Camping Sandaya Domaine du Verdon

• 6.4Eetgelegenheden
  • 5.6Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Wat een prachtige natuur rondom Camping Sandaya Domaine du Verdon. Dit is een fijne camping voor gasten die houden van gezellige, lange zomeravonden. Want elke avond worden er muziekavonden of shows georganiseerd. De schuimparty voor de kids is onvergetelijk! Domaine du Verdon ligt aan rivier du Verdon en vlakbij het dorpje Castellane.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Domaine du Verdon voor je op een rij gezet:

435 reviews over Camping Sandaya Domaine du Verdon

• 2018
    5Rene11-08-2018

In deze staat niet weer

Mooie ligging van de camping aan de Verdon. Op de camping werd veel georganiseerd. Verder een mooi meer op korte afstand met prima strand (kiezel). In de verder omgeving is veel te zien en te beleven. Grote staanplaats. Na 2300 uur rustig en toeziende bewaker. Wat niet goed was is het sanitair. Verouderd en erg vies. Er zou 3 keer per dag schoongemaakt worden maar dit was niet het geval. Verder viel het zwembad erg tegen. Veel te klein voor een dergelijke camping. Ondanks dat wij niet snel klagen en we regelmatig in Frankrijk komen vonden wij deze camping de 4 sterren in ieder geval niet waard.

• 3Eetgelegenheden

• 6Petra Van Damme28-07-2018

Het was een aangenaam verblijf.

Ik vond dat wij veel betaalden voor het verblijf op jullie camping. Het sanitair waar wij ons bevonden was heel oud, ik weet zelfs niet of dit nog wettelijk in orde is? De afloop van de lavabo komt in de doucht terecht? Via een afscheiding in het douchegedeelte op de grond, komt het water van alle andere douches voorbij naar een gezamenlijk afvalpunt. Dit noemen ze dan nog altijd een 4 camping. Warm water hadden we de eerste week ook niet aan de afwasbakken. Wel een aantal keer gaan melden maar helaas er kwam geen positief resultaat. Gelukkig waren er tot half juli niet teveel bezoekers en bleef alles netjes. Na 14 juli werd het inderdaad heel druk en moest je regelmatig opzoek gaan naar een proper toilet. Ook al deed het poetsteam hun uiterste best met het onderhouden hiervan. Een vernieuwing en uitbreiding van het waterpark staat op de planning in september 2018 maar ik denk dat dit ook iets is wat héééél dringend aan vernieuwing toe is! Sanitair is heel belangrijk voor iedereen!

• 2017
    5Familie van Elteren23-08-2017

Nooit meer

Na 1 nacht verblijf (van de gereserveerde 11) moesten we terug i.v.m. familie-omstandigheden. Terruggaaf van de reeds betaalde prijs was niet mogelijk; moest ik maar bij mijn verzekering claimen. Zelfs de reeds betaalde toeristenbelasting (die ze toch niet hoeven af te dragen) werd niet teruggegeven. Stelletje dieven. Daarom: Nooit meer Castel-campings. Overigens is de waardering van de camping niet gebaseerd op die ene nacht. 2 jaar geleden ook al eens daar geweest, er is nog niets verbeterd.

• 5Gerrie19-08-2017

Mooie camping ,maar te hoog gekwalificeerd .

Met camper enkele dagen aan de rivier gestaan (comfortplaatsen ) werd niet vermeld dat dit meteen de duurste plekken waren .telefonisch niet bereikbaar . Sanitair gebouw vies , steeds haren in de afvoerputjes . Je moet steeds een licht knop indrukken , in de douche , anders sta je in het donker en dan ook nog een knop indrukken om water te krijgen .Aan receptie werd geen Nederlands gesproken , hoewel ik dit bij andere reviews wel lees .

• 3Staat v/h sanitair

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 9ronny pede18-05-2017

onvergetelijk

ruig gebied, vriendelijke mensen, pure natuur en toen vooral ook prachtig weer; de camping was schitterend en de mensen van touroperator deden hun best.

• 10Staat v/h sanitair

• Oude reviews

8Lieve Haest20-09-2016

Mooi gelegen

Een mooie camping op de oevers van de Verdon. Bv voor mensen die hun hond meenemen, ideaal want die kan op verschillende plaatsen in het water. Er lopen 2 wandelpaden (die samen 1lus vormen, van in totaal een kleine 3 km) naar Castellane . Dat wandelpad is volledig verhard en goed toegankelijk ook voor mensen in een rolstoel of met kleinere kinderen (in wandelwagentjes) 2 bedenkingen toch. Het zwembad 2x 12 op 6m is echt hopeloos te klein tijdens het hoogseizoen Wij huurden een accomodatie van de (geel/blauwe) nedelandse opperator. Die zijn op de camping echt slecht gelegen tegen de drukke weg (route georges du Verdon)

• 8Staat v/h sanitair

• 8Silke07-01-2016

Prima camping

Dit is een erg grote camping, maar wel met alle faciliteiten. Sanitair was prima, ietwat verouderd maar nog in prima staat. Wij zaten achteraan op de camping bij de rivier. Animatie was er ook volop voor de kinderen. Regelmatig werd er ook omgeroepen wat er die avond te doen was op de camping. Het dorpje Castellane is gezellig en knus, alleen qua restaurants is het niks. We hebben 1 keer op de camping gegeten en 1 keer in het dorpje, maar dat was zo slecht. Je kunt beter op de camping eten, is veel gezelliger. De grote supermarkt is op 5 min afstand met de auto.

Het podium met animatie is tegenover de restaurants en de bar, echter moeten hier de auto's die 's avonds de camping oplopen dwars doorheen. Dit is niet echt slim gemaakt, ook al zorgt de security ervoor dat dit probleemloos verloopt.

• 8Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 6castellane11-08-2015

1x meer dan genoeg

Het 'welkom' bij de receptie was vrij gehaast..er werd snel gevraagd, bent u hier al eens eerder geweest? Nee.. (t was bijna vervelend) heel snel werd alles met wijzende vingers uitgelegd... reserveringskosten betalen en succes..

De eerste confrontatie met het sanitair gebouw was echt te ranzig voor woorden...wat je hier inderdaad meer leest is dat er veel haren liggen..gebruikte wattenschijfjes etc.. er stond een sanitair gebouw iets verder weg en daar liepen wij dan maar elke keer heen die was namelijk wel een stuk schoner.

Verder is het zwembad inderdaad vrij klein en mag je er niet met een losse zwembroek zwemmen..en wat wij een min punt vonden is dat er geen strandbedjes aanwezig zijn om lekker aan het zwembad te gaan liggen.

Wij hebben het naar ons zin gehad door het mooie weer en de vele mogelijkheden in de omgeving. Maar we laten het wel bij deze ene keer.

Wij zijn overigens een jong stel zonder kinderen.

• 4Yvon08-08-2015

Nooit weer!

We zijn na 1 nachtje op deze dure camping direct weer vertrokken, want het viel ons erg tegen! De ontvangst bij de receptie was slecht, ze hadden het druk (maar ja, wat wil je met een camping met 750 plaatsen) en we werden afgesnauwd. Het plekje wat we kregen was mooi en de ligging van de camping is perfect, maar daar was ook alles meegezegd. We hebben wat overlast gehad van de jongeren in de nacht (Nederlandse pubers schreeuwend over de camping midden in de nacht!), maar de staat van het sanitair deed ons besluiten direct weer weg te gaan. Het was er smerig, overal haren en smerigheid... en tja, je weet niet hoe lang 'ie er al lag en je kunt er niet altijd wat aan doen... maar mijn vriend werd geconfronteerd met poep (!!) in de douche! Kortom, ons advies is: zoek vooral een andere camping uit in de buurt!

39 tips over Camping Sandaya Domaine du Verdon

• Henni Friana, 23-06-2014

Citroen Museum in Castellane....leuk al die klassieke DS, SM en 2CV...leuk om een klein uurtje in rond te lopen.....vanuit Castellane richting grote supermarkt, die rechts laten liggen en rechtdoor rijden. na ongeveer 1,5 km aan de linkse kant het Citroen Museum.

Verder het centrum waar diverse religieuze stromingen samenleven, midden in de natuur. Ook vlakbij, bij supermakt rechtsaf en doorrijden, bochtige weg. Na 3 km geloof ik links omhoog, staat ook aangegeven.

• anouk, 26-01-2014

neem pingpong bedjes mee! is heel populair daar

• Frans, 21-07-2012

Gorge du Verdon is prachting, we hebben een middag "aqua rando" gedaan, met een gids de rivier af in een wetsuit, echt een aanrader. Onze jongste zoon van 6 (bijna 7) kon net mee en vond het prachtig. neem een laag (camping)stoeltje mee, voor aan de rivier en aan het zwembad.onze kids leeftijd: 14-11-6

120 vragen over Camping Sandaya Domaine du Verdon

• Monique, 14-10-2019

Route ernaar toe

Kan iemand vertellen hoe de weg naar de camping toe is. Komende vanaf Lyon. Is dit echt 3 uur bergweggetjes of valt dat mee.

Alvast bedankt voor de reacties

• Hilda, 12-08-2019

Mobil home ?

Marianne Hagelaars, je had een revieuw geplaatst en daarin sprak je over een mobil home, bij welke reisorganisatie had je die geboekt? Alvast bedankt. Groet Hilda

• Janet, 22-02-2019

Bijzettentje

Wij hebben een kampeerplaats geboekt maar nu lees ik dat er geen bijzettentje bij mag staan. Zijn ze hier echt heel streng in? Onze kids slapen nl altijd in hun eigen tentje.

Janet, 06-07-2019

Sabine, fijn om te weten maar mijn vraag ging over een bijzettentje 😂

Sabine van der Laan, 12-05-2019

Het is mogelijk om glutenvrij vlees of vis met aardappelen en sla te eten op de camping. Niet veel keus maar wel goed.

Colinda, 06-10-2019

Ik heb dezelfde vraag voor 2020, weet u inmiddels of een bijzettentje toegestaan is? Mvg

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig