Camping Huttopia Gorges du Verdon

Camping Huttopia Gorges du Verdon
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Huttopia Gorges du Verdon voor je op een rij gezet:

33 reviews over Camping Huttopia Gorges du Verdon in het Nederlands

Wij hebben deze camping gekozen omdat het een Huttopia camping is en wij op basis van de website, de brochure en ervaring er van uit gingen dat Huttopia natuurcampings heeft, waar groen, rust, ruimte en comfort is. Camping Gorges du Verdon heeft niets van dat alles. De camping wordt gescheiden door een provinciale weg waar auto's dag en nacht langsrazen. Kinderen kunnen daar niet zelfstandig oversteken, dus je moet als ouder overal mee naar toe als je aan de 'verkeerde kant' zit. Alle faciliteiten zitten namelijk aan de ene kant van de weg en wij zaten aan de andere kant (te balen). Overigens liggen alle faciliteiten aan die weg: het restaurant (dus eigenlijk net een wegrestaurant), het zwembad, de speeltuin. Tot overmaat van ramp kregen we wel een circustent inclusief voorstelling op onze helft van de camping. Ik vond het echt verschrikkelijk en deze camping heeft voor ons het merk Huttopia gedevalueerd naar niets meer en niets minder dan een keten ordinaire campings. Jammer....
The campsite manager, Responsable Réservation, 17-4-2018

Good afternoon,

Thank you for the time you take to share your opinion about our campsite.

The road allow an easy access directly in the gorges and it’s a very important thing for the camper or caravan who want to come in our campsite. We understand you deception to be on the other side of the road, but the river is never too far.

For the circus, it is a pleasant activity for children but first of all to take time in family and generally, it very appreciate by the customers.

Huttopia Gorges du Verdon is a new Huttopia campsite and we will try to improve the accommodations and the services to become a very beautiful Huttopia campsite.

Kind regards

Twee weken onbezorgde vakantie

Fam. Kokkelkoren- de ruiter
3-9-2017

De omgeving is prachtig. Ga gewoon een stukje rijden, fietsen of wandelen en je komt de meest adembenemende omgevingen tegen.

Prima camping

Bianca
18-8-2017

De camping heeft een prima ligging. Wij stonden met onze tent aan de verdon, prachtig. Het brood moet een dag eerder worden besteld bij de receptie. Goede service

Vriendelijk personeel, sanitair wordt ongeveer 3x per dag schoongemaakt.

Het eten in het kleine buitenrestaurantje was heerlijk. Kleine kaart.

Geen aanmerkingen.

Wel oké

Judith
    13-8-2017

In hoogseizoen met kinderen van 13 en 11 in eigen tent. Algemene beleving positief omdat de kinderen veel plezier hebben gehad met andere. De camping is goed wat grote betreft en ligt in prachtige omgeving.

- brood en ijs duur

Min

- WiFi niet altijd aanwezig. Bereik ook niet altijd, vooral in avonduren niet

- zwembad lekker maar tweede week (augustus) erg druk en vol

- sanitair prima maar veel te weinig. Daardoor snel vies. Douche naast toilet waardoor water op vloer onder de deur door komt.

- personeel duidelijk gericht op Franse bezoekers. Krijgen voorrang bij bar enz. Niet klant vriendelijk.

- kleine camping winkel. Andere Winkel 10 km afstand.

- tafeltennistafels, jeugdboek waar jongeren elkaar ontmoeten

- leuk voor kinderen. Niet te groot wel wat te doen

- patat en pizza afhalen

- gezellige muziekalbums maar wel

Op tijd stil.

- vamping rond 23.00 stil

- stroomversnelling in rivier voor je tent. Op tijd plek reserveren!

- brood te halen op camping

Oude reviews (archief)

+ mooi stromend riviertje aan de camping, broodjes service

- drukke weg doorkruist de camping (zeer gevaarlijk voor jonge kindjes), onprofessioneel personeel, hutje-mutje, restaurant slechte kwaliteit en duur, ligging zwembad niet gezellig en sanitair zeer onhygiënisch, babybed zonder matras en geen wifi

Beste gast,

Dank dat u de tijd heeft genomen om uw feedback door te geven.

We zijn blij dat u genoten van heeft van de locatie aan de rivier en onze bakkerij service.

Wij werken aan de verbetering van de toegangsweg toegang om de veiligheid te verhogen.

Op de receptie staat een computer met internet waar u gebruik van kunt maken.

Met vriendelijke groet.

Nooit meer,

M.T.
    20-8-2016

Geen warm water, onvriendelijk personeel, geen WiFi en gevaarlijke weg die de camping doorkruist. Hadden voor anderhalve week geboekt maar zijn na 3 dagen vertrokken naar andere camping in de buurt.
    Huttopia, Responsable du camping, 23-2-2017

Beste gast,

Allereerst dank dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten over uw verblijf.

We zijn teleurgesteld om te weten dat u niet tevreden bent en verrast door het warme water probleem, omdat we hard werken om soortgelijke problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Wij werken aan de verbetering van de toegangsweg, zodat wij de veiligheid kunnen waarborgen.

