Camping Calme et Nature

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurCastellane

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Calme et Nature voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 32 reviews
+25/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 32 reviews
  • 8.6Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping infoTonen op kaart

32 Reviews over Calme et Nature

• 2Willem Zomer10-08-2017

Enorme afknapper!

Wij kozen deze camping na de lovende reacties over het beheerderspaar. Hoe fout konden we zijn! De behheeder was er steeds als de kippen bij om mijn kids een uitbrander te geven als ze met "zijn" spullen omgingen. Het was op een gegeven moment zelfs zo gek dat ze niet meer in de gangmat en op de trampoline toegelaten werden. Dit twrwijl zij niet anders met de spullen omgingen als de andere, Franse kinderen. Bij thuiskomst werd ik verrast op een afschrijving van mijn Credit card. Navraag leerde dat de beheerder claimde dat mijn kids de trampoline hadden beschadigd. Helaas was een normaal gesprek met deze man niet mogelijk.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Bruno, Proprietaire, 13-08-2017

Heer, Praat onzin, alstublieft niet. Uw kinderen zijn slecht opgevoed en de trampoline is beschadigd. Ik vertelde u en in plaats van zich te verontschuldigen, u verkoos te dreigen mij. Het is zeker dat de schade veroorzaakt door een derde partij op de camping moet worden gerepareerd of worden vervangen door het. Het gaat om de common law en weten hoe te leven. Ding die u nauwgezet missen. Wij zijn bijzonder blij dat alle gasten, die is de moeite waard deze opmerkingen die zijn gratis, zoals u merkt. Samenleven en beleefdheid zijn verworven van de jongs. Vriendelijke groeten Bruno

PS: Een ander ding Mister Willem, in plaats van de uitgaven van uw tijd pratende onzin en proberen om te kwetsen mijn bedrijf. U zou beter zorg voor uw kinderen die hard in het onderwijs ontbreekt zijn.

• 9Lande07-06-2017

Prachtige kleine camping in de natuur

Wie van rust en natuur houdt is hier op zijn plek, de naam doet zijn eer aan, lekker restaurant en schoon sanitair , vriendelijke eigenaar, wandelingen vanaf de camping en een mooie omgeving, het is een acsi camping maar staat niet in het campingboek vermeld

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Aad en Marianne22-09-2015

Grandioos, fantastisch een aanrader.

Na 6 dagen vakantie ( 18 t/m 23 sept ) hierbij onze ervaringen. Fantastische vakantie in een prachtige omgeving, fabelachtige natuur met als basis Calme et Nature. De eigenaar Bruno, stond altijd klaar om ons advies te geven. Zijn manier van doen en laten heeft ook zijn positieve weerslag op de Camping. De Camping is prachtig gelegen, straalt kwaliteit en rust uit. De mobile home zag er keurig en verzorgd uit. Wat ons betreft is Calme et Nature een aanrader. 👍 👌 😀 😎

• 10Eetgelegenheden
  • 10bruno dulong10-07-2015

Mario

Juste un grande merci à vous tous pour ce séjour merveilleux et d'avoir fait parti de mon enterrement de VDG ..... On reviendra promis !!!

• 10Eetgelegenheden
  • 6Janou28-09-2014

Mooie omgeving, krappe campingplaats

Camping ligt in mooi gebied. Een klein stukje van Castellane vandaan en bergop. Met de auto kom je het makkelijkst in het stadje. Lopend kan ook, maar langs de drukke weg. Vonden wij niet prettig. De campingplekken zijn goed onderhouden; maar helaas wel vrij krap en erg dicht op elkaar. Uitzicht vanaf onze plek was prachtig maar jammer dat je niet veel ruimte om je tent heen hebt om daar lekker van te genieten. Sanitair was redelijk schoon; maar ons inziens wat te weinig voor de drukte. Eigenaren spreken niet (vrouw) tot redelijk (hij) Engels.

Wat we nog nooit hebben meegemaakt op de camping gebeurde hier: bij aankomst betalen voor alle dagen dat je gereserveerd hebt en als je eerder weggaat (bijv. door slecht weer) krijg je je geld niet terug. Voor ons een reden om hier niet meer terug te gaan, helaas.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9Esther01-09-2014

Heerlijke camping

Deze camping heeft alles en voor een redelijke prijs: goed sanitair (heerlijke douches!), rust, vriendelijke eigenaren (hij spreekt redelijk Engels), wifi en vlakbij het gezellige Castellane. Als ik weer naar Castellane ga, kom ik hier zeker terug!

• 8Staat v/h sanitair
  • 10jean19-08-2014

Super camping

Nous avons passe de tres bonnes vacances au camping, l acceuil et la flexibilite des proprietaires etait parfait, un bon camping familial comme on les aiment.Je vous le recommande et nous y retourneront sans hesiter

• 8sabrina10-08-2014

Très beau camping au calme

Le camping est très bien positionné, tant pour le paysage environnant que pour l'accès aux principaux sites de la région (Castellane, gorges, lac de Castillon...). Nos avons apprécié le calme y régnant et la propreté des lieux.

Les actuels propriétaires viennent de reprendre la gestion du camping. Il est vrai qu'ils sont à l'écoute des campeurs mais nous regrettons que ces derniers n'hésitent pas à critiquer, à se moquer ou même à expulser sans diplomatie les clients qui ne leur conviennent pas... "L'esprit camping" leur fait défaut...

Autre précision : c'est bien la première fois en quinze ans de camping qu'on nous demande de payer la totalité de notre séjour dès notre arrivée...

Bruno D, Proprietaire, 13-08-2014

Madame, Je suis dans le regret de vous faire remarquer que le non respect du règlement intérieur entraine une rupture du contrat avec le remboursement du client afin qu'il quitte le camping. Dans ce cas si , une rupture du contrat était inévitable et pas comme vous le prétendez une envie. Je suis étonné aussi des remarques que vous nous faites sachant que nous vous avons accueilli comme tous les clients et en aucun cas nous aurons le comportement cité. Je suis navré que votre séjour n'est pas été à la hauteur de vos attentes mais une remarque n'est jamais mauvaise à prendre pour autant qu'elle soit justifiée. Cordialement

• 9Tom_vanheeswijk27-07-2014

Oase van groen en rust

Rustige, goed onderhouden camping met prachtige bomen en heesters. Een kleinschalige en rustige sfeer bij een vallei met klein riviertje. Het ligt niet ver van het prachtige historierijke Castellane en heeft vriendelijke eigenaren. In de omgeving kan men fietsen, kanoën, raften en wandelen. Bij de camping ligt een mooie weide met ezels en geiten. Duurzaamheid krijgt veel aandacht door natuurvriendelijk maaibeheer, afvalscheiding en aandacht voor watergebruik.

• 9Koen Coenen30-06-2014

Rustige camping, vriendelijke mensen

Een rustig gelegen camping. Niet te groot, waardoor het er zeer gezellig vertoeven is. De eigenaar is zeer vriendelijk. Sanitair was goed in orde, deze werd elke dag gekuist. Op 1.5 km van het centrum van Castellane. Er is een rustige wandelweg naar het centrum naast de Verdon.

• 9Eetgelegenheden

Camping Calme et Nature info