Camping Huttopia Gorges du Verdon

Weer vandaag5°-1°
Camping Huttopia Gorges du Verdon
5,8

Omschrijving
Camping Huttopia Les Gorges du Verdon bestaat uit twee delen gescheiden door een weg. Houd er rekening mee dat alle voorzieningen aan een kant van de weg zitten. Er is een zwembad en restaurant op de camping. Ga raften op de rivier of bezoek het dorp Castellane met een prachtig uitzicht op de canyon.

We hebben een aantal aanbieders voor Huttopia Gorges du Verdon voor je op een rij gezet:

38 reviews over Camping Huttopia Gorges du Verdon in het Nederlands

Mooie camping aan prachtige rivier!

Fam. Verwaayen,
7-9-2018

Fijne schaduwrijke camping aan de rivier.

De camping bestaat uit twee delen, het gedeelte aan de kant van de rivier is absoluut het mooiste om te kamperen. Het personeel is erg behulpzaam en aardig.

We hebben via de camping o.a. een rafting trip geboekt, die was geweldig.

Geweldige locatie, uitermate slecht benut.

Martijn,
19-8-2018

Wij klagen niet snel en gaan al jaren met de caravan op vakantie. Deze zullen wij niet snel vergeten. Personeel scheurt met golfkarretjes over de camping. Personeel maakt uitermate luidruchtig, veelvuldig en tot laat gebruik van sanitair. Ook personeel outdoor scheurt met brommertje over de camping. Reden kind aan maar hebben geen enkele moeite gedaan om ouders te bereiken. Elektra hele nacht uitgevallen maar daar werd niet over gecommuniceerd. Er was een grote groep zeer luidruchtige jong volwassenen. Met al deze klachten bij de manager en die meldde dat er een nachtwaker was, deze hebben wij niet gezien. Ook dat ze bekend was met de stroomstoring (communiceer daar dan over). Uiteindelijk zijn wij vijf dagen eerder vertrokken en overeengekomen dat we tegemoet werden gekomen in de kosten. Deze helaas niet mogen ontvangen. Te veel jong en onervaren personeel. Gebrek aan sturing en beleid. Zeker met jonge kinderen gevaarlijk. Niet weer.

Gemengde gevoelens

Evi,
5-8-2018

Een ongelooflijk mooie locatie voor een camping, tijdens onze dagtripjes viel onze mond telkens weer open door de schoonheid van de natuur .. de camping heeft een mooie speeltuin en om 22u is het muisstil, erg fijn ..

Wij stonden met onze tent op het ‘oudere’ gedeelte van de camping.. de kampeerplaatsen zijn aan de kleine kant en niet afgezet door struikjes of andere afscheiding.. men staat hierdoor erg dicht op elkaar, het toilet gebouw is gedateerd en heeft geen ‘familiedouche’ waardoor douchen met een kleuter wel moeilijk was .. het restaurant biedt een zeer beperkte kaart aan (afhaal pizza’s en frietjes) .. de strandjes die zogezegd aan de camping zouden liggen zijn naar onze mening erg klein en liggen aan een stuk waar de rivier vrij snel stroomt, niet geschikt voor onze kleuter ..

Het was zeker geen onaangenaam verblijf, maar vier sterren zouden we de camping niet geven .. jammer want we hebben er wel voor betaald

Ondanks locatie, nooit meer

Doornbos,
1-8-2018

Mooie plek langs de Verdon, aan het water met uitzicht op het gebergte. Wij hadden geluk met de plek die wij voor een paar nachten kregen, maar als je aan de andere kant van de weg staat dan heb je pech. Dan moet je voor alle faciliteiten een drukke weg oversteken.

Het personeel doet z’n best en is aardig, maar..... het sanitair is echt waardeloos. Er zijn veel te weinig toiletten en douches, die vervolgens veel te weinig worden schoongemaakt. Wij camperen al jaren, maar hebben nog nooit zulk vies sanitair meegemaakt. Het zwembad is prachtig. Maar....het hout eromheen is inmiddels spekglad, waardoor mijn dochter een flinke buil op haar hoofd er aan over hield.

De camping is fors aan de prijs voor Franse begrippen. Daar verwacht je een bepaalde mate van kwaliteit voor voor. Als het water in het winkeltje in de supermarkt op is en je moet dan voor 3 euro een klein flesje water aan de bar kopen, dan voel je je wel opgelicht....

Spectaculair!

Eveline,
10-7-2018

Prachtige omgeving, direct aan het water... Je valt van het ene in het andere spektakel bij elke bocht die we namen zó mooi daar!

Lavendelvelden, prachtige meren allemaal in de buurt!

