Camping Sandaya Domaine du Verdon

• 6.4Eetgelegenheden
  • 5.6Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Wat een prachtige natuur rondom Camping Sandaya Domaine du Verdon. Dit is een fijne camping voor gasten die houden van gezellige, lange zomeravonden. Want elke avond worden er muziekavonden of shows georganiseerd. De schuimparty voor de kids is onvergetelijk! Domaine du Verdon ligt aan rivier du Verdon en vlakbij het dorpje Castellane.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Domaine du Verdon voor je op een rij gezet:

435 reviews over Camping Sandaya Domaine du Verdon

• 9Ellen19-08-2019

Erg leuke familiecamping

Op loopafstand van Castellane (via een apart pad te bereiken), de camping is mooi aangelegd met ruime plaatsen, wij zaten vlakbij het nieuwe sanitairblok, welke fantastisch was!! Mooi zwembad met leuke glijbanen, maar aan het einde van de dag wel erg druk. Er zijn badmeesters aanwezig. Je mag niet met een zwemshort het water in, strakke zwembroek is verplicht. Er is NL talige animatie, elke avond om 8 uur minidisco en de volwassenenanimatie houdt om 11 uur op, heerlijk rustig! Aan de rivier gelegen waar erg leuk in gespeeld kan worden. Je kan makkelijk een fiets meenemen, via hetzelfde wandelpad fiets je naar Castellane voor kleine boodschapjes. De medium grote Casino supermarkt ligt aan de andere kant van Castellane, al heeft de camping ook een uitgebreid assortiment voor noodgevallen. Erg leuke vakantie gehad

• 9Staat v/h sanitair

• 8Myrthe14-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Twee weken verbleven in een (nieuwe) mobile home vlak achter de sportvelden/speeltuin (geen overlast van gehad). Een camping dat bij ons op het lijstje staat om nog eens te bezoeken in de toekomst. Onze dochter van 6 heeft nog steeds heimwee en heeft het erg naar haar zin gehad met de enthousiaste en gemotiveerde mensen van het animatieteam. Je kan duidelijk zien dat er aandacht is besteed aan het renoveren/opknappen van de camping. Ook hebben we begrepen dat het zwembad gerenoveerd gaat worden. Deze is prima in verhouding met de camping alleen is het wat verouderd. Zelf hebben we ons erg vermaakt in de omgeving en met activiteiten op de camping als sporten en optredens. De campingwinkel is (net zoals vele andere campingwinkels) erg duur, evenals de supermarkt aan de rand van Castellane (€2,- voor een kleine komkommer).

• 8Staat v/h sanitair

• 5Caravanbrigade09-08-2019

Nooit meer

Grote massale camping, veel animatie afh van waar je staat herrie tot 23u , zwembad glijbanen oké maar volle bak. Veel heel veel mobile homes waar je met je tent of caravan tussen staat. Weinig gras op kampeerplekken, wel voldoende schaduw. Sanitair verschilt erg qua kwaliteit waar je staat. Van oude kapotte tegels kranen die niet werken jaren 70 stijl. Tot moderne wasblokken units ala 2019 style. Let op met douchen wateroverlast ook buiten douche cabine. Gehoord dat iemand hier onderuit ging en arm brak! Samenvattend vind ik t n dure hele dure camping die geen 4 sterren waard is. Voor ons is dit echt te massal zonder sfeer

• 3Staat v/h sanitair

• 9Siem28-07-2019

Genoten van ons verblijf op domaine du Verdon!

We hadden een stacaravan met airco en dat was vooral de eerste week erg prettig. De stacaravan was super netjes en ook heel nieuw. De ligging aan de Verdon is perfect. Er staan overal bordjes dat je er niet in mag zwemmen (veiligheid?), maar met het extreem warme weer werd dat toch veel gedaan. Het is erg leuk om in de verdon te spelen: dammen bouwen, met de stroming mee in een grote band. De mensen van de animatie doen enorm hun best. Onze kinderen hebben er geen gebruik van gemaakt, maar tijdens de avonden spatte het enthousiasme er vanaf. Leuk dat er ook een Nederlands meisje meedeed. Veel Nederlanders en Fransen aanwezig. De omgeving is prachtig: mooie natuur, fijne meren, leuk dorpje, er is voldoende te beleven. Er is 1 klein nadeel, het zwembad, dit is te klein voor het aantal gasten. We hebben gehoord dat ze dit komend jaar vervangen. Net zoals ze dit afgelopen jaar al bij veel sanitairgebouwen hebben gedaan.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Natascha27-07-2019