Met betrekking tot wifi, wij bieden gratis toegang tot het internet op de computer bij de receptie.

Met vriendelijke groet,

1. Camping ligt afgelegen en een drukke weg doorkruist de camping.

2. Receptiepersoneel zeer klant onvriendelijk en houding onprofessioneel

3. Geen wifi, in het huisje en ook niet bij de receptie. Als wij de receptie hier op attent maken dan lachen zij dat weg. Geen enkel begrip of oplossing. Wij betalen hier immers wel voor, maar hebben tot op heden nog geen gebruik kunnen maken van de (kapotte) wifi.

4. Accommodatie zeer gedateerd en slecht afgewerkt. En hutje-mutje.

Ons huisje stond zeer dicht op drie andere huisjes. Vooral aan de voorzijde, keken we uit op de achterzijde van een huisje op ongeveer 3m! We hebben dus geen uitzicht dat in de buurt komt wat de documentatie van Indigo doet beloven, namelijk ruimte, natuur en mooie uitzichten. En dit is nou net waarom we voor Indigo hadden gekozen. Ik heb destijds nog gebeld om advies te krijgen of het huisje en de geplande locatie bij onze wensen past. We zijn hierover niet goed geïnformeerd.

Een aantal keren per dag komt er een vieze geur uit de afvoerputjes, dit is vooral 's nachts onprettig.

5. Babybedje zonder matras

6. Het sanitair van het zwembad is heel vies. Dit past totaal niet bij een 4- sterrencamping. Verstopte wc's, niet schoongemaakt sanitair en

kwaliteit eten restaurant zeer slecht

Enfin, de prachtige documentatie (o.a. website en brochure) heeft ons op het verkeerde been gezet. Het bedrag dat wij hebben betaald voor het huisje is dit absoluut niet waard en in verhouding dat wordt geschetst in de documentatie.

Het geleverde staat ons inziens niet in verhouding tot hetgeen wij hebben betaald.

Kortom, geen aanrader!

Beste gast,

Dank dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten.

Ook al zijn vele klanten tevreden, wij willen dat iedereen tevreden is. Daarom vinden wij het erg vervelend te lezen dat dit bij u niet het geval was.

Wees er zeker van dat wij deze opemerkingen met het team zullen delen en dat wij ons uiterste best doen om dit voor volgend seizoen te verbeteren en verhelpen.

Met vriendelijke groet,

Deze camping wordt gescheiden middels een gevaarlijke 70 km weg, die in het hoogseizoen zeer druk is. Ik overdrijf niet, verkeer komt hier met een rotgang voorbij denderen. Al in april deze camping geboekt voor een gezinnetje met jonge kinderen. Ter plekke kregen we echter een trekkersplek toegewezen direct aan deze drukke weg (1 meter tussen de staanplaats en de weg!) De ingang van dit tweede deel wordt niet afgesloten en auto's komen met een rotgang de camping op en af. Kinderen kunnen zomaar de weg opschieten zonder een enkel hek om te tegen te houden. Levensgevaarlijke situatie, om te huilen.

Nadrukkelijke verzoek om een veiligere, minder lawaaige plek werd geweigerd.

Ik ben nog nooit zo teleurgesteld door een camping als deze en raad deze camping dan ook sterk af.

Beste gast,

Wij vinden het erg vervelend dat u geen fijne tijd heeft gehad op de camping.

Wij nemen uw opmerkingen zeer serieus en werken momenteel aan een oplossing voor de weg.

Hopelijk mogen wij u alsnog in de toekomst verwelkomen op één van onze Huttopia campings.

goed

mascha
    5-8-2016

Mooie campingplaats, zeer vriendelijk personeel

Prachtige omgeving

We verbleven hier 1 week begin juli met onze tent aan een ruime rivierplaats. Het was een heel rustige camping zonder veel animatie, wat voor ons ook echt niet nodig was. Wij kwamen hier de rust en natuur opzoeken en dat is zeker gelukt.

Het sanitair was proper, het zwembad heel basic.

Onze kinderen hadden vrije toegang tot de rivier en hebben de hele week dammetjes gebouwd en met hun matras op de rivier gedreven. Ze hadden hier de tijd van hun leven.

De camping ligt vlakbij het mooiste gedeelte van de gorges du verdon. Je kan heel veel wandelingen maken en heel veel uitstappen doen in de omgeving.

's Nachts wordt het hier heel koud, dus vergeet zeker geen dikke slaapzak en dikke trui mee te nemen. De afstand tot de winkel bedraagt 15 min. Op de camping kan je enkel drank en droge voeding kopen. Dit was wel jammer!

De camping voldeed zeker en vast aan onze verwachtingen en we raden ze dan ook aan aan iedereen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Huttopia Gorges du Verdon in Castellane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Huttopia Gorges du Verdon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Huttopia Gorges du Verdon scoort een 7.48 uit 10 op basis van 86 reviews.