Camping Sandaya Domaine du Verdon

• 6.4Eetgelegenheden
  • 5.6Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Wat een prachtige natuur rondom Camping Sandaya Domaine du Verdon. Dit is een fijne camping voor gasten die houden van gezellige, lange zomeravonden. Want elke avond worden er muziekavonden of shows georganiseerd. De schuimparty voor de kids is onvergetelijk! Domaine du Verdon ligt aan rivier du Verdon en vlakbij het dorpje Castellane.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Domaine du Verdon voor je op een rij gezet:

435 reviews over Camping Sandaya Domaine du Verdon

• 2018
    6Sprenkeling14-08-2018

Mooie camping met smerig sanitair

Een leuke camping in een prachtige omgeving. Klein zwembad maar het ergste vonden wij het toiletgebouw wij zijn echt geen moeilijke mensen maar dit was echt vies erstaat dat er 3 keer per dag word schoongemaakt maar dit was echt niet zo Er werd verteld dat er volgend jaar veel verbouwd en opgeknapt gaat worden maar daar hadden wij dit jaar niets aan gehad ....Wat ook heel vervelend is dat er bijna geen telefonische bereik is niet alleen slecht Wi-Fi (dat vind ik op zich niet heel erg) maar ook om naar huis te bellen of gebeld worden was vaak lastig.

• 3Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 2017
    4Jacob Roorda12-06-2017

Duur, groot en rumoerig

Mega camping van 800 plekken incl huisjes, ingerichte tenten stacaravans etc. Ligt op zich erg mooi aan de Verdon maar ook aan een drukke weg met veel motoren. Een grote groep motor rijders bepaalde ook sfeer op de camping. Laat lallend naar hun stacaravans en met veel motorkabaal aankomen en vertrekken. In een week met elke dag een andere camping vonden we dit de slechtste (en ook nog eens de duurste)

• 6Staat v/h sanitair

• Oude reviews

6Marja22-11-2014

Andere verwachting

Camping Domaine Du Verdon is met de hoeveelheid sterren een tegenvaller. Zwembad piepklein, kinderen en jongeren mogen niet springen o.i.d., zelfs niet als er niemand in de buurt is. Animatie vindt plaats voor op een plein met soort rotonde. Leuk centraal maar middendoor rijden de auto's die op of van de camping gaan. Bij regen (dat hadden we veel) gaat de animatie niet door terwijl er centrale tent is waarin totaal niets gebeurd. Qua animatie is het gericht op een 'gemiddeld' niveau... lallende jongeren, alcohol wordt 'door vele vingers gezien'. Los van het kampvuur is er weinig. Camping vooral leuk voor hen die elkaar al kennen, vaker geweest zijn, etc. Animatieteam is matig, i.p.v. jongeren bij de tent vandaan halen, zaten ze zelf (?ergens?) in een tent, overdag niet herkenbaar behalve het busje met speaker. Nooit een plek op de hoek bij de winkel nemen, 's ochtends vroeg rammelende karretjes van bevoorrading. Heeeel veel leuke activiteiten in de buurt. Mooie omgeving!

• 4Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

• 8familie Vernhout22-06-2014

het sanitair werkt maar is oldfashioned

Oud en gedateerd tegelwerk in het openbare sanitair. Waardoor het moeilijk schoonte maken is. Ook geen hedendaagse toiletten.

• 6Staat v/h sanitair

• 6Jeroen27-04-2011

Mooie omgeving

De camping ligt op een mooie locatie en is een aanrader. Het zwembad is helaas klein en de restaurants hebben last van een vliegenplaag, maar desondanks kun je in je tent nog wel een leuke vakantie hebben met een potje monopoly of je kunt gaan fietsen en wat eten in Castellane.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 8Hans vd Pouw Kraan11-08-2010

Mooie camping !

We hebben er twee weken vertoefd met 3 gezinnen, totaal 17 personen en kinderen van 12 tot 22 jaar en uitstekend naar ons zin gehad. Sanitair inderdaad wat verouderd maar goed schoon gehouden ! Een ideale afstand naar Castellane zowel te auto als met de voet. Mooie plekken, voor een vouwwagen beslist plek 19 t/m 23 als advies, enorme grote plekken, zeg ! De bediening in de kampwinkel vond ik wat chagrijnig, maar dat is Frans eigen, zal wel met de WK te maken hebben gehad ! ;>) Beslist een aanrader deze camping ! Dat je om 11 uur stil moet zijn is helemaal OK, ouderen komen er ook voor hun rust. We hebben 2 weken een auto gehuurd via Sixt, prima organisatie en niet duur, ook een aanrader ! We hebben gevlogen van Brussel naar Nice, ook een aanrader, fris en monter kom je aan, want het is maar een paar uurtjes rijden vanaf Nice. Al met al een heerlijke vakantie gehad !

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 6AvR08-08-2008

slechte prijs/kwaliteit verhouding

In juli naar deze camping geweest. Er is veel te doen over het sanitair. Dit is idd op veel plekken verouderd. Sommige plekken zien er een stuk beter uit. Vandaar dat je hier verschillende reviews zult lezen. Ook denk ik dat er fake reviews bij zitten, want een hoge score voor het sanitair... kan niet! Of die lui zijn zelf niet zo schoon thuis. Het santair wordt schoongehouden, maar vraag niet hoe. Met eenzelfde doekje waarmee wc worden schoongemaakt, wordt ook de wasbak schoongeveegd. En daarna zitten er vaak nog zwarte spikkels.

De camping zelf is groot en er zijn slechts enkele plekken die leuk zijn. Wees hier dus op bedacht.

Men is arrogant, want de camping komt toch vol. En vol is het zeker!

Omgeving is wél super. Buiten de camping kun je veel doen. Op de camping vrij weinig.

Op dinsdag en vrijdag gaan de sluizen van het stuwmeer open. Hierdoor komt de verdon wat hoger. Kanoën of raften? Wees er snel bij met reserveren!

Camping is te duur! Kies een andere camping!

• 2Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 6Janssens27-07-2006

Camping is niet voorzien op onweer, daar het mogelijk is dat er overstroming is via de Verdon. Camping stond onder water; Security steld niets voor geen echte bewaking en er werd veel gestolen, camping wou niet omroepen dat er gauwdieven op de camping waren. Op voorhand betalen bij aankomst , dus je kan niet vertrekken zonder alles te laten vallen. Douches waren regelmatig koud. Winkel is duur en winkel in het dorp ook. Je kan er een frigo huren maar die staan op vaste plaatsen en zijn ook duur. Annimatie s' avonds gaat door vlak voor de in en uitgang van de wagens.

• 3Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

39 tips over Camping Sandaya Domaine du Verdon

• Henni Friana, 23-06-2014

Citroen Museum in Castellane....leuk al die klassieke DS, SM en 2CV...leuk om een klein uurtje in rond te lopen.....vanuit Castellane richting grote supermarkt, die rechts laten liggen en rechtdoor rijden. na ongeveer 1,5 km aan de linkse kant het Citroen Museum.

Verder het centrum waar diverse religieuze stromingen samenleven, midden in de natuur. Ook vlakbij, bij supermakt rechtsaf en doorrijden, bochtige weg. Na 3 km geloof ik links omhoog, staat ook aangegeven.

• anouk, 26-01-2014

neem pingpong bedjes mee! is heel populair daar

• Frans, 21-07-2012

Gorge du Verdon is prachting, we hebben een middag "aqua rando" gedaan, met een gids de rivier af in een wetsuit, echt een aanrader. Onze jongste zoon van 6 (bijna 7) kon net mee en vond het prachtig. neem een laag (camping)stoeltje mee, voor aan de rivier en aan het zwembad.onze kids leeftijd: 14-11-6

120 vragen over Camping Sandaya Domaine du Verdon

• Monique, 14-10-2019

Route ernaar toe

Kan iemand vertellen hoe de weg naar de camping toe is. Komende vanaf Lyon. Is dit echt 3 uur bergweggetjes of valt dat mee.

Alvast bedankt voor de reacties

• Hilda, 12-08-2019

Mobil home ?

Marianne Hagelaars, je had een revieuw geplaatst en daarin sprak je over een mobil home, bij welke reisorganisatie had je die geboekt? Alvast bedankt. Groet Hilda

• Janet, 22-02-2019

Bijzettentje

Wij hebben een kampeerplaats geboekt maar nu lees ik dat er geen bijzettentje bij mag staan. Zijn ze hier echt heel streng in? Onze kids slapen nl altijd in hun eigen tentje.

Janet, 06-07-2019

Sabine, fijn om te weten maar mijn vraag ging over een bijzettentje 😂

Sabine van der Laan, 12-05-2019

Het is mogelijk om glutenvrij vlees of vis met aardappelen en sla te eten op de camping. Niet veel keus maar wel goed.

Colinda, 06-10-2019

Ik heb dezelfde vraag voor 2020, weet u inmiddels of een bijzettentje toegestaan is? Mvg

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig