120 vragen over Camping Sandaya Domaine du Verdon

• Monique, 14-10-2019

Route ernaar toe

Kan iemand vertellen hoe de weg naar de camping toe is. Komende vanaf Lyon. Is dit echt 3 uur bergweggetjes of valt dat mee.

Alvast bedankt voor de reacties

• Hilda, 12-08-2019

Mobil home ?

Marianne Hagelaars, je had een revieuw geplaatst en daarin sprak je over een mobil home, bij welke reisorganisatie had je die geboekt? Alvast bedankt. Groet Hilda

• Janet, 22-02-2019

Bijzettentje

Wij hebben een kampeerplaats geboekt maar nu lees ik dat er geen bijzettentje bij mag staan. Zijn ze hier echt heel streng in? Onze kids slapen nl altijd in hun eigen tentje.

Janet, 06-07-2019

Sabine, fijn om te weten maar mijn vraag ging over een bijzettentje 😂

Sabine van der Laan, 12-05-2019

Het is mogelijk om glutenvrij vlees of vis met aardappelen en sla te eten op de camping. Niet veel keus maar wel goed.

Colinda, 06-10-2019

Ik heb dezelfde vraag voor 2020, weet u inmiddels of een bijzettentje toegestaan is? Mvg

• Sabina, 28-12-2018

Plaatsen aan de rivier zonder elektriciteit?

Wij denken er over om in juli 2019 hier te gaan kamperen. Wij houden er altijd wel van om op een plek aan rivier te staan maar klopt het dat alle plaatsen aan de rivier geen stroom hebben? In dat geval kunnen we hier dus niet staan. Heeft iemand dan nog tips wat betreft geschikte plaatsen als je een een beetje een rustige plek zoekt met schaduw en als het kan een beetje privé dus niet hutje mutje in een laantje. En is het echt zo dat het hier ‘ s avonds en s’nachts enorm af kan koelen?

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Domaine du Verdon voor je op een rij gezet:

Allcamps
    Allcamps
    Go4Holiday.nl
    Go4Holiday.nl
    Direct boeken
    Direct boeken

• Wendy , 21-06-2018

Safaritent

Weet iemand waar op de camping de safaritenten van eurocamp staan? En hoe is die ligging tov sanitair, rivier , rustig gelegen?

• Indi, 04-06-2018

Hoe diep is het zwembad? Mag je er in duiken? Mag je er balletjes in? Ik wil eigenlijk alles weten over het zwembad

• Helma Poot, 22-01-2018

stoelen bij campingplaats

Ik dacht hier ergens gelezen te hebben dat er op sommige kampeerplaatsen ook stoelen bij inbegrepen zijn. Klopt dit en zo ja , wat voor soort stoelen zijn dit? Wij hebben samen met onze vrienden plaatsen 122 en 123 toegewezen gekregen

Ikke_76

Iemand bekend met plaats 329??? Of misschien foto's van staanplaatsen daar in die buurt??

monique jansen, 05-06-2017

ik kan je een plattegrond mailen als je wilt

El , 13-01-2018

Beste Monique Zou je ons ook een plattegrond incl nrs willen opsturen? Alvast bedankt!

corinne van oostenbrugge, 21-01-2018

Zou u mij ook een plattegrond willen toesturen, we willen met 2 gezinnen naar deze camping liefst naast elkaar in de buurt van het zwembad heeft u tips?

• Ruud, 23-01-2017

Plattegrond camping

Heeft iemand een plattegrond van de camping met de campingplaatsen. Ik kan deze op internet niet vinden.

Petra , 08-04-2017

Hoi Ruud, Ik weet niet of je inmiddels al bent voorzien van een plattegrond , zo niet dan kan ik je een plattegrond toesturen, het heeft mij ook enige moeite gekost om er een te vinden maar heb er 1 gevonden!.

Alice, 31-12-2017

Hoi Petra, zou jij mij een plattegrond kunnen mailen?

Yvonne , 08-06-2018

Hallo, Ook ik ben druk zoekende naar een plattegrond met nummers van deze camping, krijg die echter niet gevonden...Heeft iemand die nog beschikbaar misschien? Of een tip waar ik die op internet wel kan vinden? Alvast bedankt. Groetjes, Yvonne

Melanie, 27-08-2017

Mocht iemand een plattegrond hebben, zou u die naar mij kunnen mailen svp.

Ik zoek nl een ruime plek voor onze grote tunneltent , kleine tent enz.

Ik las, dat als ik een premium plek reserveer er wel een koelkast gehuurd kan worden.

Waar liggen deze premium plekken?

Bedankt

• Ruud, 23-01-2017

Plattegrond camping

Heeft iemand een plattegrond met de camping plaatsen. Kan deze niet vinden op internet.