Camping Lou Comtadou

Meer camping info

27 reviews over Camping Lou Comtadou

• 2Den Hoed26-08-2020

Dit nooit weer

Voordat wij de camping bereiken moeten we door een buurt waar je nog niet dood gevonden wilt worden. Stevige hoge hekken bij de ingang camping geven je niet een veilig gevoel. Wij hadden een zgn “ glamping” tent geboekt waar de glamour ver te zoeken was. Vieze tent. Ranzig plastic stoelen en een ranzige plastic deck chair waar we doorheen gezakt zijn. Vieze vlekken op de vloer en vieze kastjes en lades. Het deurtje van de vriezer hing er half af. Kraak en piep bedden met ranzige matrassen. Heel erg smerig sanitair! Veel hele vage luidruchtige camping gasten. Volgens ons veel arbeidsmigranten. Personeel is vriendelijk. Veel herrie van wegen en luchtverkeer. Er zitten weldegelijk muggen hier! Maakt voor ons niet uit. Dit nooit meer!

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2020

• 2019
    2romviel annemarie06-09-2019

Vermijden

Vermijden!!! De camping vonden we niet slecht tot we bij het sanitair gebouw kwamen. Was smerig toen we kwamen en de 4 dagen dat we er waren niet een keer schoon gemaakt. Receptie nooit open.

Gereisd met partner in september 2019

• 2Betty15-08-2019

Nooit meer!

Geen aanrader, smerig sanitair, niet douchen is beter dan blijf je schoner. Vage campinggasten ook, plaatsen met vage 1 persoons tentjes waarin zo af en toe iemand slaapt. Slecht onderhouden. Restaurant is duur en het eten is slecht. Zwembad ligt er langs, kun je gebruik van maken. Is wel verouderd en wordt streng bewaakt. Geen idee waarom dat nodig is....ik ga er nooit meer naar toe! Geen aanrader dus!

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    2Check03-08-2018

Drama; blijf hier weg

In 2007 & 2008 op deze camping geweest. Was toen een goede camping (voorheen municipal camping geweest). De laaste 10 jaar is er duidelijk niet geïnvesteerd. Triest om te zien. Wij hadden een week geboekt, maar na 2 dagen vetrokken. Vies sanitair (geen poetser gezien in 2 dagen tijd), sta plaatsen worden letterlijk als dump plaats gebruikt voor bladeren, takken en complete pallets. Struiken zijn meestal dood. Sanitair gebouw 2 was dichtgetimmerd. Advies; ga hier niet heen. 7 km verderop in aubignan ligt een geweldige camping voor 3 euro per nacht meer. Daar kun je echt genieten van kamperen.

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 4Willem en Marijke29-05-2018

Hier niet naar toe gaan

Eerst de camping bekijken en daarna beslissen of je er wel wilt blijven kamperen. Wij moesten eerst aanmelden en direct voor 2 nachten betalen. Daarna bleek alle plaatsen vol plassen en modder te staan waaraan we al zagen dat de afwatering slecht was. We hebben hier 3 dagen in de modder gestaan met tent daarna vertrokken. Bij vertrek na 3 dagen waren onze gegevens zoek En moesten we voor de 3e nacht weer een ander bedrag betalen. Beide keren kontant. Ik wilde een betaalbewijs en uiteindelijk kreeg ik een handgeschreven kwitantie. Wij schrokken hier wel van ,ik heb gezien dat men bij aankomst een kopie maakte van ons paspoort. Vermoedelijk wordt ons geld zwart weggewerkt Niet hier naar toe gaan is ons advies

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

8Janneke20-08-2017

Prima stadscamping

Goed schoon sanitair. Ook goed MiVa sanitair. Enorm zwembad, binnendoor bereikbaar. 2 x per week live muziek.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Janine09-08-2014

Geweldige stadscamping met vriendelijk personeel

Eind juli begin augustus 5 nachten op deze voormalige municipaal (nu Flower Camping) gestaan. Zeer vriendelijk personeel. Veel schaduwrijke plaatsen. Onze plek was onder een bladerdak van de platanen (wat in deze regio heel fijn is). Goed restaurant op de camping; bar/terras, broodservice, entertainment (op z'n Frans) voor de kinderen en je mag gebruik maken van het enorme gemeentebad naast de camping. Camping ligt op loopafstand van het centrum van Carpentras, een levendige Provencaalse stad aan de zuidkant van de Mont Ventoux. Vanuit Carpentras kun je vele uitstapjes maken. Bijvoorbeeld de okers van Roussillon, de lavendelvelden bij Sault (ook nog eind juli!!!!),Mont Ventoux, Gorges de la Nesque, Avignon, Orange, en Gordes, het mooiste dorp van de Provence.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 7roland robinson22-01-2013

redelijke camping, geweldig zwembad ernaast

mobil-home: staat van bv de keukenlade wat krakkemikkig en de uitrusting qua glazen, kopjes e.d wat matig. voldeed verder wel naar verwachting, het was schoon. ook een mooi overdekt terras met schaduw en zon. camping zelf is avonds wat rumoerig wegens aangrenzende jeugdherberg maar echt last hadden we er echter niet van.

Groot Pluspunt het gratis direct naast de camping gelegen gemeentelijke zwembad met 50m bad voor baantjes en nog twee andere baden, een met glijbaan/duikplanken. Een nadeel vonden wij, vergeleken met ervaringen elders, een weinig vriendelijke benadering door het receptie-personeel. ze leken een beetje ongeinteresseerd.
    bij de verkoop van brood aan de bar waren ze wel vriendelijk. er is muziek e.d. voor de liefhebbers en een vrij grote bar en ontspanningsruimte en terras/restaurant, maar daar hebben wij zelf geen gebruik van gemaakt. Als je de minpunten in acht neemt, hebben we toch een goed verblijf gehad en is deze camping wel aan te raden.

Gereisd met partner in juli 2012

• 5kramermm08-10-2012

Potentiele blamage

De buurt zou een gevoel van onveiligheid kunnen oproepen. De gemeente heeft geïnvesteerd in o.a. hoge hekwerken. Het faciliteiten bord is misleidend Na inschrijving en betaling van ruim 20 euro (1 nacht met camper) bleek dat het zwembad reeds was gesloten. Dat was een domper zonder water! Later ontdekten we dat de camping helemaal geen zwembad heeft, maar dat gasten gebruik kunnen maken van het gemeentelijk zwembad. De staanplaatsen waren redelijk. Er was voor sommige gasten blijkbaar weinig te beleven, want vrijwel iedereen hield elkaar door de heggen heen nauwlettend in de gaten. De gasten hadden zich rondom het sanitair gevestigd en menigeen werd in de loop daarheen aangesproken. de volgende ochtend ervoeren wij dit aan levende lijve, toen wij een douche wilden nemen. Het sanitair is slecht onderhouden, maar wel schoon. Wij douchten pas om 10 uur en de schoonmaakster was net bezig. Zelfs voor een nachtje op doorreis wat ons betreft geen aanrader.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2012

• 1P van de Looi03-09-2012

Dit nooit meer

Camping lou comtadou bi Carpentras Is ons zeer slecht bevallen ik wil iedereen hiervoor waarschuwen. wij hadden een stacaravan gehuurd met 3 enkele bedden en1 dubbel bed groote van de bedden op de website 1 meter 90 bij 85 cm in werkelijkhied kregen we een stacaravan met 2 enkele bedden en 1 dubbel bed de enkele bedden waren 1 meter 80 bij 75 cm aangezien wij alle ca 1 meter 85 zijn snap je de problemen wel in eerst instantie wilde de eigenaar niets doen alleen sorry en met een smoesje het derde eenpersoonsbed was volgens hem een kinderbed (maar er was helemaal geen derde bed) en volgens de website hadden we 3 enkele bedden 1,9 meter x 75 cm uiteindelijk met veel vijfen en zessen zou hij het prijsverschil van een 4 en 5 persoons stacaravan terug betalen dat was 22 juli maar inmiddels is het 3 september en we hebben nog steeds niets ondvangen naar diverse mails en telefoontjes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Camping Lou Comtadou info