Camping Notre Dame

Camping Notre Dame
8,1

5 tips over Camping Notre Dame

Jan Jaap, 9-9-2012
Ideale uitvalsbasis voor dagje naar Lac St-Croix (kun je met waterfietsen de Gorges du Verdon een stuk invaren), uiteraard Route du Crete langs de Gorges du Verdon, de Lavendelvelden en eventueel Nice, Monaco, enz.
Pieternel, 31-8-2012
Vanuit de camping kun je prima wandelen naar de Notre Dame du roc, met een mooi uitzicht over Castellane. Ook leuk een dag uit te trekken om het Martelpad te lopen, in de kloof van de Verdon. Bij de camping leggen ze prima uit waar je het beste kan starten, dat er een shuttle busje rijdt, etc.
Daan, 18-8-2012
Breng een bezoek aan: Moustiers Sant Marie, prachtig stadje.

steefienietje, 16-8-2012

Als je houdt van strand en warm water is Lac de Castillion (4km van Castellane) erg makkelijke te bereiken, maar het water is er wel kouder dan in Lac de St Croix. Dit meer is echter veel moeilijker te bereiken en veel verder weg met 40km slingerwegen en smalle stukken.

Op de Verdon worden voldoende activiteiten ondernomen zoals raften etc. Wij hebben bij Aboard Rafting geraft en was prima.

Sabine, 6-7-2012
In het stadje Castelanne kan je heerlijk eten bij een biologisch restaurant. En met de auto kan je naar de Canyon rijden waar je doorheen kan varen.