Camping Sandaya Domaine du Verdon

Kleine hotelsWeer vandaag37°18°
Camping Sandaya Domaine du Verdon
6,5

Wat een prachtige natuur rondom Camping Sandaya Domaine du Verdon. Dit is een fijne camping voor gasten die houden van gezellige, lange zomeravonden. Want elke avond worden er muziekavonden of shows georganiseerd. De schuimparty voor de kids is onvergetelijk! Domaine du Verdon ligt aan rivier du Verdon en vlakbij het dorpje Castellane.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Domaine du Verdon voor je op een rij gezet:

Contact

14 reviews over Camping Sandaya Domaine du Verdon in het Nederlands

2007

Ik kom net (26 Juli 2007) terug en ik vond het echt _De

Liss
26-7-2007

Ik kom net (26 Juli 2007) terug en ik vond het echt super!! De Discotheek iets verderop is mooi, wel duur entree, 10euro met drankje 5 euro zonder(maar ik kwam er gratis in)Maar daar moet je zeker heen want dat is echt ontzettend leuk en ze hebben telkens leuke thema''s en op zaterdag zijn er ook veel mensen (vooral Fransen in de discotheek) het kampvuur kan gezellig zijn maar dan moet je wel zelf ook met mensen gaan praten! En als er geen feest in de discotheek is en het is geen zaterdag kan je daar ook tot 5 uur zitten .. maar dan kan je beter uitputten van de discotheek. Omgeving is mooi ik wil zeker weten terug!!!!!!!!!!

Gereisd Anders in juli 2007

Het was vorig jaar toen we naar camp du verdon zijn geweesd

janneke
10-7-2007

Het was vorig jaar toen we naar camp du verdon zijn geweesd. Het was een hele mooie camping en vooral voor de jongeren was het gezellig. Het was er s`avonds heel gezellig voor op de camping bij de tafeltennistafels en na 11 uur bij het kampvuur!! het sanitair was wel wat ouder maar het werd gewoon goed schoongemaakt en goed bijgehouden.

We gaan dit jaar zeker terug!!!

Gereisd Anders in juli 2007

Ik ben vorig jaar juli 2006 met een vriendin op deze We t

Madeleine
29-6-2007

Ik ben vorig jaar juli 2006 met een vriendin op deze camping geweest. We vonden t er super mooi, de camping en de omgeving! Alleen best veel regen gehad, dat was erg jammer! Wij zaten in een sta-caravan en die waren prima...We hebben ons er goed vermaakt. Naar die omgeving zou ik nog vaak terug willen.

Gereisd Anders in Fri Jun 29 2007 17:41:38 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vorige jaar op deze camping 2 weken gestaan met onze van 1

Gery
11-3-2007

Vorige jaar op deze camping 2 weken gestaan met onze dochters van 13 en 16 jaar. De camping is erg groot en druk. Leuk voor tieners, maar minder leuk voor de ouders. Iedere avond kampvuur bij de rivier, daar had je geen last van, maar wel van het teruggaan van de kinderen om 1 uur 's nachts. Wij hadden een erg kleine plek voor onze vouwwagen, tussen de stacaravans. Het zwembad is erg klein, in verhouding met het aantal staanplaatsen. Er is bijna iedere avond annimatie. Sanitair is echt frans, dus niet echt schoon. Vloer is altijd erg smerig. Veel regen gehad (eind juli)en dan staat de camping ook blank, vooral de wegen. Camping ligt aan een rivier, met koud water en sterke stroming (2x per week, als de sluizen open gaan) erg leuk om dan te raften. De omgeving is prachtig, maar je zit overal erg lang autorijden vandaan. Hebben ons wel vermaakt, maar gaan niet meer terug.

Gereisd Anders in maart 2007
2006

Prima camping, ik snap niet waar die kritiek vandaan komt

S. van Baal
12-9-2006

Prima camping, ik snap niet waar die kritiek vandaan komt op het sanitair. We zijn in Frankrijk hoor en dan weet je dat er altijd een ster vanaf gehaald moet worden. Vriendelijk, netjes en goede sfeer maken het voor de echte campeerder helemaal top. Nadeel, bereikbaarheid, je moet tamelijk lang in de auto te zitten om wat te zien, dus voor iemand die van dingen zien houdt, tja da's niet altijd even makkelijk en castelane heb je na twee dagen wel gezien. Kortom, heb je kinderen zeker doen, wil je wat meer dan even 300km terug rijden richting de alpen, daar is op elke hoek wel wat te doen....

Gereisd Anders in september 2006

Voor een 4 sterren camping is het sanitair erg slecht

Fam P. uit Emmen
4-9-2006

Voor een 4 sterren camping is het sanitair erg slecht. Het is oud en echt niet meer van deze tijd. Wij hadden misschien de pech dat het toiletgebouw waar wij gebruik van maakten niet goed werd schoongemaakt. Andere gebouwen waren schoner. Wel hele vriendelijk personeel en genoeg te doen voor de kids. Erg schaduwrijke camping, maar ook daar misschien pech mee gehad. Verder was het in tegenstelling tot andere beoordelingen helemaal niet stil na 23.00 uur. Misschien had de security geen zin meer. Zou dankzij de erg mooie omgeving wel terug willen naar Castellane, maar niet naar deze camping.

Gereisd Anders in september 2006

Wij gingen van 7 tot 20 augustus en waren uiterst tevreden

David Maes.
24-8-2006

Wij gingen van 7 tot 20 augustus en waren uiterst tevreden. Het sanitair was volgens ons prima in orde en werd bijna constant gepoetst. Het personeel was zeer vriendelijk, tenminste als je wat Frans kan spreken. Logisch eigenlijk, je bent immers in Frankrijk. Onze twee kinderen, 7 en 4 jaar oud, hebben de tijd van hun leven gehad. Een leuke speeltuin en ook het zwembad vonden ze heerlijk. Je moet wel beseffen dat je in de bergen zit, Cannes bvb,(80 km verder) daar rijd je al snel meer dan 2 uur over, zonder file.De gorges moet je zeker bezoeken, en ook Moustiers St. Marie. Een pitoresk dorpje.De animatie is minder gericht op kleinere kinderen, maar het is wel aanwezig. Om 23 uur is het stil op de camping. Maar tot 23 uur, zorgt de animatie voor cveel lawaai waardoor je niet aan vroeg slapen moet denken, ook niet voor je kinderen... Maar daarvoor is het nu eenmaal vakantie hé...

Gereisd Anders in Thu Aug 24 2006 23:54:44 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wij zijn 2 weken in juli 2006 geweest,erg mooie mooie en

bart
24-8-2006

wij zijn 2 weken in juli 2006 geweest,erg mooie camping,met mooie ruime plaatsen en heel veel groen.huurcaravans zijn helemaal oke. kinderanimatie stelde niet veel voor maar daar hoef je natuurlijk geen gebruik van te maken.muziek s'avonds was niet verkeerd en na 23.00 uur was alles rustig.moeite waards om nog eens terug te gaan

Gereisd Anders in augustus 2006

Grote camping, zeer slecht sanitair (oud, verkalkte wel er

fam. ten Berge
18-8-2006

Grote camping, zeer slecht sanitair (oud, verkalkte douchekoppen). Zwembad wel mooi, maar klein, kan er nietliggen, en kinderen mogen er niet veel. Restaurant en podium weinig sfeervol, animatie matig. Werd gestolen op de camping. Mooie rivier en goede plekken, prachtige omgeving.

Gereisd Anders in augustus 2006

Ligging prachtig maar tov snelweg zeer ongunstig

fam. v.d. B. uit W.
18-7-2006

Ligging prachtig maar tov snelweg zeer ongunstig. Bij slecht weer daarom al weinig alternatieven. Sanitair matig, wel schoon. Mooie, grote, schaduwrijke plekken. (Slechte)weersvoorspelling 4 dagen niet geupdate, ivm kapotte printer(??), ongeloofwaardig voor camping met 500 plaatsen! Behulpzaam personeel bij stortbuien, wanneer delen camping onderlopen, overigens ook correcte behandeling. Avondanimatie met veel te harde Franse muziek uit slechte geluidsinstallatie, terwijl hooguit 15% Fransen aanwezig zijn. Stopt gelukkig wel optijd. Uitstekende bewaking door security.

Gereisd Anders in Tue Jul 18 2006 15:02:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya Domaine du Verdon in Castellane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya Domaine du Verdon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.