Camping Chasteuil Provence

Weer vandaag20°-1°
Camping Chasteuil Provence
8,6

Omschrijving
Natuurliefhebbers vind je op camping Domaine Chasteuil in Castellane in de Provence. Vermaak vind je hier in het verwarmde zwembad met kinderbad, de speeltuin, op het multisportveld en door de animatie. Gelegen in Castellane is deze camping mooi gelegen in de natuur, aan een rivier. Stevige wandelschoenen voor wandeltochten zijn aan te raden.

160 reviews over Camping Chasteuil Provence in het Nederlands

Fantastisch!

Jimmy Hendriks,
4-1-2019

We stonden op een XXl plaats aan de rivier. Het was een hele mooi ruime plaats. De kinderen (11 en 9) gingen zelf van de rivier af (banden of luchtbedden meenemen). Onze dochter ging met ons samen van de rivier af. Ze hebben er vele uren doorgebracht.

Ook gingen ze graag naar het zwembad. Ze vonden dat ook leuk. Er mochten ook opblaasbare dingen mee het zwembad in, behalve als het te druk was.

Er was animatie op de camping. Daar hebben onze kinderen weinig gebruik van gemaakt omdat ze met vriendjes meer in het zwembad of in de rivier zaten.

Een hele omgeving, waar veel te doen is. Soms wel even rijden maar helemaal geen straf, zo mooi.

Het dorpje Castellane is leuk en gezellig. Je kunt in Castellane ook naar het kerkje lopen boven op de berg. Goed te doen qua wandeling en een mooi uitzicht.

Wij gaan nooit terug voor een tweede keer naar de camping, nu serieus wel over nagedacht.

Campingwinkel is fijn. Vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Mooie camping met ruime plaatsen. Fantastisch mooie omgeving. Zwembad is klein, maar niet erg met zo een mooie rivier vlakbij. Jammer dat het bij het restaurant een dooie boel is. Patat krijg je in kartonnen bakje, ziet er niet uit. Er wordt vrijwel nooit een optreden of iets geregeld op het terras, dus gezellig een drankje op het terras drinken zit er niet bij. De lichten zijn er zelfs uit. Echt jammer want hier valt zeker wat van te maken, ook omdat we hier jaren geleden waren en toen was het wel echt gezellig. Hopelijk wordt dat weer opgepakt of andere eigenaar restaurant. Het personeel van de camping is ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Onze kinderen vonden de speeltuin en tafeltennistafels een leuke ontmoetingsplaats voor kinderen, zeker omdat zij niet echt het animatieteam opzochten, hier ontmoetten zij ook andere kinderen.

Thank you so much Eva :)

Indeed, the restaurant is handled by a different manager and we'll forward your review to whom it concerns.

But we're happy to read that you enjoyed your holiday with us and that your children made friends with other kids :)

Super!

Hendriks,
9-10-2018

We zaten bij de rivier. Onze kinderen, en wij zelf ook, hebben daar heel veel plezier van gehad. We gingen er met luchtbedden en banden vanaf.

Van de animatie hebben onze kinderen weinig gebruik gemaakt. Ze hadden veel te veel plezier van de rivier en het zwembad.

Samen met Nina en andere werknemers, ben ik een buitenrit gaan maken, een nachtrit met volle maan, in de bergen. Dit was echt super!

Ook ben ik nog een keer terug gegaan met mijn dochter om een buitenrit te maken. Zij is 7. Het ging en was super!

Waar we even aan moesten wennen waren dat er geen toiletbrillen waren. Daarentegen waren de wc's wel schoon.

Nina, 1, 6-1-2019
Thank you Marieke ! Yes this trek during Mars's eclipse and the full moon was spectacular :) We all enjoyed it and we're happy that we shared this moment. Hope to see you next summe !

Zeker voor herhaling vatbaar.

Nanda,
24-9-2018

Aardige eigenaren (gezin), nette sanitair gebouwen, 2x per dag schoonmaak. Geweldig leuk aan Du Verdon, min. 2x per week sluizen open en met de banden de hele camping langs. Overdag goed warm, voordeel van de bergen; 's avond koel het lekker af. Zoals bekend is het restaurant niet noemenswaardig.

Nina, 1, 6-1-2019
Hey Nanda ! Thank you for your review :) We're happy that you enjoyed riding the river twice a week with the big wheel :)

Nette camping in een schitterend gebied!

Ad en Patricia,
8-9-2018

Nette kleine camping aan de rivier du Verdon. Sanitair erg netjes. Nette kampeerplekken oa aan de rivier. Leuk zwembadje erbij. In de buurt zijn ontzettend veel leuke dingen te doen zoals: raften, kanoën, canoying, wandelen en mtb. Castelanne is een leuk dorpje vlakbij waar je gezellig kunt eten/drinken.

Gereisd met partner in september 2018

Prachtige camping

Ester,
1-9-2018

Geweldige omgeving, hele lieve mensen en een mooie stille camping. Het was koud voor de tijd van het jaar maar gelukkig konden we dekens lenen!

Gereisd anders in september 2018

Mooi gelegen camping, sommige plekken op zone hauters wel erg schuin waardoor het een hele uitdaging is om je kampeermiddel goed neer te zetten. We misten een terras/bar waar je aan het eind van de middag of in de avond wat kan drinken. Restaurant/terras oogt niet gezellig/uitnodigend, Jammer, want daar is echt wel wat leuks van te maken. Voor oudere jeugd weinig te doen, maar dat kan aan de periode dat we er waren liggen. Schoon sanitair, personeel uitermate vriendelijk, heerlijke broodjes bij kampwinkel. Mooie plekken aan de rivier, heerlijk zwembad, gemoedelijke camping!

Zeer prettige camping

Linda,
24-8-2018

Een hele prettige camping. Prachtige xxl verdon plek, vriendelijk personeel, keurig toiletgebouw en goed uitgeruste kampwinkel. Ook genoten van de rivier. Enige minpunt is de slechte wifi.

Eigenlijk helemaal goed

Carol Ann,
24-8-2018

Eigenlijk helemaal goed. Op het restaurant na. Wat een schrikbarende prijzen. 4 kipstukjes voor 5 euro, schrok me te pletter. Dat vonden wij het enige wat tegen viel. Verder prima. Een toiletbril op de wc zou fijn zijn. Maar ik denk dat dat misschien uit hygiënische overwegingen is gedaan?

Wordt vervolgd!

Andrea Buijs,
23-8-2018

Heerlijke camping aan de Verdon. Hadden xxl plaats met zon en schaduw. Lekker vers brood iedere ochtend, is niet echt goedkoop maar wel vers en erg lekker! Omgeving is prachtig, mooie tochten te maken,Castellane leuk dorp met 2x in de week een markt . Helaas moesten wij ons verblijf afbreken maar er valt voor een volgende keer nog genoeg te doen en te zien. Personeel erg vriendelijk en begripvol toen we melden dat we terug naar NL gingen. Een topper!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Chasteuil Provence in Castellane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Chasteuil Provence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.