Tijdelijk €25 aanbetaling

Meer camping info

16 Reviews over Les Cigales

• 4Ph Cappetti25-09-2021

Jaren 70 camping

Voordeel is dat je dicht bij het plaatje bent, loopafstand. Nadeel is dat er sinds de aanleg vd camping niets meer is gemoderniseerd. Sanitair is schoon maar zo oud! Helft toiletten zijn hurkwc’s, afwas bakken zonder plek om je afwas neer te zetten. Zelf toiletpapier meenemen. Bij aankomst krijg je geen info mee. Geen plattegrond, geen regels, niets. En dat tegen erg hoge tarieven! Alle plekken zijn grind plekken, geen gras te zien. Prima voor onze camper maar niet voor tenten. Wilden 5 dagen blijven maar gaan eerder weg.

• 3Staat v/h sanitair
  • 5Miwigu 14-07-2015

Matig

Cassis is prachtig en de camping is op loopafstand van het centrum/ de haven gelegen wat een pre is. De camping zelf is echter matig; verouderd en vies sanitair, geen toiletpapier. De dames van het kantoortje zijn meer met zichzelf bezig dan met gasten. Het is echt weinig persoonlijk. We kregen met een kleine baby van enkele maanden oud een plaats tegenover de bar. (Merkten we zelf op nav de plattegrond) Op de vraag hoe laat de bar zou sluiten antwoorden ze 22 uur maar wat bleek; de bar ging veel later dicht.. Een avond hebben we uren wakker gelegen van de overlast van jou de boule spelende luid pratende mannen.. Het winkeltje heeft voldoende proviand maar doet aan als vergane glorie. Wel heel vriendelijke verkopers. Geen zwembad aanwezig en dat is jammer met de hitte van deze zomer! voor ons niet een camping om naar terugkomen ! Cassis zelf wel!

• 1Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 6Danielle23-08-2014

Prima voor 2 dagen Cassis

Verouderde camping, hier wil je geen 2 weken staan! Wel een goede ligging om Cassis te bezoeken.

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Nick09-03-2014

Leuke, goedkope camping!

Een aantal dagen geweest in juli (2013) met een paar jongeren (20 jaar) tijdens onze roadtrip door Frankrijk. Zeer goed bevallen, aangezien er meerdere jongere mensen op de camping zijn. Prijs/kwaliteit verhouding ook goed.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 7famille3801-09-2013

A améliorer !!!

Ce camping est le seul de Cassis. Les emplacements peuvent être juste avec une grande caravane et une voiture. Les sanitaires devraient franchement être refait entierement, trop vieillot. Attention camping en pente ! Le camping ne prend pas de réservations. Avantage le camping une fois installé est proche, à pied du port, plage etc... Bref à revoir car cher un peu d'investissements serait necessaire !

• 4Staat v/h sanitair
  • 7miertje31-07-2012

mooie plek, niet met een buggy

mooie verzorgde camping, een verrassing als je binnenkomt. mooie plekken, voldoende beschutting.

sanitair netjes, gewoon standaard. winkeltje inderdaad vers brood, fruit en dergelijke te krijgen

omdat we met een kleine van 3 en dus een buggy waren was het niet gemakkelijk om cassis in te gaan en weer terug. het is dan een hele klim. hierom zijn we dus ook weer verder gegaan.

maar als je geen kleine kinderen hebt is het zeker een aanrader. een erg mooi plaatsje, de moeitje waard.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8MiriamLambaere17-07-2012

een mooie verrassing na de slechte kritieken !

De camping beschikt over ruime met hagen afgezoomde plaatsen.Er is voldoende schaduw en het sanitair is zeer verzorgd en goed onderhouden. Het uitzicht en de omgeving zijn goed.Gelegen, buiten het centrum in een doorgangsstraat. Bushalte aan de camping.Op wandelafstand van het centrum.Er is een bar en een winkeltje.Brood ter beschikking.Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.Het speelpleintje is beperkt en er is geen zwembad waardoor minder aantrekkelijk met kinderen. Ook wat te ver van strand om met kinderen te gaan.Prijs kwaliteit zeer goed.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10roche02-05-2012

ne pas hesiter

ce camping est tres agreable bien situé calme accessible propre acceuillant

• 10Staat v/h sanitair
  • 8a.w.m.k.10-09-2010

camping met ruime plaats

vriendelijke mensen sanitair is jammer oud maar wel schoon

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 1henk en marian27-08-2010

GEMISTE KANS

ECHT EEN GEMISTE KANS Vroeger (tot vorig jaar) was dit een natuurparadijs, prachtig, nu zoals al eerder heb kunnen lezen, een Chalet paradijs. En die geweldige eshter wat ik hier net lees, Nou nee, wat een onvriendelijk mens vraag haar niet veel want alles is te veel. En praat me niet over die Engelse k...... Krijg zo de indruk dat het de eerste keer is. Kleine vrouwtje in receptie die kun je beter vragen, super aardig. Nu opzoek naar een nieuw natuurparadijs aangezien het dit NOOIT meer gaat worden

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair