Camping Notre Dame

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurCastellane

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Notre Dame voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 28 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 28 reviews
  • 7.4Staat v/h sanitair
  • 8Waardering

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping infoTonen op kaart

28 Reviews over Notre Dame

• 9maxitax13-09-2021

Bonheur

Petit camping camping avec une grande âme. Une surprise dans un monde où les campings ressemblent de plus en plus à des usines de tourisme. Le sanitaires sont propres et confortables, le terrain bien entretenu, le personnel très accueillant et professionnel.

• 8Johan en Anne-Marie27-08-2021

Heerlijke camping vlakbij Castellane

Afgelopen zomer hebben wij 10 dagen op deze heerlijke kleine camping gestaan. Goeie sfeer doordat het zo leuk gerund wordt door vader en zoon, een echt familiebedrijf. Ze zijn behulpzaam, vriendelijk en spreken goed hun talen (Engels, Frans, Spaans). De andere kampeerders zijn zeer verschillend: een mix van stelletjes, families en backpackers. Ook qua nationaliteiten een mooie mix: uit Frankrijk, Duitsland, België, Italië en wat Nederlanders. In tien minuutjes lopen ben je in het prachtige Castellane. Je zit zo met de auto bij de verschillende meertjes en vanaf de camping stap je zo op de (race)fiets voor een paar mooie rustige routes. Fijne sfeer, prima toiletgebouwen, prachtige omgeving. Je kunt op de camping lekker brood bestellen en pizza uit het dorp. Kortom: de camping is een aanrader!

• 8Ingrid Bakkum10-08-2021

Heerlijke kleine camping

Kleine camping, super aardige eigenaar, keurig sanitair, fijne douche.Dichtbij het stadje, je kunt broodjes bestellen voor de volgende dag.Wij verbleven 2 nachtjes, hebben heerlijk gewandeld en gefietst in de omgeving.

• 9Gijs Vogelaar27-07-2021

Heerlijk verblijf op gastvrije kleine camping

Zeer vriendelijke ontvangst door de eigenaar van deze camping. Het toiletgebouw was erg schoon. Uitgebreid uitleg gehad over wat er te doen was in de omgeving. Daarnaast was de eigenaar ook behulpzaam wanneer je verder nog vragen had over mogelijkheden in de omgeving. De camping is vrij kleinschalig met staanplaatsen en mobilhomes. Prima uitvalsbasis om leuke dingen te ondernemen in de prachtige omgeving.

• 8Jos en Harriette16-08-2020

Zeker doen

Prachtige omgeving en dicht bij het centrum. Zeker een aanrader voor een mooie prijs.

• 9Jan15-06-2019

Fantastische camping op loopafstand van Castellane

Klein maar fijn. Dat gaat zeker op voor deze camping vlak bij Castellane. Zeer vriendelijk eigenaar. Mooie plekken en schoon sanitair. Wel gedateerd maar ruim. Uitstekende camping om de Georges du Verdon te verkennen of te fietsen. Ook veel MTB routes in de buurt.

• 8Edwin25-08-2018

Leuke camping voor een paar dagen Castellane.

Een kleine camping maar met een zeer vriendelijke behulpzame eigenaar. wij arriveerde hier halverwege de avond nadat er die dag een enorme storm had gewoed waarbij de eigenaar de camping had moeten ontruimen. Ondanks dit werden wij zeer gastvrij onthaald en kregen we de volgende ochtend zelfs gratis croissants en brood aangeboden vanwege het ongemak.

De camping ligt op loopafstand van Castellane dus dicht bij alle voorzieningen. Voor mensen met kinderen is het misschien iets minder interessant.

• 8Luc05-08-2018

Prettige locatie en heel vriendelijk personeel!

Veel schaduw, wat ondanks de warme temperaturen toch voor een aangename temperatuur zorgde buiten en in het chalet. Heel vriendelijke eigenaren/personeel (spreken allemaal goed Engels). Zeer mooie omgeving: locatie dicht bij Castellane (een mooi dorpje). Chalets stonden wel wat dicht bij elkaar, maar ik ben daarin ook een beetje verwend dus weet niet in hoeverre ik daar een goed oordeel over kan geven. Bovendien stond er een heg tussen de buren, waardoor ieder wel een echt eigen plekje had. Was wel dicht bij een weg, maar zelf had ik daar geen last van. Ik hoorde het verkeer niet, alleen als ik er op lette.

• 8Anoniem06-08-2017

Fijne camping met goede sfeer

De camping is ons erg goed bevallen. De plaatsen zijn schaduwrijk en de sfeer is goed. De beheerders doen erg hun best om gastvrij te zijn en dat lukt prima. De broodjes worden 's morgens geleverd in een mandje en de adviezen voor activiteiten in de omgeving zijn prima. Het sanitair is gedateerd maar schoon en de warme douche is heerlijk.

• 9Fam. Bokkers05-05-2017

Fijne camping op loopafstand van Castellane

Leuke eigenaar met hart voor de zaak. Lekkere warme douches en mooie kampeerplekken. Castellane gezellige plaats waar je lekker kunt eten. Camping goed te bereiken, ook met grotere caravan.

Camping Notre Dame info

Camping informatie