Vakantiepark Club Vacanciel de Carry le Rouet

VakantieparkWeer vandaag26°15°

• Activiteiten9,0
  • Onderkomen7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Club Vacanciel de Carry le Rouet voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiepark Club Vacanciel de Carry le Rouet in het Nederlands

Prachtige vakatie

Van Broeckhoven m
29-9-2013
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Gewoon doen en genieten, ook van de animatie, en de mooie wandelingen, Heel lekker eten. Prachtig uitzicht, en zeker de uitstap met de trein naar Marseille meedoen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Club Vacanciel de Carry le Rouet in Carry le Rouet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Club Vacanciel de Carry le Rouet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.