Camping Ciela Village Camping International

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag27°16°
Camping Ciela Village Camping International

We hebben een aantal aanbieders voor Ciela Village Camping International voor je op een rij gezet:

176 reviews over Camping Ciela Village Camping International in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Erg modderig bij stacaravan Prima camping

Jan, 15-5-2018

Erg modderig bij stacaravan

Prima camping. Goede ligging vlak bij casino en castellane

Super mooie omgeving. Schaap kudde door schilderachtig dorpje. Start George du verdon...een echte must. Na het overlijden van onze zoon konden we niet huilen. Daar in de overweldigende natuur kwamen de lang opgehouden waterlanders spontaan. Wat prachtig. En op 80km vd Middenlandse zee. Ga er heen en zie dat Europa ook mooi is.

Mooie locatie , centraal gelegen en dichtbij Castellane. De Gorges du Verdon was dichtbij en ook Lac du Castillon was op 5-10 minuten rijden en echt fantastisch. Klein maar prima zwembad. Kleine winkel/bakkerij met elke dag verse broodjes. Vriendelijk personeel. De gehuurde tenten waren groot en mooi.

Zeer vriendelijk en behulpzame medewerkers, zowel bij de

Natascha OUDHEUSDEN, 4-9-2017

Zeer vriendelijk en behulpzame medewerkers, zowel bij de receptie, als in het restaurant, het zwembad en de service. Voor kleine kinderen is het Frans bij de animatie wat lastig, maar er is vermaak genoeg. Over het algemeen was alles netjes en redelijk schoon (het zijn de gasten die er soms een troep van maken!). Aan het eind van het seizoen wordt het wel erg rustig in het ccampingdeel. Misschien een idee om de 'late' gasten wat meer bij elkaar te zetten?

De caravan voor mijn schoonmoeder was wel erg aan vervanging toe. Het trapje naar de veranda was erg gammel en er liepen volop muizen, met name in het 'dubbele' plafond.

Grote staan plaatsen met ruim voldoende plaats voor een grote tent, auto en zit plaats .

Prima verblijf in een safari tent

Jean, 24-8-2017

Prima verblijf in een safari tent. Vriendelijk personeel.

Fantastische camping! Vriendelijk personeel! Netjes! weer

Yvonne LANDMAN, 24-8-2017

Fantastische camping! Vriendelijk personeel! Netjes! Kinderen hebben weer veel plezier gehad dus wij ook. Omgeving ook schitterend

Ligging: minimaal uur rijden om ergens te komen behalve of

Evert TEN DOESCHATE, 22-8-2017

Ligging: minimaal uur rijden om ergens te komen behalve Casino of Castellane zelf

Zwembad: miste een zitje in het water, verder dikke prima!

Restaurant: hier zitten een aantal verbeter punten wat mij betreft. De boel oogt erg oud en binnnen is net een bruin caffee. De vliegen zitten constant bij de vriezer waar het ijs zonder deksel ook ligt. Ook de kip nuggets liggen daar...

WC: netjes en schoon, enige wat ik raar vind is dat het toilet papier buiten de WC’s hangen. Ik zou het prettiger vinden als dit gewoon in het toilet zou hangen.

Douches: prima met 6 minuten maar ontzettend heet! Na het douche was zowel mijn huid als die van mijn vrouw ontzettend rood!

Verder,’ dikke prima en kan deze camping aan iedereen aanraden!

Fijne camping, prachtig uitzicht

CLAUDIA, 21-8-2017

Fijne camping, prachtig uitzicht. Vooral receptie zeer vriendelijk en voorzien van prima informatie. De safaritent vonden we geweldig en mooi nieuw. Schoon ook. Jammer dat er 3x geen water was maar was een probleem buiten de camping begreep ik. Tip voor tent: wat meer haakjes aan bv de kasten. Prima gegeten in restaurant, vlotte bediening. Zwembad prima, schoon, volledig in de zon. Misschien iets meer parasols voorzien. Wellicht tot ziens!

Jammer dat de animatie alleen in het frans is aangezien er

Arjan VAN WISSEN, 21-8-2017

Jammer dat de animatie alleen in het frans is aangezien er ook diverse andere nationaliteiten op de camping aanwezig zijn. Wij vonden dit met name erg jammer bij de familiekwis waar we dus nu niet aan mee konden doen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ciela Village Camping International in Castellane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ciela Village Camping International zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ciela Village Camping International scoort een 8 uit 10 op basis van 327 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: