Bed and Breakfast Maison Castellane

Bed and Breakfast
Bed and Breakfast Maison Castellane
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Maison Castellane voor je op een rij gezet:

105 reviews over Bed and Breakfast Maison Castellane in het Nederlands

fantastisch

hilde ilsbroux
1-12-2016

Het was er super zeker voor herhaling vatbaar en een echte aanrader voor iedereen een zeer mooie streek zeer vriendelijke mensen heel gastvrij en lieve mensen

Gereisd met partner in juni 2016

Stijlvolle B&B met heel veel troeven!.

Jocelyne
17-7-2016

Maison Castellane is ideaal gelegen, op wandelafstand van het centrum en esn supermarkt om de hoek.

Het is de ideale uitvalsbasis voor tal van gevarieerde uitstappen. Een bezoek aan de Gorge-du-Verdon mag zeker niet ontbreken. De streek is een ware schat aan natuurschoon! Je kan ook heerlijk genieten aan één van de vele meren in de buurt. Ook voor de meer actieve bezoekers zijn er tal van mogelijkheden in de buurt, zoals raften, op avontuur in de Verdon....

De kamers van de B&B zijn kraaknet en smaakvol en functioneel ingericht. Je vindt er thee en koffie op de kamer.

Het ontbijt is uitgebreid en er wordt dagelijks iets anders geserveerd zoals vers fruitsap, een veraassing van de locale markt, heel lekker bio-brood etc...

Gastheer Marc en gastvrouw Brigitte weten je heel goed te informeren over uitstapjes, restaurantjes in de omgeving.

Dit is de ideale plaats als je op zoekt bent naar genieten van rust, natuurschoon maar ook een actieveling vindt hier zeker zijn gading!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Hier komen we terug!

Runnerke
5-4-2016

Samen met mijn man en dochter verbleven wij in de chambre Coquelicot, de familiekamer. De dubbele kamers zijn heel mooi ingericht en we hadden een keuken ter beschikking, heel handig als je 's middags en/of 's avonds zelf voor je eten wilt zorgen.

In de kinderkamer staat er nog een extra tafeltje waarop de kinderen kunnen knutselen en kleuren als het weer eens wat minder was (één dagje regen gehad, het was dan ook nog maart).

De ontbijtruimte is zeer mooi en gezellig ingericht en het ontbijt is zeer uitgebreid, van Nutella tot heerlijke charcuterie van de markt in Castellane, 2 keer per week een eitje en op zaterdag croissants!

Castellane zelf en de streek rondom zijn fantastisch.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

Fijne ervaring!

Janus
5-4-2016

Ik was nog nooit in de Verdon geweest en ik vond het prachtig!

Ons verblijf in Maison Castellane was prima: verzorgde kamer en lekker eten tijdens de tables d'hôtes, verzorgd door de gastvrouw.

We kregen allerlei informatie waardoor we een keuze konden maken uit de te bezoeken bezienswaardigheden.

Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen!

Gereisd met partner in april 2016

Afscheid

hans_101
11-10-2015

We hebben afscheid genomen van Maison Castellane en de omgeving met de Gorges du Verdon. Het afscheid komt deels omdat we er nu 6 keer geweest zijn op de motor, deels omdat onze "gastouders" ermee gaan stoppen in Frankrijk omdat de eigenaar het op achterbakse wijze verkocht heeft. Gelukkig hebben onze gastouders in Spanje zelf iets gekocht waar wij graag naar toe gaan. Wij voelen ons thuis bij deze mensen!

Gereisd met partner in juli 2015
Marc, eigenaar, 13-2-2016

Beste Hans,

Fijne review dat je hebt neergeschreven voor Fons en Hilde. We kunnen ons daar zeker helemaal in vinden.

Ik wil wel even aanstippen dat Maison Castellane verder blijft bestaan.

Mijn vrouw en ik gaan er voor zorgen dat de gasten evenzeer kunnen genieten van deze prachtige streek en van de rust en kalmte als voorheen.

En wie weet mogen we jou ook ooit (terug) verwelkomen :-)

M.v.g

Marc en Brigitte

Een bijzondere chambres d'hotes

Kitty van Overveld
13-9-2015

Wat hebben we genoten bij Fons en Hilde van de gastvrijheid, de gezelligheid, het uitgebreide ontbijt en de overheerlijke diners. We hebben al veel chambres d'hotes bezocht, maar nog niet eerder meegemaakt dat er na het diner een spelletje werd gedaan 😀 De omgeving van Castellane en het dorpje zelf is prachtig, met veel leuke restaurantjes die op loopafstand van Maison Castellane zijn. Maar waar moeten we nu naar toe in Castellane als Fons en Hilde volgende maand naar Spanje vertrekken? Ze starten daar hun B&B "Casa Sol y Sombra"; wij wensen hun heel veel geluk toe, en hebben er alle vertrouwen in dat het ook daar weer een succes wordt! Piet en Kitty

Gereisd met partner in september 2015
Maison Castellane, eigenaar, 24-12-2015

Fons en Hilde beginnen in 2016 inderdaad een B&B in Spanje.

Vanaf 2016 gaat Maison Castellane over in nieuwe handen en wij zullen er voor zorgen dat de gasten minstens zo goed verzorgd worden als in het verleden.

We wensen Fons en Hilde het allerbeste en wij verwelkomen jullie graag vanaf einde maart. Meer info op de vernieuwde website.

Brigitte en Marc

aanrader

brangers christel
11-9-2015

Het was weer een fantastische week.

Zo spijtig dat jullie hier weggaan.

We zien jullie zeker weer

2 prachtige warme mensen.xxx

Gereisd met partner in september 2015

Willy en Jenny
29-8-2015

Ons hele verblijf voor de 4de keer op rij fantastisch !!! Vooral dankzij de supervriendelijke en geweldige gastheer en vrouw. Onze volgende vakantie zal in hun nieuwe B&B te Spanje zijn omdat we er van overtuigd zijn dat zij het daar minstens even goed gaan doen.

Hildeke en Fons tot volgend jaar in Spanje

Gereisd met partner in augustus 2015

Fantastisch,

Anneke en Fred
26-7-2015

Het was gewoon weg fantastisch, vanaf aankomst tot vertrek werden we in de watten gelegd, dit is hier echt leven als God in Frankrijk. Alleen spijtig dat we dit nooit meer zullen meemaken vanwege andere uitbaters van oktober 2015.

Gereisd met partner in juli 2015
Marc, eigenaar, 13-2-2016

Beste Anneke en Fred,

Fons en Hilde beginnen inderdaad aan een nieuw avontuur in Spanje.

Mijn vrouw en ik zullen er alles aan doen om het verblijf van onze gasten zeker zo fijn te maken als voorheen.

Meer dan voldoende redenen om opnieuw in deze prachtige streek op vakantie te komen. We hopen ook jullie te mogen verwelkomen.

M.v.g.

Marc en Brigitte

Geweldige accommedatie.

Houben
5-10-2014

Hartelijke ontvangst, perfectie ligging (paar min lopen van Castellane) mooie en schone kamers (wij hadden kamer 5). Goed ontbijt, Fons kan heerlijk koken! Leuke sfeer. Al met al de beste keuze in Castellane.

Gereisd met partner in september 2014

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Maison Castellane in Castellane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Maison Castellane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.