Hotel Safari

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurCarpentras

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Safari voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 3 reviews

7.7GoedScore uit 3 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Safari

• 7Stefan16-07-2017

Goed hotel voor zijn prijs

Onze groep bestond uit z'n 23 personen uit verschillende landen. Het hotel gaf een verzorgde indruk. Het ontbijt was uitgebreid en verzorgd, het avondeten kon iets beter. Op drukke momenten was het personeel gestresseerd en kwam daarom soms onvriendelijk over bij sommige hotelgasten van onze groep. Zelf had ik hier iets minder problemen mee, want alles wat ik vroeg kwam in orde. We bleven onverwacht ook op een middag eten en het eten werd snel opgediend. Helaas was er een 1 ongebakken stuk vlees bij. Er is een fietsstalling, maar is wat klein als er veel gasten zijn. Op wandelafstand van het historische centrum van Carpentras, maar daar is is 's avonds niets te beleven in juni.

• 7jannekebeers05-01-2012

Prima hotel voor onderweg.

Een zeer ruime kamer, luxe en smaakvol ingericht (wij verbleven in een familie suite). De ligging is prima als je op doorreis bent via de route du soleil. Fijne tuin met zwembad en ligbedden. Een mooi en gezellig terras. Airco op de kamer! Helaas ontbrak er het een en ander op de kamer. Er waren te weinig handdoeken (2 stuks voor 4 personen), geen afstandsbediening aanwezig voor de TV, lege verpakkingen van toiletartikelen, diverse lampen stuk op de kamer, een bad wat leegloopt (de stop sloot de afvoer niet af) en het gratis internet werkte niet (er zou een storing zijn). Het is een vrij duur hotel dus mogen we verwachten dat dit soort zaken wel in orde zijn. Ook was het ontbijt niet inbegrepen bij de toch al wat dure kamer. Jammer dat de aandacht voor deze details ontbrak. Dan was het verblijf qua prijs meer in verhouding geweest.

• 9Base05-07-2011

Uitstekend hotel met top restaurant

Hotel ligt niet op een heel mooie plek in Carpentras maar zodra je binnen bent is het verassend mooi en zeer de moeite waard. Prachige tuin met mooi zwembad, heel gezellig terras met uitstekend restaurant. Zeker een aanrader voor een overnachting onderweg naar de cote azur.

Hotel Safari info

• VerzorgingLogies