Nette voorzieningen, aardig personeel.

Wat jammer was, was dat er veel vliegen waren. (Dit was overigens ook in de naastgelegen dorpjes zo, dus niet aan Huttopia te wijten). Na zonsondergang bleven ze pas weg..

Wij hebben deze camping gekozen omdat het een Huttopia camping is en wij op basis van de website, de brochure en ervaring er van uit gingen dat Huttopia natuurcampings heeft, waar groen, rust, ruimte en comfort is. Camping Gorges du Verdon heeft niets van dat alles. De camping wordt gescheiden door een provinciale weg waar auto's dag en nacht langsrazen. Kinderen kunnen daar niet zelfstandig oversteken, dus je moet als ouder overal mee naar toe als je aan de 'verkeerde kant' zit. Alle faciliteiten zitten namelijk aan de ene kant van de weg en wij zaten aan de andere kant (te balen). Overigens liggen alle faciliteiten aan die weg: het restaurant (dus eigenlijk net een wegrestaurant), het zwembad, de speeltuin. Tot overmaat van ramp kregen we wel een circustent inclusief voorstelling op onze helft van de camping. Ik vond het echt verschrikkelijk en deze camping heeft voor ons het merk Huttopia gedevalueerd naar niets meer en niets minder dan een keten ordinaire campings. Jammer....

The campsite manager, Responsable Réservation, 17-4-2018

Good afternoon,

Thank you for the time you take to share your opinion about our campsite.

The road allow an easy access directly in the gorges and it’s a very important thing for the camper or caravan who want to come in our campsite. We understand you deception to be on the other side of the road, but the river is never too far.

For the circus, it is a pleasant activity for children but first of all to take time in family and generally, it very appreciate by the customers.

Huttopia Gorges du Verdon is a new Huttopia campsite and we will try to improve the accommodations and the services to become a very beautiful Huttopia campsite.

Kind regards

Twee weken onbezorgde vakantie

Fam. Kokkelkoren- de ruiter,
3-9-2017

De omgeving is prachtig. Ga gewoon een stukje rijden, fietsen of wandelen en je komt de meest adembenemende omgevingen tegen.

Prima camping

Bianca,
18-8-2017

De camping heeft een prima ligging. Wij stonden met onze tent aan de verdon, prachtig. Het brood moet een dag eerder worden besteld bij de receptie. Goede service

Vriendelijk personeel, sanitair wordt ongeveer 3x per dag schoongemaakt.

Het eten in het kleine buitenrestaurantje was heerlijk. Kleine kaart.

Geen aanmerkingen.

Wel oké

Judith,
13-8-2017

In hoogseizoen met kinderen van 13 en 11 in eigen tent. Algemene beleving positief omdat de kinderen veel plezier hebben gehad met andere. De camping is goed wat grote betreft en ligt in prachtige omgeving.

- brood en ijs duur

Min

- WiFi niet altijd aanwezig. Bereik ook niet altijd, vooral in avonduren niet

- zwembad lekker maar tweede week (augustus) erg druk en vol

- sanitair prima maar veel te weinig. Daardoor snel vies. Douche naast toilet waardoor water op vloer onder de deur door komt.

- personeel duidelijk gericht op Franse bezoekers. Krijgen voorrang bij bar enz. Niet klant vriendelijk.

- kleine camping winkel. Andere Winkel 10 km afstand.

- tafeltennistafels, jeugdboek waar jongeren elkaar ontmoeten

- leuk voor kinderen. Niet te groot wel wat te doen

- patat en pizza afhalen

- gezellige muziekalbums maar wel

Op tijd stil.

- vamping rond 23.00 stil

- stroomversnelling in rivier voor je tent. Op tijd plek reserveren!

- brood te halen op camping

+ mooi stromend riviertje aan de camping, broodjes service

- drukke weg doorkruist de camping (zeer gevaarlijk voor jonge kindjes), onprofessioneel personeel, hutje-mutje, restaurant slechte kwaliteit en duur, ligging zwembad niet gezellig en sanitair zeer onhygiënisch, babybed zonder matras en geen wifi

Huttopia, Responsable Réservation, 23-2-2017

Beste gast,

Dank dat u de tijd heeft genomen om uw feedback door te geven.

We zijn blij dat u genoten van heeft van de locatie aan de rivier en onze bakkerij service.

Wij werken aan de verbetering van de toegangsweg toegang om de veiligheid te verhogen.

Op de receptie staat een computer met internet waar u gebruik van kunt maken.

Met vriendelijke groet.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Huttopia Gorges du Verdon in Castellane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Huttopia Gorges du Verdon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.