Géén boekingskosten

Les Sirènes

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurCastellane

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Sirènes voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 36 reviews

8.2FantastischScore uit 36 reviews
  • 8.6Eetgelegenheden
  • 6.9Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

36 Reviews over Les Sirènes

• 8fam. van Santen23-07-2019

Prachtig uitzicht, eenvoudig en rustig

De kleine camping heeft een prachtige ligging. Uitzicht op de bergen. Je kunt kiezen voor een schaduw plek, half schaduw of bijna helemaal in de zon. Het sanitair is eenvoudig en schoon. Als het druk is met douchen, kan het zijn dat de boiler met warm water op is en moet je het doen met een frisse douche. Of op een rustiger tijdstip douchen. Het zwembad is schoon en prima voor de afkoeling. In verband met de veiligheid mag je niet duiken en niet rennen op de tegels. Om het rondom het zwembad schoon te houden, geen slippers mee het zwembad in, maar buigen het hek laten staan. Voor jeu de boules mag je ballen lenen van de camping. De camping-eigenaren zijn geïnteresseerd en houden van een grapje en een praatje. De sfeer rond de bistro is ontspannen door s avonds sfeer verlichting en rustige muziek. Het eten in de bistro is heerlijk en met passie gemaakt. Wij hebben hier een fijne vakantie gehad!

• 8Bob Jansen03-05-2019

Mooie rustige ligging, prijsgunstig. Aanrader!

De camping uitbaters zijn zeer gastvrij en gemoedelijk. Spreken beiden voldoende Engels. Het is een rustig gelegen "no nonsence" camping met een prima prijs/kwaliteitverhouding voor mensen die niet op de grotere en duurdere campings in Castellane willen zitten. Het restaurantje is een knusse berghut en biedt eenvoudige maar lekkere maaltijden, met passie gemaakt door Laurent. Zeer ontspannen sfeer met aandacht voor de gasten. Die sfeer en aandacht is voor mij de reden telkens weer terug te komen. De basisvoorzieningen zijn op de camping aanwezig, het sanitair is nogal basic, maar schoon. Als je een mobilhome huurt heb je je eigen sanitair, wel zo prettig! Als je van een onvervalste "jaren '70" sfeer houdt moet je hier zijn! Ik zou zeggen: "houden zo!".

• 8Eetgelegenheden
  • 3Edwin25-08-2018

Zeer armoedig sanitair.

Als je naar de camping gaat bedenk dan goed waar je naar op zoek bent. Het eerste punt is wel de camping is schitterend gelegen met een prachtig uitzicht. helaas zijn er ook minder goede punten te noemen. de camping heeft een zwembad, maar je mag er niks. wij vergaten onze onze slippers bij het hek uit de doen en de campingbaas begroete ons met schietgebaren. Dit heeft voor ons de sfeer nogal bedorven. Er ligt een erg mooie waterval in de buurt toen ik hem ging vragen hoe we deze konden vinden moest hij er wel bij zeggen dat ik geluk had dat hij mij op dat moment te woord wilde staan.
    mijn vriendin merkte op dat ze gescheiden toiletten met enige privacy wel fijn had gevonden. Wij hebben al heel wat keren door Frankrijk gereisd en zijn echt iets gewend maar dit is echt een armoedige bende. Zoekt u naast een mooi uitzicht ook nog vriendelijk contact en een fatsoenlijk toilet kijk dan even verder dan deze camping.

• 4Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 8Sjannie25-08-2017

Ge-wel-dig

De rust, de grootte van de plekken, de sterrenhemel, de ligging van de camping op de Col de Leques, uitzicht op Castellane, de hartelijkheid van de eigenaren en de bistro vonden we super. Het sanitair was wel schoon maar ernstig verouderd. Bij volledige bezetting van de camping was het wat weinig.

• 8Wilma08-08-2016

Een heerlijk camping!

De sfeer op de camping is heel ontspannen, het eten goed en de omgeving prachtig! Een echte aanrader!

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Miguel en Sandra29-07-2016

we komen heel graag terug!

We zouden gaan rondtrekken met de kinderen door Frankrijk maar hebben tot 4 x toe verlengd zodat we de hele vakantie hebben doorgebracht op deze prachtige plek. Rust. Een mooi uitzicht op de bergen als je 's avonds een wijntje drinkt bij de tent of als je in de bistrot heerlijk zit te eten. Een hele hartelijke sfeer en lieve mensen. Bertrand en Laurent, de eigenaren, hebben we in ons hart gesloten. Ze hielpen ons bij het oplossen van allerlei dingen; een kapotte auto en een geblesseerde voet. Ze stonden telkens klaar. Onze kinderen van 5 en 7 genoten ook van de sfeer, van het zwembad en de jeu de boulebaan, Ze hadden ruimte om te spelen. Het voelde als thuiskomen. Geen drukte, commercie, poeha maar lekker authentiek. Dank jullie wel!! We komen graag terug.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Bert Vandecasteele26-07-2016

Kleine camping, super gezellig

Wij (koppel met 17 jarige zoon) verbleven hier de eerste 3 weken van juli. Kleine kamping met caravans/chalets en kampeerplaatsen onder de bomen of in de weide. Ontspannen sfeer met heel vriendelijk campinguitbaters ! Democratische prijzen voor de camping (18€ per dag, 21€ vanaf de 3 week van juli) en in de bistrot. In de bistrot serveert de patron een aantal standaard gerechten aangevuld met lokale specialiteiten (andouilettes, pieds & pacquets, etc..). Je kan hem ook vragen om andere gerechten klaar te maken zoals boeuf bourguignon, paella, etc.. Je kan er ook terecht voor allerlei info omtrent de streek of uitstapjes met de auto, moto of fiets.

Het sanitair gebouw is oud maar de installatie zelf is goed onderhouden. Er is een zwembad met ligmeubilair.

De camping ligt op 1150 meter hoogte op de Col de Lecques. Prachtig uitzicht op de omringende bergen en schitterende afdaling naar Castellane. Wanneer de mistral blaast kan het s' avonds wat frisser zijn.

We hadden gepland om op deze camping 1 week te verblijven maar zijn uiteindelijk onze ganse vakantie hier gebleven. Dit is voor ons nog het echte kamperen: geen mega toestanden met aqua park en de ganse dag animatie en dergelijke. Top dus !

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9gougeon20-09-2015

amicale et familiale

mobil-home super agreable spacieux propre.pas de bruit dans le camping. piscine propre .avec des gerant super sympas ,ils savent nous donner de bon conseil pour les balades .gardez votre sympathie et votre sourire ....

• 5Kees18-08-2015

Gezellige, gemoedelijke camping!

Een warm welkom bij zeer vriendelijke eigenaren. Je krijgt een ruime plek toebedeeld. Een gezellig barretje, leuke plek om samen te zijn of een hapje te eten. Brood kan op de camping besteld worden. Castellane ligt op zo'n 10 minuten rijden. Een gezellig stadje met 2 keer per week een markt. Het kerkje met prachtig uitzicht bovenop het plateau moet je gezien hebben. De Grand Canyon (Verdon) is prachtig! Wij hebben een prima verblijf gehad.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 8Annemarie17-08-2015

Fijne, gezellige camping!

Een kleine, gemoedelijke camping met enorme staanplaatsen. Mensen maken gemakkelijk contact onderling. Wil je dat niet, dan is het ook prima.Veel gezinnen met jonge kinderen tot een jaar of 10. Er waren maar enkele pubers op de camping Hoewel onze (oudere) kinderen zich prima vermaakten, kan het zijn dat andere pubers zich misschien wel vervelen. Een klein, maar schoon zwembad. Een jeu de boule bak. Geen tafeltennistafel. Op twintig minuten afstand van de camping ligt een prachtig meer waar je heerlijk kunt zwemmen. Castellane (een mooi stadje, een grote supermarkt waar alles is te verkrijgen!) is een kwartiertje rijden. 's Avonds en 's nachts koelt het heerlijk af, omdat de camping bovenop een col ligt. Sanitair is verouderd, maar wel schoon. Soms sta je onder een lauwe (bijna koude) douche, omdat het warme water op is, maar als je je douchetijden een beetje aanpast, heb je daar geen last van. Eigenaars zijn erg gastvrij en vriendelijk. je kunt in het restaurantje heerlijk eten!

• 10Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar