Camping La Ferme de Castellane

8.8Fantastisch

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Castellane

8.8Fantastisch

• 8.9Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor La Ferme de Castellane voor je op een rij gezet:

Meer camping info

46 reviews over Camping La Ferme de Castellane

• 7Joke25-06-2016

Primacamping

Net sanitair, royale plekken, goeie WiFi, helaas geen zwembad maar dat is in het dorp wel. Prachtige omgeving!

Gereisd met partner in juni 2016

• 6Richy19-06-2016

eenvoudige camping,zeker geen hoogvlieger!

Camping is rustig gelegen,maar niet aan te raden met kleine kinderen.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Hilje en Maarten10-09-2015

Prachtig en Super !

Echt een aanrader. Camping is gelegen op een prachtige plek buiten het dorp Castellane waar genoeg te doen is. Plekken zijn prima qua grootte - zowel een grote Coleman 4p tent plus auto konden er staan, Plek nummer 8 is echt een aanrader. In Sept overigens wel erg koud in de nacht, maar overdag prachtig weer.

Vriendelijke eigenaren en dito honden van de eigenaren. sanitair, broodjes bestelling en verder alle voorzieningen zijn hier meer dan prima voor elkaar. Een klein houten huisje met TV< zithoek,lectuur, een grote overkapping waar gezeten kan worden, wasmachines, vriezer, strijkijzer-fohn- koffie automaat, etc is goed voor elkaar. Mooie plaatsen, op diverse niveaus, ook huisjes te huur.

De 8.9 die op het Zoover bordje van 2014 staat en daar super trots uitgestald wordt zijn ze meer dan waard !

Een camping voor rust zoekers die graag op een kleine, informele, gezellige camping, buiten een dorp staan. Weinig kinderen = want geen animatie of vertier voor hen.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2015

• 6Spooren09-08-2015

Eenvoudige camping in toeristisch gebied

In het toeristische plaatsje Castellane bood deze camping ons de mogelijkheid om de omgeving te verkennen. Helaas was het bezoek korter dan gepland vanwege het slechte weer. De kampeerplaats was voldoende qua afmeting voor onze tent. Plaatsen zijn niet afgebakend en hebben nauwelijks schaduw. Op de camping is veel ongedierte aanwezig, een heuse mierenplaag, muggen, wespen en andere 'steek' dieren verpestten het buiten zitten. De eigenaresse was wel vriendelijk om te helpen, maar kon er weinig aan doen. Het sanitair is voldoende voor deze kleine camping, maar de schoonmaak kan beter. Lauw water en geen wc-brillen aanwezig. Voordeel van de camping is dat deze op loopafstand ligt van Castellane en diverse mogelijkheden biedt voor een actieve vakantie (kayak, raften, via ferrata, wandelen, klimmen).

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015

• 8fam.Heukels04-08-2015

superleuke camping

We waren drie jaar geleden hier ook geweest en toen was het top.Elke maandagavond gezamenlijke bbq.Ieder neemt zelf zijn eten en drinken mee en de eigenaren doen de bbq aan en zorgen voor live muziek.Alleen in juni was dit nog niet.Jammer maar wel te begrijpen.De camping is niet groot, maar heel gezellig en mooie plekken en op fiets/loopafstand van Castellane. Een echte aanrader

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Van Acker Eddy06-07-2015

fantastiche mooie ligging,en rustig camping.

Heel vriendelijk onthaal door eigenaars ,doen heel hun best voor klant.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Gans Borggreve22-08-2014

Mooie plek

Vriendelijke en luidruchtige. Ontvangst Gratis wifi Tip ga niet bij nat weer op plaats 42 staan Je drijft weg en je auto slaat bij vertrek door

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2014

• 8cissy de jonge26-07-2014

Prachtige Camping

Via mijn vriendin is ons deze camping aanbevolen. Eerst dachten we waar komen we terecht, een heel smal weggetje leidde ons naar de camping. Een heel vriendelijke ontvangst, geweldige mensen. Lekker rustige camping, schone sanitair wordt geregeld schoongemaakt. , nette verzorgde camping .prachtige omgeving. We hebben genoten hier, iv van 1 nacht zijn we 2 nachten gebleven. We komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2014

• 8Friedeke17-07-2014

Mooie stek om prachtige tochten te ondernemen.

Gerard & Elisabeth zijn hartelijke campinghouders. Het sanitair is schoon en wordt regelmatig schoongemaakt. Naast kamperen met tent/caravan/camper is er ook de mogelijkheid om in een mobilhome te verblijven. Hier werd veel gebruik van gemaakt door mensen die op doortrek waren. Er is een speeltuintje vlak langs het beekje - dit zou wel wat kindvriendelijker, veiliger gemaakt kunnen worden. Deze camping is een mooie uitvalsbasis om diverse tochten te ondernemen. Het centrum is op ca 2,5 km afstand, alwaar prima (gratis) te parkeren is. De camping ligt vlak langs de GR4.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9mvgeel18-09-2013

heerlijke camping

een kleine prettige camping, vriendelijke echtpaar / eigenaar. Brood te bestellen dagelijks op de camping. Ook verhuur huisjes -pipowagens 3 km. van het dorp Castellane in een rustig dal.Ongeveer half uur lopen van het dorp, we hadden zelf fietsen bij, wat prima te doen is. Keurig sanitair en prima onderhouden. goede warme douchen en -water. 1 x per week b.b.q. voor alle gasten, Je heb kleine en ruime plaatsen, zelf hadden we in januari geboekt en een zeer ruime plaats. wij gaan zeker nog een keer terug naar deze camping.Camping is gelegen aan de GR.4 wandelroute,

Gereisd met partner in augustus 2013

Camping La Ferme de Castellane info