is een aanrader.

Patrick,
20-8-2018

Mathieu,

Angella,

Nathalie,
17-8-2018

Uitstekende nette camping in de buurt van Castellane. Helaas net iets te ver voor loopafstand tot centrum Castellane. Wel centraal ten opzichte van de meren en de Verdon. Wij hadden een mooie en goed uitgeruste safaritent, helaas was de onze niet op een zonplek. Waardoor op geen enkel moment van de dag zon op het terras was. Dat was jammer en onhandig met het drogen van natte handdoeken etc. Ik zou misschien de safaritenten ook wat meer verspreiden over de camping.

Er waren te weinig toiletten !!!! Moest regelmatig voor

Gerie ter Velde,
13-8-2018

Er waren te weinig toiletten !!!! Moest regelmatig wachten voor toiletgang.....BALEN. Ook was er regelmatig geen toiletpapier.

De camping heeft 4 sterren....lijkt me niet te kloppen.

super

Abbo Kloppenburg,
10-8-2018

Zeer goede camping met mooie nieuwe mobile homes. Een echte aanrader

Lawaai

Sylvia,
9-8-2018

Ik vond de animatie soms tot te laat doorgaan met veel lawaai. Er was een wc en douche out of order en werd niet gerepareerd. De bouwlampen bij het restaurant zijn ongezellig.

Topcamping in deze regio

Fam. v Heel,
8-8-2018

Topcamping in deze regio. Enige minpunt is dat er regelmatig geen warm water was. Als het er wel was was het echter gloeiend heet en dus ideaal voor de afwas.

Go4Holiday.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Terra Verdon - Ciela Village in Castellane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Terra Verdon - Ciela Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.