Camping Ciela Village Camping International

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag25°11°
Camping Ciela Village Camping International

8 tips over Camping Ciela Village Camping International

JGM, 14-8-2014
Extra dekens; het is hier 's nachts echt koud!
Ilse, 7-8-2014
Georges du verdon, is de moeite waard. Kano, raften, met de auto of fiets en gewoon te voet...voor ieder wat wils.
mathijs, 12-8-2013
Voorzie jezelf op de laatste 200 km want dan komen de bergwegen pas aan de pas maar geniet vooral van het uitzicht !!! Bezoek zeker eens het dorpje Castellane zelf als er markt is !!!

We hebben een aantal aanbieders voor Ciela Village Camping International voor je op een rij gezet:

familie vuurens, 10-8-2013

Zorg dat je spul bij je hebt om vliegen te verjagen, die kunnen nog wel eens lastig zijn...ze mogen daar geen pesticide gebruiken omdat het hele gebied soort van biologisch is...!!

Leuk om te doe:

ga zeker de berg beklimmen...wij gingen met onze zoon van 3 omhoog....lopend..goed te doen...

waterfietsen in de kloof.. dagje naar monaco....mooie rit van 2,5 uur heen en terug, maar zeker de moeite waard!!

F. de Groot, 19-6-2013

Veel te doen in de omgeving. st Tropez, Gorde du Verdon, Monaco, st. Andres.

Mooie bergritten en wandelingen.

Anne Marie Holwerda, 13-9-2012
Het stadje Castellane is heel sfeervol. Zeker 's avonds als er soms live muziek is.

kurt borremans, 10-8-2012
De grote zeker doen, zwmmen in het dichtbij gelegen stuwmeer, kerkje boven castellane is de klim waard, zeer leuke wandelingen voor zowel beginnelingen als echte avonturiers, ga de gieren eens bekijken, vliegen echt over je hoofd raften is voor iedereen toegankelijk, canyoing ook leuk beiden te boeken op camping, langs de rivier zijn vele leuke zwempuntjes ook voor de kleinsten... wel rekening houden met open zetten stuwmeer
Clementien, 10-8-2012
Lac st. Croix maar zeker een aanrader Lac de Castillon lekker dichtbij en stuk rustiger.