Camping Sandaya Domaine du Verdon

Kleine hotelsWeer vandaag30°14°
Camping Sandaya Domaine du Verdon
6,5

Wat een prachtige natuur rondom Camping Sandaya Domaine du Verdon. Dit is een fijne camping voor gasten die houden van gezellige, lange zomeravonden. Want elke avond worden er muziekavonden of shows georganiseerd. De schuimparty voor de kids is onvergetelijk! Domaine du Verdon ligt aan rivier du Verdon en vlakbij het dorpje Castellane.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Domaine du Verdon voor je op een rij gezet:

Contact

374 reviews over Camping Sandaya Domaine du Verdon in het Nederlands

Prima camping

Ruud
10-8-2017

Het is een mooi gelegen camping. Wij zaten midden op de camping en daardoor geen last van de weg of animatie . Het zwembad is echt te klein voor de camping en je hebt er ook geen stoeltjes. Dus op de grond zitten. Plekken zijn groot genoeg en de meeste met schaduw. Het stadje is op loopafstand dus daar kan je iedere avond goed eten

HEERLIJK

FAM DE wIT
8-8-2017

fijne camping, aardige mensen

Gereisd Met partner in mei 2017

Mooie camping maar geen 4 sterren waard

Liesbeth
5-8-2017

Deze camping heeft zeker pluspunten. Het personeel is vriendelijk en de meesten spreken goed engels. Het is er schoon en gezellig. Sanitair nieuw en schoon. Restaurant en vermaak ook goed geregeld. Na 23u is het over het algemeen stil. Voor de oudere kids(14+) is er 's avonds een kampvuur aan de rivier vanaf 23u (begeleidt). IJsjes en afhaal is erg duur maar lekker. Iedereen heeft 30 minuten per dag gratis wifi bij de receptie (per apparaat), verder is het bereik op de camping slecht. Maar de minpunten: geen ligbedjes bij het toch al matige zwembad (was dit de oplossing voor te weinig bedjes?). Dat het zwembad klein was wisten we, maar dit kan echt niet meer in t hoogseizoen. De badmeester zou streng zijn, maar stuurt alleen alle kindjes met zwembanden weg, let verder niet op en staat meestal buiten t zwembad te flirten/ roken. De nieuwe douches zijn geweldig, warm en geen nare drukknoppen, net zolang douchen als je wilt. Maar daarna moet je een gebouw verder voor de rest om een wastafel en spiegel te delen met 2 anderen. Waar je, je dus als vriendinnen staat op te maken/tanden poetsen etc terwijl het afwassend publiek toekijkt. De toiletten zijn mooi en absoluut schoon mét toiletpapier. Maar er is niets geregeld voor het handen wassen, zodat de bezoekers hun handen afspoelen bij de afwassers of het babybadje. De kampeerplekken zijn net ruim genoeg, maar met onhandige bomen. Die overigens wel weer lekker veel schaduw geven. Tips voor de campingeigenaar: zwembad renoveren! En kijk eens goed naar de sanitaire voorzieningen qua hygiene. Ik zou wastafels regelen (met zeepdispencers). Tips voor bezoekers: bezoek dorp Catellane gerust per fiets. Beklim Notre dame du roc. Bezoek Lac de Castillon (4 km verderop). Casino supermarkt op 4 min rijden in Castellane. Als je richting Grenoble rijdt vind je het Musee de la Resistance en Musee de Citroen. Absolute pluspunten: voetbal en formule 1 kijken op groot scherm. De rivier aan de rand van de camping is koud maar zorgt voor veel vermaak (zwembanden mee!). Waterschoenen koop je voor 10 euro bij de supermarkt. Vergeleken met de 4 en 5 sterren campings die wij afgelopen 10 jaar hebben bezocht aan de westkust en het zuiden vinden wij dat er hier een ster teveel is uitgedeeld. Zeker omdat dit voor ons de duurste camping tot nu toe was.

Heerlijke camping

José
1-8-2017

Fijne camping, vlakbij Castellane. Persoonlijk hoeft al die drukte en optredens 's avonds niet voor mij, maar om 11.00 uur was het wel stil. Super lekkere pizzaria en gewoon restaurant op de camping! Winkel ook prima. Niet zo'n heel groot zwembad zonder ligbedden. Prima maar erg raar dat je dan niet op een laag stoeltje mag zitten. De eerste week geen probleem en een van de laatste dagen mocht het opeens niet meer. Ook een luchtbed mocht niet meer. Zeer irritant op die harde vloer.

Geweldig met pubers!

Ivonne
29-7-2017

Grote camping (moet je van houden), van alle gemakken voorzien. Zwembad is klein maar prima, restaurants en live optredens, wekelijks een schuimparty, onze kids vonden dit geweldig! We hebben hier een week gestaan met eigen caravan. Camping ligt aan een riviertje met wild stromend water waarop gerafted wordt, levendige taferelen. De omgeving is adembenemend, prachtige natuur en schattige dorpjes, Frankrijk op z'n mooist! Camping was prima maar voor een volgend bezoek toch was te massaal.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Algeheel prima!

Marleen
28-7-2017

Het is een heel moderne camping, maar erg slecht telefonisch bereik en 4G. Het WiFi aanbod van de camping is erg slecht. Er word iedere avond van 21 tot 23 iets aan het begin van de camping georganiseerd en dat was erg leuk alleen dat dreunt erg door. Het is erg mooi gelegen aan het water en heerlijk om de dag rustig en gezellig met uw gezin door te brengen. Ook is het personeel van en campings heel vriendelijk en behulpzaam. Verder is lac de castillon erg aan te raden om lekker te zwemmen en/of water te fietsen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Mooie grote camping aan de rivier

Stefanie Weimar-Verspaget
24-6-2017

Grote camping aan de rivier wat wel jammer is dat je in de rivier niet kunt zwemmen. Er is wel een zwembad op de camping. Hoewel ik denk dat dit in het hoogseizoen erg druk zal zijn. Wij waren in juni en er waren al bijna geen bedjes meer. Gelukkig is er op nog geen 10 minuten rijden een prachtig zwem meer. Lac de Castellion waar het erg fijn is. Ook voor kleine kinderen. De plaatsen op de camping zijn schaduwrijk en er is genoeg te doen. Grote speeltuin, pingpong tafels (wel 20) en een groot veld met allerlei fitness apparatuur. Fijne vakantie geboekt bij touroperator. Mooie chalets op een fijn gedeelte van de camping. De huisjes van andere touroperator lagen een stuk minder.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Duur, groot en rumoerig

Jacob Roorda
12-6-2017

Mega camping van 800 plekken incl huisjes, ingerichte tenten stacaravans etc. Ligt op zich erg mooi aan de Verdon maar ook aan een drukke weg met veel motoren. Een grote groep motor rijders bepaalde ook sfeer op de camping. Laat lallend naar hun stacaravans en met veel motorkabaal aankomen en vertrekken. In een week met elke dag een andere camping vonden we dit de slechtste (en ook nog eens de duurste)

Gereisd Met vrienden in juni 2017

onvergetelijk

ronny pede
18-5-2017

ruig gebied, vriendelijke mensen, pure natuur en toen vooral ook prachtig weer; de camping was schitterend en de mensen van touroperator deden hun best.

Gereisd Met partner in mei 2016

Zeker een ruim voldoende!

poppeltje
12-1-2017

de camping is erg ruim opgezet en daar door hebben de kinderen erg veel vrijheid en te gaan en staan waar ze maar willen. Het zwembad is niet heel groot maar zeker voldoende voor kinderen tot een jaar of 10 en zeker de oudere kinderen kunnen altijd nog naar de rivier. Deze is wel wat aan de koude kant maar afgelopen jaar gingen op dinsdag en vrijdag de sluis open waar door hij wilder werd en je er met lucht bedden vanaf kon. Als wij weer zouden gaan ging ik een oude binnenband van een trekker hallen. Dit is echt dikke pret maar het blijft natuurlijk ook wel redelijk gevaarlijk. Daar naast moet je er wel rekening mee houden dat het in de avond/nacht redelijk afkoel tot een graad of 10. heerlijk om te slapen maar het valt in de ochtend wel wat tegen!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

• Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya Domaine du Verdon in Castellane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya Domaine du Verdon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.