Géén boekingskosten

Camping Terra Verdon - Ciela Village

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurCastellane

We hebben de beste aanbieders voor Camping Terra Verdon - Ciela Village voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 766 reviews

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Terra Verdon Ciela Village is een leuke gezinscamping met gezellige animatie. Er zijn 2 verwarmde zwembaden waarvan 1 overdekt, 2 kinderbadjes en glijbanen. Het sanitair is schoon. Camping Terra Verdon 4* Ciela Village in Castellane ligt vlakbij de rivier de Verdon en bij het meer van Castillon. Wie houdt van kanoën, raften, fietsen of wandelen door de bergen, zit in deze omgeving goed.

795 Reviews over Terra Verdon - Ciela Village

• 9Birgit05-08-2022

Prima camping

Enthousiast, behulpzaam en vriendelijk personeel. Prachtig gelegen. Omgeving is geweldig mooi. Leuk dorp in de buurt, maar verder is alles wel wat langer rijden met de auto. Afstand is het niet, maar hoop bochten.

Zwembad op de camping is heerlijk met geweldige glijbanen.

Winkel op de camping stelt niet veel voor, maar het brood is erg goed en echt vers gebakken.

Onze stacaravan was erg fijn, lekker plekje. Deze had ik geboekt via de camping zelf. Maar de tenten van vacansoleil hadden echt vreselijke plaatsen. Daar zou ik voor geen geld willen zitten.

Mooi voetbal/basketbal veld , pingpongtafel en springkussens. Genoeg te doen dus.

• 9Birgit05-08-2022

Prima camping

Mooie omgeving, prachtig zwembad, vriendelijk en enthousiast personeel. Leuk dorp in de buurt, maar verder moet je voor alles wel lang in de auto. Wij hadden via camping een fijne stacaravan op goed plekje. Maar ik heb tenten van vacansoleil zien staan, afschuwelijke plaatsen. Verder gewoon een fijne camping waar veel georganiseerd wordt. Gymlessen in het zwembad, erg leuk gedaan. Elke avond muziek, wel netjes rond 11 uur helemaal stil.

• 7David05-08-2022

Leuke camping met verbeterpunten

Bij aankomst lijkt het allemaal wat rommelig. Het onderhoud van de staanplaatsen kan wel wat beter. Bij aankomst moesten er nog takken verwijderd worden omdat het niet mogelijk was om de caravan te plaatsen. De plaatsen zijn ook niet gelijk waardoor het moeilijk is om de caravan waterpas te plaatsen. Na enkele dagen kijk je hier allemaal wel doorheen. Het zwembad is wel heel mooi. Dit is absoluut het grote pluspunt van de camping. het sanitair kan veel netter. Er komt ook maar een zeer kleine waterstraal uit de douche. De animatie is vooral gericht op Franstalige. Niet Franstalige worden niet of weinig betrokken. Er wordt enkel in het Frans gepresenteerd. De horeca is OK, maar men slaagt er echter niet in om alle gerechten gelijktijdig op tafel te krijgen. De pizza’s kwamen bijna een uur later dan de andere gerechten waardoor het niet meer gezellig was om samen te eten. Het eten en de pizza’s waren wel heel lekker.

• 7Reiziger04-08-2022

Prima camping. Veel jonge gezinnen.

Prima camping. Maar waarom deze 4 sterren heeft is mij een raadsel. Het ziet er n beetje onverzorgd uit. Vooral rondom de verhuur tenten stond er veel onkruid en hoog gras. De plekken waren erg ruim maar heel schuin. Er was weinig schaduw, op de meeste plaatsen stond je heel de dag pal in de zon. ( wij gelukkig niet) Één Zwembad was nieuw en zag er heel mooi uit. Wel erg klein allemaal, en weinig bedjes voor zoveel camping gasten. Wifi met gratis code voor 2 uur, maar goed op 2 plekken. Dat is helaas niet meer van deze tijd. Hygiëne prima maar kan altijd beter. Wc Deuren klappen hard dicht. Zeer irritant, wij stonden dicht bij het douchegebouw. Complimenten voor het zeer behulpzame jonge personeel. Lijkt of de camping gerund wordt door tieners, die dat erg goed doen. Restaurant oké, maar verwacht geen hoogvliegers. Animatie was goed. Wij zijn 17 dagen op deze camping geweest en tevreden. Maar voor ons is het geen 4 sterren camping.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Familie Leeuwis04-08-2022

Goede ontvangst. Goede schaduwplekken. Op loopafstand van stadje en supermarkt.

• 8Dennis02-08-2022

Heerlijke vakantie gehad, aantal plussen en minnen

Terra Verdon is een relatief kleine camping met relatief eenvoudige voorzieningen. De omgeving zo tussen de heuvels gelegen, is prachtig. Het plaatsje Castellane ligt op relatief korte afstand maar is door de hoogteverschillen niet echt fietsbaar voor kinderen. Het zwembad is vorig jaar vernield en uitgebreid en is relaxt en mooi. De camping winkel is erg eenvoudig, te basic naar ons idee De plekke zijn relatief klein maar dit verschilt per gedeelte op de camping. Wij zaten in een stacaravan van Vacansesoleil en deze was basic. Bedden matig. Geen airco maar ook niet nodig daar het s nachts flink afkoelt. Het meer dichtbij is prachtig en heerlijk zwemwater. Ook een uitstapje naar de kust en Monaco is de moeite waard. Qua afstand valt het mee maar door alle bergweggetjes doe je overal lang over om ergens te komen. Het restaurant van de camping is eenvoudig maar wel gezellig en gastvrij. Al met al een leuke vakantie gehad met het gezin.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Marcel02-08-2022

Gezin

Nette en mooi camping. Prachtig zwembad, mooie uitvalsbasis voor allerlei uitstapjes, vriendelijk personeel, franse animatie maar wat een enthousiast team! Speelvelden zijn ook top

• 9Gerben01-08-2022

Super vakantie

Top vakantie in een mooie safaritent op een erg leuke camping in een prachtoge omgeving

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Linda30-07-2022

Genieten in Castellane

Drie weken gekampeerd op Terra Verdon met drie kinderen van 13,11,7 jaar. Wij stonden op plek 134. Alle plekken aan de zijkant hebben schaduw en zijn erg mooi. Achter de tent maakten we een zitplaats in de schaduw. Nieuw zwembad met glijbanen. Houten trap spekglad. Na een paar ongelukken gezien te hebben kwam er gelukkig een anti slip mat. Top aan deze camping: erg vriendelijk, behulpzaam, zwembad, ligging (dichtbij Castellane-5 min met auto), tent gedeelte op de camping, wasmachines betalen met pinpas. Nadelen: te weinig toiletten, soms in de rij staan. Douchestraal minimaal, geen prullenbak en plankje voor spullen bij het afwassen, winkeltje minimaal en alles contant betalen. Ook elke ochtend je stokbrood contant betalen. Supermarkt in het dorpje erg klein en vaak half leeg. Prijzen enorm gestegen dus dure grap. Toch enorm genoten van de prachtige natuur en de camping. Camping straalt rust en orde uit. Animatie is Frans.

• 4Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 7Bert30-07-2022

Leuke camping in mooie omgeving.

Wij hebben een prettig verblijf gehad op deze camping. Dichtbij het pittoreske dorpjes Castellane, met mogelijkheden tot uitstapjes naar de Gorges Du Verdon en diverse meren in de omgeving. Wij stonden op een kampeerplek die relatief vlak was. Wel met een kiezelondergrond, verstandig om een aantal rotspennen mee te nemen. De toiletgebouwen werden onderhouden, maar aangezien er slechts enkele toiletten waren, waren deze alsnog vrij snel vies. Voor bij het grote kampeer gebied, waren slechts 3+1 kinder toilet en 2 urinoirs, waardoor er sochtends vaak een wachtrij was. Ook was regelmatig het water koud, maar door een melding in de app te maken, werd dit vaak snel verholpen. Een kleine opmerking over de animatie, deze is enkel in het Frans. Voor zowel kinderen, als ook ouderen. Ook werden de activiteiten een aantal keer langer doorgezet dan de rusttijd van 23.00uur. Wij hebben ons desondanks prima vermaakt rondom de camping.

• 5Staat v/h sanitair

Camping Terra Verdon - Ciela Village info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (185)
  • Schaduwplaatsen aanwezigBeschikbaar

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)

Hygiëne

• Contactloos betalenBeschikbaar