Bed & Breakfast Mas du Verdon

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurCastellane

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Mas du Verdon voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 132 reviews
+50/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 132 reviews

Bed & Breakfast info

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

133 Reviews over Mas du Verdon

• 10john11-11-2018

Top lokatie

dit is de beste Chambre d'hotes die ik heb bezocht en ik heb er al veel in mijn leven mogen bezoeken. De eigenaars zijn heel vriendelijk en behulpzaam, wat ik zeer op prijs stel is dat ze heel goed aanvoelen wat de gasten wensen en daar uiterest professioneel op inspringen. Ze hebben alle info digitaal, wandelingen, tochten, steden noem maar op en het is er, alles gratis. En dan het eten, Mel is een fantastische kok en Ed praat de boel aan elkaar met veel humor en gevoel.

• 10Edwin en Antoinette14-09-2018

Super B&B, Rustig, gemoedelijk, héérlijk !

Voor de tweede keer onze vakantie doorgebracht in Mas du Verdon. Ook deze keer was alles weer perfect. Met name de kookkunst van Mel . Ook het zwembad was een verademing . Prima locatie voor diverse dagtochtjes. Appartement voorzien van alle gemakken en super schoon. Al met al een super locatie voor een mooie vakantie !!!!

• 10Marcel Scherpenkate12-09-2018

Fantastisch!

Ik kan Mas du Verdon van harte aanbevelen. Het was in een woord geweldig. Wij hadden het grootste appartement Lavandes, tot in de puntjes verzorgd. Heerlijk wakker worden met een groots uitzicht. Het Mas ligt op een prachtige locatie. De avond dat Mel kookte was uitmuntend, zeer gezellig met alle gasten aan een tafel. Complimenten voor de gastvrouw- en heer Mel en Ed. Ik ben zeker voornemens terug te gaan. Hierop kan je niet aan te merken hebben, gewoonweg TOP!

• 10Fam. Wieberdink19-08-2018

Meer dan fantastisch

Alles meer dan geweldig ! Even perfect als vorig jaar!

• 9Fam. Wieberdink19-08-2018

Meer dan perfect Alles

Dit jaar was het weer even perfect als vorig jaar ! De warme ontvangst, het heerlijke eten en tja wat niet , alles was weer heerlijk. De gastvrijheid zit bij Mel en Ed in de toppen van hun vingers.

• 9Henri Weverling10-08-2018

Wij hadden voor de 6e keer een geweldige vakantie

zeer goede ligging, mooi en rustig en gezellig onderkomen. Goede gastheer en gast vrouw. Het dorp Castellane ligt oploop afstand. Heerlijk zwembad erbij. Wij hadden een mooi appartement.

• 10Henriette Ponsen van de Beek01-06-2018

Een super lokatie, een gastheer en gastvrouw die een dikke pluim verdienen. Heerlijk eten dat met liefde wordt bereid door de gastvrouw. Mooie toertochten met de motor samen met de gastheer. Hier heb je een super vakantie waar we graag terugkomen.

• 9Patrick en Elise27-07-2017

"TOP"

Locatie : top. Ontvangst : top. Kamer : top. Ontbijt : top. Rust : top. Mel en Ed : top+ - punt : Eerder een bestemming om rust te zoeken en dus niet meteen om met kinderen vakantie door te brengen. (persoonlijke mening).

• 10Catherine et William Goldwing03-06-2017

Un bon moment de détente dans la bonne humeur! !!

Nous avons passé un agréable sejour entre amis.L'humour était présent surtout au cours des 2 bons repas préparés par Mélanie et animés par Ed avec son château migraine "! Le moins a été notre chambre ( salle d'eau un peu exiguë et toilettes dans le couloir mais c'est la seule comme ça ).On recommande vivement cet endroit agréable avec des hôtes charmants!!!

• 9DIMECH Serge03-06-2017

Excellent,cuisine savoureuse,Ed et Mélanie au top.

Très belle batisse dans un cadre de verdure au calme.Chambre agréable et hygiène correcte ,petit déjeuné copieux et varié,repas excellent.Ambiance chaleureuse et conviviale.Les hotes Ed et Mélanie sont avenants , attentionnés et très sympa.Piscine en cours de finition.Chambre d'hotes à recommander pour passer des vacances familliales.

Bed & Breakfast Mas du Verdon info

Building information