Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Maison Castellane

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurCastellane

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Maison Castellane voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 109 reviews

Meer bed & breakfast info

110 Reviews over Maison Castellane

• 10hilde ilsbroux01-12-2016

fantastisch

Het was er super zeker voor herhaling vatbaar en een echte aanrader voor iedereen een zeer mooie streek zeer vriendelijke mensen heel gastvrij en lieve mensen

• 9Jocelyne17-07-2016

Stijlvolle B&B met heel veel troeven!.

Maison Castellane is ideaal gelegen, op wandelafstand van het centrum en esn supermarkt om de hoek. Het is de ideale uitvalsbasis voor tal van gevarieerde uitstappen. Een bezoek aan de Gorge-du-Verdon mag zeker niet ontbreken. De streek is een ware schat aan natuurschoon! Je kan ook heerlijk genieten aan één van de vele meren in de buurt. Ook voor de meer actieve bezoekers zijn er tal van mogelijkheden in de buurt, zoals raften, op avontuur in de Verdon.... De kamers van de B&B zijn kraaknet en smaakvol en functioneel ingericht. Je vindt er thee en koffie op de kamer. Het ontbijt is uitgebreid en er wordt dagelijks iets anders geserveerd zoals vers fruitsap, een veraassing van de locale markt, heel lekker bio-brood etc... Gastheer Marc en gastvrouw Brigitte weten je heel goed te informeren over uitstapjes, restaurantjes in de omgeving. Dit is de ideale plaats als je op zoekt bent naar genieten van rust, natuurschoon maar ook een actieveling vindt hier zeker zijn gading!

• 10Runnerke05-04-2016

Hier komen we terug!

Samen met mijn man en dochter verbleven wij in de chambre Coquelicot, de familiekamer. De dubbele kamers zijn heel mooi ingericht en we hadden een keuken ter beschikking, heel handig als je 's middags en/of 's avonds zelf voor je eten wilt zorgen. In de kinderkamer staat er nog een extra tafeltje waarop de kinderen kunnen knutselen en kleuren als het weer eens wat minder was (één dagje regen gehad, het was dan ook nog maart). De ontbijtruimte is zeer mooi en gezellig ingericht en het ontbijt is zeer uitgebreid, van Nutella tot heerlijke charcuterie van de markt in Castellane, 2 keer per week een eitje en op zaterdag croissants! Castellane zelf en de streek rondom zijn fantastisch.

• 10Janus05-04-2016

Fijne ervaring!

Ik was nog nooit in de Verdon geweest en ik vond het prachtig! Ons verblijf in Maison Castellane was prima: verzorgde kamer en lekker eten tijdens de tables d'hôtes, verzorgd door de gastvrouw. We kregen allerlei informatie waardoor we een keuze konden maken uit de te bezoeken bezienswaardigheden. Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen!

• 10hans_10111-10-2015

Afscheid

We hebben afscheid genomen van Maison Castellane en de omgeving met de Gorges du Verdon. Het afscheid komt deels omdat we er nu 6 keer geweest zijn op de motor, deels omdat onze "gastouders" ermee gaan stoppen in Frankrijk omdat de eigenaar het op achterbakse wijze verkocht heeft. Gelukkig hebben onze gastouders in Spanje zelf iets gekocht waar wij graag naar toe gaan. Wij voelen ons thuis bij deze mensen!

Marc, uitbater, 13-02-2016

Beste Hans, Fijne review dat je hebt neergeschreven voor Fons en Hilde. We kunnen ons daar zeker helemaal in vinden.

Ik wil wel even aanstippen dat Maison Castellane verder blijft bestaan.
    Mijn vrouw en ik gaan er voor zorgen dat de gasten evenzeer kunnen genieten van deze prachtige streek en van de rust en kalmte als voorheen. En wie weet mogen we jou ook ooit (terug) verwelkomen :-)

M.v.g

Marc en Brigitte

• 9Kitty van Overveld13-09-2015

Een bijzondere chambres d'hotes

Wat hebben we genoten bij Fons en Hilde van de gastvrijheid, de gezelligheid, het uitgebreide ontbijt en de overheerlijke diners. We hebben al veel chambres d'hotes bezocht, maar nog niet eerder meegemaakt dat er na het diner een spelletje werd gedaan 😀 De omgeving van Castellane en het dorpje zelf is prachtig, met veel leuke restaurantjes die op loopafstand van Maison Castellane zijn. Maar waar moeten we nu naar toe in Castellane als Fons en Hilde volgende maand naar Spanje vertrekken? Ze starten daar hun B&B "Casa Sol y Sombra"; wij wensen hun heel veel geluk toe, en hebben er alle vertrouwen in dat het ook daar weer een succes wordt! Piet en Kitty

Maison Castellane, uitbater, 24-12-2015

Fons en Hilde beginnen in 2016 inderdaad een B&B in Spanje.

Vanaf 2016 gaat Maison Castellane over in nieuwe handen en wij zullen er voor zorgen dat de gasten minstens zo goed verzorgd worden als in het verleden.

We wensen Fons en Hilde het allerbeste en wij verwelkomen jullie graag vanaf einde maart. Meer info op de vernieuwde website.

Brigitte en Marc

• 10brangers christel11-09-2015

aanrader

Het was weer een fantastische week. Zo spijtig dat jullie hier weggaan. We zien jullie zeker weer 2 prachtige warme mensen.xxx

• 10Willy en Jenny29-08-2015

Ons hele verblijf voor de 4de keer op rij fantastisch !!! Vooral dankzij de supervriendelijke en geweldige gastheer en vrouw. Onze volgende vakantie zal in hun nieuwe B&B te Spanje zijn omdat we er van overtuigd zijn dat zij het daar minstens even goed gaan doen.

Hildeke en Fons tot volgend jaar in Spanje

• 10Anneke en Fred26-07-2015

Fantastisch,

Het was gewoon weg fantastisch, vanaf aankomst tot vertrek werden we in de watten gelegd, dit is hier echt leven als God in Frankrijk. Alleen spijtig dat we dit nooit meer zullen meemaken vanwege andere uitbaters van oktober 2015.

Marc, uitbater, 13-02-2016

Beste Anneke en Fred,

Fons en Hilde beginnen inderdaad aan een nieuw avontuur in Spanje. Mijn vrouw en ik zullen er alles aan doen om het verblijf van onze gasten zeker zo fijn te maken als voorheen.

Meer dan voldoende redenen om opnieuw in deze prachtige streek op vakantie te komen. We hopen ook jullie te mogen verwelkomen.

M.v.g. Marc en Brigitte

• 10Houben05-10-2014

Geweldige accommedatie.

Hartelijke ontvangst, perfectie ligging (paar min lopen van Castellane) mooie en schone kamers (wij hadden kamer 5). Goed ontbijt, Fons kan heerlijk koken! Leuke sfeer. Al met al de beste keuze in Castellane.

Bed & Breakfast Maison Castellane info

• AirconditioningNiet beschikbaar