Camping Sandaya Domaine du Verdon

Kleine hotelsWeer vandaag18°
Camping Sandaya Domaine du Verdon
6,8

Wat een prachtige natuur rondom Camping Sandaya Domaine du Verdon. Dit is een fijne camping voor gasten die houden van gezellige, lange zomeravonden. Want elke avond worden er muziekavonden of shows georganiseerd. De schuimparty voor de kids is onvergetelijk! Domaine du Verdon ligt aan rivier du Verdon en vlakbij het dorpje Castellane.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Domaine du Verdon voor je op een rij gezet:

40 reviews over Camping Sandaya Domaine du Verdon in het Nederlands

2008

Prima camping

Oldeman
29-9-2008

We hebben afgelopen zomer een week op deze camping doorgebracht. Prima camping, onze dochter van 6 heeft zich zeer goed vermaakt in de grote speeltuin. Sanitair kan beter maar dat komt vooral dat het in een overdekt/dicht gebouw is waardoor het door de warmt snel muf ruikt. Zwembad was goed te doen en vooral de glijbaan een topper. Zou de camping zeker aanraden bij gezinnen met kinderen van 5+

Echt niet!

AM.
14-9-2008

Camping du Verdon is echt vreselijk. niet leuk, heel arrogant, en het sanitair; vreselijk. de ligging is wel mooi, maar je moet ook heel snel zijn met het reserveren voor raften en kanoën. wel warm water, maar het wisselt af en het zit steeds vol met nederlanders, maar dan het typische .... eeeuhl.

Gereisd Familie in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel prettig en vriendelijke camping

K..
30-8-2008

Dit is een heel fijne camping. Het klopt dat de plaatsen verschillen qua afmeting, maar goed aangeven bij boeking met wat voor kampeermiddel je komt en je voorkomt dat probleem. De kinderen kunnen, als ze dat willen, een groot gedeelte van de dag vermaakt worden. Animatie is ook leuk alleen vonden wij 7 avonden per week wel veel. Het sanitair is inderdaad verouderd maar zeker schoon en wat er vuil was was aan de gasten te danken en niet aan de schoonmaakploeg. Tevens hebben wij altijd heet water gehad (hoogseizoen, twee weken). Het zwembad en het riviertje zorgen voor lekkere verkoeling. Al met al een geweldige camping in een nog geweldigere omgeving. Een aanrader.

Gereisd Familie in Sat Aug 30 2008 15:00:55 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige camping

Poeliejoe
21-8-2008

Mijn kinderen vonden alles leuk op deze camping. Het zwembad had glijbanen en die werden veel gebruikt. Het riviertje was leuk en geweldig om op te raften of met je luchtbed overheen te gaan. Het toiletgebouw was prima met heet water en wc brillen. Het douchegebouw was voor ons vrij ver weg. We hadden een grote plaats dicht bij een bootvijvertje en een vijvertje om te vissen. Castellane en omgeving zijn erg leuk en bieden veel sporten aan. Het eten in het restaurant was prima. De animatie was ook elke avond actief en er was een kampvuur net buiten de camping met security.

Gereisd Familie in Thu Aug 21 2008 15:57:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gezellig drukke camping

eugenie
18-8-2008

wij zijn 27 juli 2008 14 dagen op deze camping geweest.we hadden een mobile home. genoeg ruimte voor 4 personen.plaats bij de caravan was ook groot genoeg om te zitten en de auto kon je ook goed kwijt.er is genoeg te doen voor jong en oud. het zwembad is wat klein voor zo'n grote camping.(je mag geen zwemshort aan en dat is voor de oudere jeugd wat minder).de rivier is leuk en twee keer in de week stroomt hij harder.wij hadden het erg naar ons zin. overdag is het heerlijk en sávonds koelt het wel af maar dan slaap je lekker. personeel is erg aardig. na 11 uur is er een kampvuur ver van de camping langs de rivier en daar komt de oudere jeugd bij elkaar. er is toezicht van de securitie. castellane is ook een leuk plaatsje waar je lopend heen kan over een pad achter de camping langs.want de weg langs de camping is erg druk en ze rijden er hard.

leuke gezellige camping

fam va n de velden
14-8-2008

een erg drukke camping, met erg kleine plaatsen, en je zit de hele dag tegen je auto aan te kijken als je plaats vol staat met bijzettentjes.de gradcomfort plaatsen is dan ook een aanrader. maar de omgeving is werkelijk prachtig en dat maakt veel goed. gaan er zeker nog eens terug.jammer dat het sávons zo afkoelt, al slaapt het wel prettig.de schuimdisco op de maandag is echt helemaal geweldig voor de kids !!

gezellige, drukke camping

O. D.
11-8-2008

Het is een vrij drukke camping met veelal Nederlandse en Belgische gasten. Langs deze camping stroomt de Verdon. Onze kinderen hebben zich hierin prima vermaakt (wel koud). Zij vonden dit veel leuker dan het kleine zwembad (met echte zwembroek!). Op dinsdag en vrijdag kun je op de Verdon raften. (Wel best prijzig: 2 volw en 2 kids € 120.00) De camping ligt 1,2 km van Castellane af. Tip: neem fiets mee, hier gaat een ideaal fietspad naar toe. Voor de jeugd is er genoeg te doen. Het sanitair vonden wij niet geweldig. Ouder en de douches waren koud tot lauw. Campingwinkel genoeg keuze. We hebben er een leuke tijd gehad.gehad

leuke camping

Ten Dam
10-8-2008

wij hebben in juli 2008 17 dagen op deze camping gestaan met 2 kinderen van 13 en 11 jaar. De grote plaats die we geboekt hadden was uitstekend, met zowel schaduw als zon. Er was meer dan voldoende ruimte voor de vouwwagen, een extra tent en een auto. We konden nog kiezen waar we gingen zitten. Het sanitair is niet bepaald nieuw, maar er was wel altijd warm water en over het algemeen was het schoon. De omgeving is erg mooi. Wel moet je overal een eind voor rijden. Het zwembad vonden wij veel te klein voor zoveel mensen, nodig aan vergroting toe. Het weer was perfect. Overdag zon, 's nachts afkoeling, heerlijk. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad hier.

Geen topper, wel goed...

Maarten
10-8-2008

Met twee kids van 4 en 7 hier twee weken een heerlijke tijd gehad. Sanitair is wat verouderd maar wordt écht prima schoongehouden (poetsvrouw continu in het gebouwtje aanwezig). Zwembad is wat aan de kleine kant, maar ik heb onze kinderen er niet over horen klagen. Overigens is het meertje (lac de Castillon) dichtbij en minstens zo lekker. Entertainment 's avonds duurt voor de kleintjes wat te lang. Eten in het restaurant en de pizzeria is prima. Voor de oudere jeugd is er elke avond ook nog een kampvuur een eindje buiten de camping, daar heb je echt geen last van. Om 23.00 uur was het stil. We gaan nooit twee keer naar dezelfde camping, maar als we nog eens in deze streek komen (die adembenemend is) en de kinderen wat ouder zijn, is dit beslist een camping om te onthouden.

Super Camping!!!

E.Volkers
10-8-2008

Wij zijn net terug uit frankrijk.. we hebben 2 weken doorgbracht op deze camping en we hebben genoten! Er was een schuimparty,piratenfeest,mototrial enz enz alle 5 de kids hebben genoten!! Leuk zwembad. Mooie ligging aan de rivier du verdon. Het personeel is vriendelijk en de service is prima.. alleen de wasmachines zijn *%[email protected] ... en het sanitair word goed bijgehouden. Tsja op sommige plaatsen is het iets verouderd maar je bent een miereneuker als je daar over zeurt... er staan namelijk ook gloednieuwe sanitairblokken! het is een hele leuke camping ,Castellane en omgeving zijn prachtig!! en volgend jaar gaan we weer!

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya Domaine du Verdon in Castellane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya Domaine du Verdon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.