Camping met vanalles te doen

Hele leuke en gevarieerde animatie voor de kinderen. Echt begeleid door een heel professioneel team. De camping ligt op loopafstand van Castellane, waar 2x per week een marktje is. Verder vanalles te doen op de camping: tafeltennis, speeltuin, rivier, visvijver. En een geweldig uitzicht! Wifi op de camping is zeker goed. Een half uur per apparaat gratis, of voor 15 euro per week/25 euro per 2 weken. Zwembad is best wel klein, maar voor jongere kinderen prima. Op 8 min rijden ligt bovendien een zeer mooi meer, waar je ook kunt zwemmen/waterfietsen of op een band kunt dobberen.

Dus zeker de moeite waard. Wel een kleine waarschuwing: de weg er naar toe is helaas via ~3 uur bergwegen rijden.... we hebben dus wat wagenziekte tabletjes moeten inslaan...

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 2018
    5Jager29-08-2018

Als er niks veranderd, dan nooit meer voor ons

Een mooie ruim opgezette camping die er erg mooi bij ligt. Ruime plaatsen en prima voorzieningen. De min punten waren echt het sanitair wat gewoon erg slecht schoongemaakt werd. Het zwembad is echt aan een update toe. Deze was al aan het ontbinden en werd met kit bij elkaar gehouden. Het restaurant en de bar hadden het personeel niet goed voor elkaar. Bestellingen duurden erg lang en je werd soms totaal genegeerd. Het leek meer een vriendengroep die heeft bedacht van dit kunnen we wel, dan goed opgeleid horeca personeel. Om niet helemaal negatief te eindigen de animatie deed erg hun best om toch leuke actieviteiten te organiseren. En de omgeving is natuurlijk geweldig.

• 3Staat v/h sanitair

• 7Tobie27-08-2018

Prima, maar tijd voor vernieuwing

Complete camping, hier en daar best verouderd. We zaten in een stacaravan gehuurd via de camping, deze was zo goed als nieuw, ruim voor 4 personen en met een heerlijk (deels overdekt) terras. De plek was voor de caravan en onze auto ruim genoeg. Camping voldoet, maar er dient wel geïnvesteerd te worden. Wegen met gaten, loslatende zwembadranden, ontzettend slecht bereik met mobiele telefoon en zeer slechte Wifi. Camping is ruim en parkachtig opgezet, ligt ideaal in de Verdon en de rivier is een echte meerwaarde. Al misten we daar wel iets als een strandje. Verder vriendelijk en behulpzaam personeel en prima campingwinkel.

• 6Gea van Wijk25-08-2018

Mooie camping, prima ligging maar matige hygiene

Super mooie camping met veel ruimte voor sport en spel ( speeltuin tafeltennis fitness volleyball etc en s avonds was dat verlicht Slecht was de plek waar wij stonden met veel verkeer Vd camping (en herrie Vd ingang Camping heeft wel veel mooie plekken! Sanitair vreselijk vies ook in Restaurant en zwembad Prullebakken moeten vaker geleegd worden

• 4Staat v/h sanitair

• 8Wendy20-08-2018

Hele mooie camping op een fantastische locatie

Wat een mooie camping. Heerlijk gelegen aan de verdon,wel erg koud. De kinderen vonden het heel leuk om met een band met de stroom mee te gaan. Op de dagen dat de sluizen openstaan vonden wij dat gevaarlijk. Heel veel ruimte aan de rivier om heerlijk te zitten,relaxen en te genieten. Het zwembad is klein maar als je de foto's van de website bekijkt dan weet je dat. Wij hebben ons er prima vermaakt, leuke glijbanen en heerlijk water. Er stonden ligbedden dit jaar. Mooie omgeving ,castellane op loopafstand, wat een leuk dorpje! Lac Castillon dichtbij. Mooi meer Het sanitair: wij zaten dichtbij de vijver en daar was het sanitair ok. De douches perfect. De wc's op zich waren schoon, we hadden een paar keer een bui gehad en als mensen dan zonder voeten te vegen naar binnen lopen wordt het vies. Er waren toiletgebouwen bij die echt niet meer van deze tijd zijn maar wel schoon. Veel voor kinderen, vissen,speeltuin, pingpong, trampoline.

• 7Staat v/h sanitair

• 7Anoniem08-08-2018

Camping Domaine d'Amusement

Grote camping met vooral Nederlands en Franse gasten. Mooie omgeving, vlakbij Castellane en aan de rivier de Verdon.

De camping heeft veel te bieden, zoals een kleine supermarkt, een visvijver, fitnesstoestellen, negen tafeltennistafels, heel veel amusement. Iedere avond was er iets anders te beleven: karaoke, circus, 'magic show', live muziek, etc.

Het amusement begint om half 9 en het het eindigt om 11 uur, dus tweeënhalf uur snoeiharde muziek, iedere dag. Voor ons werd het na een paar dagen een ergernis.

Voor jongere kinderen is er een prima speeltuin. Het luchtkussen wordt geregeld bevolkt door oudere kinderen en daardoor niet veilig voor kleine kinderen.

Het zwembad was prima, maar te klein voor de omvang van de camping. In het supermarktje vielen me de prijzen eerlijk gezegd nog mee. De caravan die we hadden gehuurd was super ruim en mooi.

De camping wordt gerund als bedrijf, goed georganiseerd, vriendelijk personeel.

39 tips over Camping Sandaya Domaine du Verdon

• Henni Friana, 23-06-2014

Citroen Museum in Castellane....leuk al die klassieke DS, SM en 2CV...leuk om een klein uurtje in rond te lopen.....vanuit Castellane richting grote supermarkt, die rechts laten liggen en rechtdoor rijden. na ongeveer 1,5 km aan de linkse kant het Citroen Museum.

Verder het centrum waar diverse religieuze stromingen samenleven, midden in de natuur. Ook vlakbij, bij supermakt rechtsaf en doorrijden, bochtige weg. Na 3 km geloof ik links omhoog, staat ook aangegeven.

• anouk, 26-01-2014

neem pingpong bedjes mee! is heel populair daar

• Frans, 21-07-2012

Gorge du Verdon is prachting, we hebben een middag "aqua rando" gedaan, met een gids de rivier af in een wetsuit, echt een aanrader. Onze jongste zoon van 6 (bijna 7) kon net mee en vond het prachtig. neem een laag (camping)stoeltje mee, voor aan de rivier en aan het zwembad.onze kids leeftijd: 14-11-6

120 vragen over Camping Sandaya Domaine du Verdon

• Monique, 14-10-2019

Route ernaar toe

Kan iemand vertellen hoe de weg naar de camping toe is. Komende vanaf Lyon. Is dit echt 3 uur bergweggetjes of valt dat mee.

Alvast bedankt voor de reacties

• Hilda, 12-08-2019

Mobil home ?

Marianne Hagelaars, je had een revieuw geplaatst en daarin sprak je over een mobil home, bij welke reisorganisatie had je die geboekt? Alvast bedankt. Groet Hilda

• Janet, 22-02-2019

Bijzettentje

Wij hebben een kampeerplaats geboekt maar nu lees ik dat er geen bijzettentje bij mag staan. Zijn ze hier echt heel streng in? Onze kids slapen nl altijd in hun eigen tentje.

Janet, 06-07-2019

Sabine, fijn om te weten maar mijn vraag ging over een bijzettentje 😂

Sabine van der Laan, 12-05-2019

Het is mogelijk om glutenvrij vlees of vis met aardappelen en sla te eten op de camping. Niet veel keus maar wel goed.

Colinda, 06-10-2019

Ik heb dezelfde vraag voor 2020, weet u inmiddels of een bijzettentje toegestaan is? Mvg

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig