Camping Calme et Nature

18 reviews over Camping Calme et Nature in het Nederlands

Enorme afknapper!

Willem Zomer,
10-8-2017

Wij kozen deze camping na de lovende reacties over het beheerderspaar. Hoe fout konden we zijn! De behheeder was er steeds als de kippen bij om mijn kids een uitbrander te geven als ze met "zijn" spullen omgingen. Het was op een gegeven moment zelfs zo gek dat ze niet meer in de gangmat en op de trampoline toegelaten werden. Dit twrwijl zij niet anders met de spullen omgingen als de andere, Franse kinderen. Bij thuiskomst werd ik verrast op een afschrijving van mijn Credit card. Navraag leerde dat de beheerder claimde dat mijn kids de trampoline hadden beschadigd. Helaas was een normaal gesprek met deze man niet mogelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Bruno, Proprietaire, 13-8-2017

Heer,

Praat onzin, alstublieft niet.

Uw kinderen zijn slecht opgevoed en de trampoline is beschadigd.

Ik vertelde u en in plaats van zich te verontschuldigen, u verkoos te dreigen mij.

Het is zeker dat de schade veroorzaakt door een derde partij op de camping moet worden gerepareerd of worden vervangen door het.

Het gaat om de common law en weten hoe te leven.

Ding die u nauwgezet missen.

Wij zijn bijzonder blij dat alle gasten, die is de moeite waard deze opmerkingen die zijn gratis, zoals u merkt.

Samenleven en beleefdheid zijn verworven van de jongs.

Vriendelijke groeten

Bruno

PS: Een ander ding Mister Willem, in plaats van de uitgaven van uw tijd pratende onzin en proberen om te kwetsen mijn bedrijf.

U zou beter zorg voor uw kinderen die hard in het onderwijs ontbreekt zijn.

Prachtige kleine camping in de natuur

Lande,
7-6-2017

Wie van rust en natuur houdt is hier op zijn plek, de naam doet zijn eer aan, lekker restaurant en schoon sanitair , vriendelijke eigenaar, wandelingen vanaf de camping en een mooie omgeving, het is een acsi camping maar staat niet in het campingboek vermeld

Gereisd met partner in mei 2017

Grandioos, fantastisch een aanrader.

Aad en Marianne
22-9-2015

Na 6 dagen vakantie ( 18 t/m 23 sept ) hierbij onze ervaringen. Fantastische vakantie in een prachtige omgeving, fabelachtige natuur met als basis Calme et Nature. De eigenaar Bruno, stond altijd klaar om ons advies te geven. Zijn manier van doen en laten heeft ook zijn positieve weerslag op de Camping.

De Camping is prachtig gelegen, straalt kwaliteit en rust uit.

De mobile home zag er keurig en verzorgd uit.

Wat ons betreft is Calme et Nature een aanrader.

👍 👌 😀 😎

Gereisd met partner in september 2015

Mooie omgeving, krappe campingplaats

Janou
28-9-2014

Camping ligt in mooi gebied. Een klein stukje van Castellane vandaan en bergop. Met de auto kom je het makkelijkst in het stadje. Lopend kan ook, maar langs de drukke weg. Vonden wij niet prettig.

De campingplekken zijn goed onderhouden; maar helaas wel vrij krap en erg dicht op elkaar. Uitzicht vanaf onze plek was prachtig maar jammer dat je niet veel ruimte om je tent heen hebt om daar lekker van te genieten.

Sanitair was redelijk schoon; maar ons inziens wat te weinig voor de drukte.

Eigenaren spreken niet (vrouw) tot redelijk (hij) Engels.

Wat we nog nooit hebben meegemaakt op de camping gebeurde hier: bij aankomst betalen voor alle dagen dat je gereserveerd hebt en als je eerder weggaat (bijv. door slecht weer) krijg je je geld niet terug.

Voor ons een reden om hier niet meer terug te gaan, helaas.

Gereisd met partner in juli 2014

Heerlijke camping

Esther
1-9-2014

Deze camping heeft alles en voor een redelijke prijs: goed sanitair (heerlijke douches!), rust, vriendelijke eigenaren (hij spreekt redelijk Engels), wifi en vlakbij het gezellige Castellane. Als ik weer naar Castellane ga, kom ik hier zeker terug!

Gereisd alleenreizend in augustus 2014

Oase van groen en rust

Tom_vanheeswijk
27-7-2014

Rustige, goed onderhouden camping met prachtige bomen en heesters. Een kleinschalige en rustige sfeer bij een vallei met klein riviertje. Het ligt niet ver van het prachtige historierijke Castellane en heeft vriendelijke eigenaren. In de omgeving kan men fietsen, kanoën, raften en wandelen. Bij de camping ligt een mooie weide met ezels en geiten. Duurzaamheid krijgt veel aandacht door natuurvriendelijk maaibeheer, afvalscheiding en aandacht voor watergebruik.

Gereisd met partner in juli 2014

Rustige camping, vriendelijke mensen

Koen Coenen
30-6-2014

Een rustig gelegen camping. Niet te groot, waardoor het er zeer gezellig vertoeven is.

De eigenaar is zeer vriendelijk. Sanitair was goed in orde, deze werd elke dag gekuist. Op 1.5 km van het centrum van Castellane. Er is een rustige wandelweg naar het centrum naast de Verdon.

Gereisd met partner in mei 2014

Gave plek

Piet. Van 't Veer
10-6-2014

Camping la Colle ligt een beetje terug getrokken en daardoor ervaar je de natuur, rust en ruimte. Camping eigenaars vriendelijk en behulpzaam.

Camping is leuk ingericht. Ligt aan de toegangsweg naar de corniche du Verdon wat zeer indrukwekkend is.

Gereisd met partner in mei 2014

In het zo drukke maar o zo prachtige Gorges du Verdon is dit echt een oase van rust waar je na een dag van sportieve activiteiten terug kunt keren. De camping wordt gerund door een jong Frans echtpaar, vriendelijk, behulpzaam en er zijn vnl. Franse gasten. Echt een camping voor rustzoekers, 1,5 km van het leuke Castellane waar je genoeg keuze aan restaurantjes hebt. De plaatsen zijn voldoende groot, soms een beetje schuin dus zoeken voor een vlak plekje voor de tent en allen voorzien van een picknickbank. Er is een klein stroompje waar je aan kunt zitten, een basketbalnet en een tafeltennistafel. Duurzaamheid heeft men hoog in het vaandel, dus alle vormen van afval worden gescheiden. Sanitair is goed, heerlijke warme douches zonder muntjes, kon iets vaker worden schoongemaakt. Wij hebben genoten van deze camping en er een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2013

prachtige, niet te grote camping

p.wildschut
1-7-2013

prachtige camping, zaten in goede stacaravan. Staan wel dicht op elkaar, om schaduw van de bomen te pakken, maar het zijn er maar een 8-tal. Vriendelijke eigenaren, die je overal mee willen helpen. Afstand tot Castellane 3 km, lopend te doen. Schitterende wandelingen gemaakt in omgeving. hadden hond mee.

Gereisd met partner in juni 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Calme et Nature voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Calme et Nature in Castellane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Calme et Nature zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.