Camping Terra Verdon - Ciela Village

8.2Fantastisch

• 7.2Eetgelegenheden
  • 7.3Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Terra Verdon - Ciela Village voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Camping International Ciela Village is een leuke gezinscamping met gezellige animatie. Het zwembad en het sanitair is schoon. Camping International 4* Ciela Village in Castellane ligt vlakbij de rivier de Verdon en bij het meer van Castillon. Wie houdt van kanoën, raften, fietsen of wandelen door de bergen, zit in deze omgeving goed.

755 reviews over Camping Terra Verdon - Ciela Village

• 2019
    8M.19-09-2019

Fijne camping

Fijne camping. Niet groot, van alle gemakken voorzien (winkeltje, zwembad, restaurant). Vriendelijk personeel, leuke accomodaties en schitterende omgeving.

• 8Corella19-09-2019

Heerlijk ‘buiten’ vakantie gevierd! Even een andere overnachtingsplek gekozen die uitstekend beviel ter afwisseling van B&B’s. Een huisje met verwarmingsmogelijkheid was een goede keuze half september al zagen de tenten er ook erg sfeervol uit. Plenty mogelijkheden in de omgeving om actief te zijn en op de camping bij te komen aan het zwembad. Erg leuk dorp (Castellane) om te verkennen en ‘s avonds te eten alhoewel de ‘eigen’ keuken ook prima voldeed om wat klaar te maken.

• 8Ruud18-09-2019

Goede camping

Camping heeft een mooie ligging. Sanitaire voorzieningen zijn prima.

• 7J H Haar12-09-2019

zwembad te klein. slecht lopen langs de rand en in hoogseizoen kan er maar een klein deel van de gasten gebruik maken

• 8Jamie roelen10-09-2019

Basic camping in een prachtige omgeving

De camping ligt in een prachtige omgeving. Je kijkt je ogen uit. De camping is prima voor als je bent gekomen voor de natuur. Kom je voor echt de camping dan kan je beter iets anders zoeken. Op de camping zelf is niet veel te beleven maar alles wat je moet hebben is aanwezig. Er is een klein zwembad, klein winkeltje , restaurantje, wasserette etc. Wat fijn voor ons is, is dat de hondjes welkom zijn. Wat een minpunt was vond ik dat het personeel zich niet houd aan de afspraken. Zo mag je niet je hond los laten lopen , dit deden hun wel gewoon. Wat een pluspunt was is de Nederlandstalig receptie en het restaurant waar je heerlijke pizza's kon afhalen. Ook zaten wij in een super leuke stacaravan die relatief nieuw was

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 6M27-08-2019

Gezellige camping maar toe aan vernieuwing

middelgrote camping, vnl frans. Veel natuur in en om camping. Minpunten: - bar slechte wifi, rondom receptie nog enigszins oke maar verder over gehele camping geen bereik. - Animatie alleen in het frans. Voor kinderen is dit niet goed te volgen. - relatief klein zwembad in vergelijking tot het aantal gasten. Ook geen kinder/baby bad. - tot laat harde muziek hoorbaar over gehele camping en ook veel franse gasten nemen het niet te nauw met zachtjes doen laat in de avond. - sanitair primitief, maar hier niks mee van doen gehad ivm eigen voorziening in accomodatie. Pluspunten: - vriendelijke medewerkers aan de receptie, je kan er altijd terecht voor vragen. - leuk dat er sport activiteiten worden georganiseerd voor volwassenen. - prachtige omgeving, castellane leuk karakteristiek plaatsje. Goede omgeving om te wandelen of watersporten te beoefenen. Met kleine kinderen minder te doen.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Tirzah26-08-2019

Familie vakantie met ons Gezinshuis

Intieme camping! Niet te groot, niet te klein. Ideaal, overzichtelijk, goede service en professionele mensen! Nederlands sprekend bij de receptie. Mooie en ruime stacaravans. Prachtige omgeving! Zwembad mag iets groter en aantrekkelijker, maar prachtige zwemmeren in de omgeving! Tip: waterschoenen.

• 7Paul23-08-2019

Het is een mooie schaduwrijke camping, met genoeg faciliteiten. Wat we als erg storend hebben ervaren is de muziek dat bijna iedere avond rond 9 uur begint. De vroege slaper neme oorpluggen mee....

• 7Ronald Commandeur21-08-2019

Prima

Het is een prima camping waar onze kinderen van 14 en 17 zich goed hebben vermaakt. Wij huurden een safaritent en deze was vrij luxe. Minpuntje dat er geen lekkere stoelen bij hoorden. Vervelend vonden wij het toelatingsbeleid van deze camping. Vlakbij onze tent stonden een viertal mannen in een kamper. Zij veroorzaakten veel overlast, zowel overdag als 's nachts. Na een helnacht heeft de camping ingegrepen en hen weggestuurd. Tip voor de camping; nachtbewaking en het instellen van een maximumsnelheid motorvoertuigen, ook voor het personeel op een crossmotor!

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Runner20-08-2019

Slechte nachten op een mooie camping

Camping Terra Verdon is een mooie camping met ruime plekken en veel schaduw. Erg mooie omgeving ook. Helaas kregen we een plek direct naast het toiletgebouw waardoor we tot laat in de avond wakker bleven of weer wakker werden door de heel hard klappende deuren en om half 7 ook de schoonmaak de deuren weer liet klappen. Dit heeft ons heel veel vakantieplezier ontnomen. Bij de receptie werd aangegeven dat er geen andere plek was, maar er waren gedurende onze hele vakantie wel pekken vrij. Met wat schuiven had dat moeten lukken. Een gezin achter ons kon na de eerste nacht overlast wel een andere plek krijgen. Daarnaast verschillende nachten flink overlast gehad van jongeren die herrie maakten. Bij boeken dus absoluut zorgen dat je niet bij het toiletgebouw staat.

Camping Terra Verdon - Ciela Village info

• SchaduwplaatsenAanwezig