Géén boekingskosten

Chasteuil Provence

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurCastellane

We hebben de beste aanbieders voor Camping Chasteuil Provence voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 417 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 417 reviews
  • 6.3Staat v/h sanitair
  • 6Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Natuurliefhebbers vind je op camping Domaine Chasteuil in Castellane in de Provence. Vermaak vind je hier in het verwarmde zwembad met kinderbad, de speeltuin, op het multisportveld en door de animatie. Gelegen in Castellane is deze camping mooi gelegen in de natuur, aan een rivier. Stevige wandelschoenen voor wandeltochten zijn aan te raden.

417 Reviews over Chasteuil Provence

• 8Mamamia03-08-2022

Gezellige familiecamping in een prachtige omgeving

Gezellige familie camping aan de Verdon. Met netjes zwembad. Gezellige sfeer en goed team. Winkeltje met broodjes. Tieners zoeken elkaar s avonds op en er is voor hen ruimte. Direct aan de Verdon met strandje. Helaas toen wij er waren erg heet waardoor weinig water in de rivier. Er was een bosbrand. Nabij gelegen camping ontruimd. Veel brandweer aanwezig. Helaas hielden de eigenaren van de camping de kampeerders niet goed op de hoogte van de ontwikkelingen. Wij zaten in een chalet losirs. Prima huisje met eigen sanitair. Helaas alleen een handdouche. Je kon er niet onder staan. De beloofde Wifi was er niet. Ook geen wifi point.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Familie Groenhof.15-01-2022

Prachtig in de bergen!

Camping chasteuil Provence is een camping met veel Nederlanders, dit is fijn voor de sociale omgang, onze kinderen hebben hun vermaakt (12 en 14 jaar). er zijn veel Nederlandse tieners die elkaar vaak ontmoeten bij de tafeltennistafel. De rivier is top, lekker afkoelen, en we hadden een prachtige safaritent. Het sanitair was schoon. Er waren leuke wandelroutes door de prachtige bergen bijvoorbeeld: de route naar castellane, waar je eerst de berg op moet en uitkomt in chasteuil. en dan prachtig langs een kerkje in de bergen komt. Het zwembad was ook fijn, en het personeel was erg vriendelijk. Wat hebben wij ons hier vermaakt!

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 2Henk van Renselaar10-08-2021

Nooit meer

Hoge verwachtingen als je de reviews leest.Bij aankomst bleek toilet gebouw sterk verouderd en geen warm water.S avonds eten bij restaurant op de camping en hebben ruim 2 uur gewacht op ons eten.Meerdere gasten zijn weggelopen om reden dat ze te lang moesten wachten.Je wordt opgegeten door de vliegen en insecten. Ook wordt er gevraagd om bij aankomst te betalen voor je gehele verblijf, ik snap nu wel waarom.We hebben voor 1 week geboekt en bij aankomst betaald naar gaan morgen weer weg, geen aanrader.

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 9Familie Cooiman09-08-2021

Geweldig

Wij zijn in juli een week op deze camping geweest met caravan en ons gezin met twee jongens van 4 en 6. Wij hebben het heel fijn gehad. De camping biedt alles wat wij graag zien op vakantie. Schoon sanitair, rivier waar je op uitkijkt en vanaf kunt met een bootje of band, heerlijk zwembad en zeer vriendelijk personeel. Wij zouden zelf de volgende keer wel voor een XXL plek gaan. Dit omdat wij van veel ruimte om ons heen houden. Wij hadden nu een plekje waar we ons een beetje opgesloten voelden. Desondanks hebben we het heerlijk gehad. We kunnen niet wachten volgend jaar weer naar deze prachtige omgeving en camping terug te keren!

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Lydia17-08-2020

Prachtig

Prachtige natuurcamping, we hadden een mooie plek op Cerisier nr 226 met onze grote tunnelend, meteen aan de rivier. Geen vrij uitzicht op de rivier door de bosjes die ervoor zaten maar we hadden wel een klein doorkijkje. Heerlijk drijven op de rivier (wel uitkijken voor uitstekende stenen) WC was 400 meter lopen maar goed te doen. Toiletten waar echt heel schoon! (Wel zonder toiletbril) Genoten samen met onze kids van 10 en 13 jaar.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Eelco17-08-2020

We hebben een fantastische vakantie gehad op jullie mooie camping in een schitterende omgeving. Observeren plek was ruim een schaduwrijk. Jammer dat we tussen 2 putten zaten, waar regelmatig stank uit kwam (vooral tijdens schoonmaakwerkzaamheden in het sanitairgebouw). Op onze plek stond de watervoorziening voor meerdere plekken. Soms gezellig, maar scheelt wel privacy.

• 7Aline17-08-2020

Fijn verblijf in een rare tijd

Ondanks de cerona was het goed geregeld er werd vaak schoongemaakt en er was genoeg ruimte

• 8Gea16-08-2020

Prima camping

Mooie vakantie gehad op deze camping. Wij verbleven in een chalet “plein air”, heel comfortabel en netjes. In het hoogseizoen betaal je daar ook wel de “hoofdprijs” moet ik zeggen. De omgeving was supermooi, heel geschikt voor een actieve vakantie (raften, canyoning, wandelen, suppen, etc).

• 8Margaux16-08-2020

Congé 2020

Mooie staanplaatsen met voldoende schaduw en talrijke bomen. Toffe ligging aan het kabbelend riviertje. Tip; Engelse stopcontacten, best hierop voorzien. Enige minpunt: schoonmaaktijden van sanitair valt regelmatig samen met moment waarop gedoucht wordt.

• 8Esther12-08-2020

Een plek om zeker weer naar terug te keren.

Heerlijke relaxte camping. Ruime plaatsen met veel schaduw. Prachtige liggen aan de Verdon en omringd door mooie rotspartijen. Geweldig om met een opblaasband de rivier af te varen (de Efeling pirana is er niets bij) Zwemplekken in de rivier aanwezig, maar ook een zwembad om lekker af te koelen. Veel jongeren tussen de 12 en 20 die elkaar opzoeken. Op het terrein een aparte plaats net buiten de camping waar de jongeren 's avonds terecht kunnen. Vriendelijk personeel, het sanitair was redelijk.

• 7Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar